Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 21.05.2024 9:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Fiat Uno Turbo, 1986, prt18
PostitusPostitatud: 05.10.2006 17:57 
Eemal

Liitunud: 07.08.2006 11:17
Postitusi: 40
1,3 Turbo, K&N air filter, uus bensu survevoolik, uus mootoriõli + õlifilter, turborõhu tõstmise andur, uus hammasrihm, uus pidurivedelik.

Spoileriring: koopalaiendid, küljelaiendid, tagaluugi lisa. Hood pins, uued tumedad esimesed küljetuled, tagatuled lakitud, clean look taga. Katuseluuk:D. Udutuled nii ees kui taga.Monokojamees. Papist Euronumbrid:P Kvaliteetne Johnson HP toonklaas, aknagraveering, Tüüp T spoileriga kojamees. Tehtud väheke roostetõrjet, lihvimisi ja värvimisi. Bensiinipaagi korgi ümbris. 28lediga lisapidurituli. Hunnik pirne vahetatud. Clean and clear tagatuled.

13" tolli sirged ja roostevabad korralikud plekkveljed + korralikud Firestone rehvid+ ilukilbid. 4x ketaspidurid, taga uhiuued pidurikettad, kõik piduriklotsid vahetatud, uued pidurivoolikud ning pidurivedelik.Esisillas vahetatud puksid. Uus väljalaske süsteem, suurema diameetriga toru mootorist lõpuni välja, torukinnitusi improvitud, resonaator eemaldatud, lõpeb Roadstari sportsumbutiga.

Algelised sportistmed, mis on kaetud sebra meenutavate istmekatetega, kuna originaalid olid juba suht kulunud,digikell, õlirõhu ja õlitemperatuuri näidikud, pagassi avamine juhi juurest kangist, kesklukk + Cheetah alarm puldist.Meh roolilukk, miskid Porsche jalamatid, alumiiniumist käigukanginupp 6 sinise dioodiga, mis põlevad 3e erineva programmiga, sigarisüütaja eemaldatud kuna ise ei suitseta ning topitud sinna 6 vilkuva dioodiga nupp( kurat bling - bling )


2x150w SPL pro audio komponentkõlarid tweeterite ja crossoveritega, SPL pro audio 6 kanaliga ning 1200w võimendi:), pagassis Dual xb110s 10"bassielemendiga ning kumerklaasiga kast-subwoofer. Audiola CD-pleier makk, mis mängib kõike:DVD, CD-r, CD-RW, Mp3 jne jne kogu värgi juhtimine puldist. Hetkel heli seisab laua all ja ootab peale panemist, enne vaja kerge müraisolatsioon ära teha.Põhisound on aga turbo mootori hääl

Pildid siis
http://www.carrating.org/car.php?13043
Kel huvi on võib teha pakkumise ja isegi müük on võimalik. Kindlustus ja Tüv olemas samuti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.10.2006 12:58 
kui korralik oleks korralik pakkumine???


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.10.2006 11:51 
Eemal

Liitunud: 07.08.2006 11:17
Postitusi: 40
no miljon selline auto ilmselt ei maksa mitte :evil: nii et kusagil 20k + ma arvan.


Viimati muutis prt18, 14.12.2006 0:09, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.10.2006 18:52 
Eemal

Liitunud: 12.03.2006 20:22
Postitusi: 18
Asukoht: L-Viru
Tsiteeri:
Engines: some are good, some are crap

I personally think the mk1 Uno engine is fantastic and one of the best for its time easily.

The following guide to modifying engines is based on my own knowledge and bits I've nicked from elsewhere, so make your own mind up about whether its any good! It's mainly aimed at the mk1 engine but most of the theories apply to the mk2.

Consider this to be a 'stage 1' level of modification, which is what most uno owners will be happy with.

I'll start with airflow into the engine: Engines like nice cold, dense air, so anything you do to achieve this is beneficial. Most people will go for a decent induction kit like the K&N 57i, or Pipercross one, which bolt onto the end of the airflow meter. They will also come with a length of tubing to run to the bottom of the bumper which will duct cool air up to the filter. You can get some very posh and expensive filters made from carbon or aluminium but unless you want to be really flash and show off there's no need really.
The air will then flow through the turbo where it gets compressed before entering the engine. The wastegate controls the level of boost and is non adjustable on the Uno. So, the way to increase the boost is to fit a bleed valve which fits in place of the little tube from the compressor housing to the wastegate. You can get 2 or 3 way ones, the 2 way ones are a bit crude and just restrict the flow whereas the 3 way ones bleed off air making them a bit better.

The Intercooler is the next step, and on the Uno it won't tend to blow apart like on Renault 5's, but it is a bit small and doesn't get very efficient airflow through it. You could leave it, but the best bet would be to source a Sierra Cossie one and squeeze it in, you can pick a second hand one up for about £60.

Dump valves; bin the standard one its boring and doesn't go woosh, admit it thats why you want one! Yes yes they're supposed to prevent pressure build up hence turbine stalling but this isn't a race car its a hot hatch, so buy a Bailey twin piston dump valve; it goes tish and doesn't have the idling problems associated with the standard 'Le Mans' ones or other types.

Then into the Plenum Chamber which has a pressure cutout switch, as you will be running more boost, unplug it but be careful with the bleed valve! The standard cutout operates at 0.86bar, and if your engine and clutch are in reasonable condition you can turn the boost up to 0.9-1.0 bar.

On the end of the fuel rail is the standard fuel pressure regulator, now many people like to fit the FSE Power Boost Valve, but I've heard stories about them, some say they work really well, increasing the fuel rate from 1:1 to 1:7, but a rolling road told me that they fitted one to an Uno and it wouldn't idle and ran like a bag of spanners. If anyone has had really good results then let me know!

Fuel wise, it makes sense to fill up with Super Unleaded and use an octane booster/oct boost+ lead replacement depending on whether your car takes unleaded petrol or not. Castrol make a good one.

To get the power to the ground your clutch needs to be working well enough to cope with the increase in performance. At this level of tune the normal fast road efforts like Max-torq or Black Diamond ones are sufficient. Expect to pay about £100 for one.

Next in the combustion chamber this is where all the fun happens. People rave on about all different types of spark plugs but I personally use Champion Double Copper Core jobs cos they're cheap but have a good level of performance. Same for plug leads, the Magnecor ones may be so good God uses them on his Skyline but unless your engine is so highly tuned that you'd notice the difference over Halford's Hotleads ones, then why fork out too much?

As far as head gaskets go the fiat one will be fine for up to a bar of boost, if your changing the gasket then make sure you use new stretch bolts etc.

And finally out of the engine, in general turbo'd cars like completely free flowing exhausts, so anything of a reasonable diamter will be ok, i.e. Scorpion, or you could get your own design made up by Powerflow or Longlife, they have outlets all over the country. OMP do one which is road legal but has no silencer! Very cheap too, has anyone ever tried it?

Have fun ;-)


PS. Kui oskad rootsi keelt, siis www.zatzy.com oli päris mitu Turbo Uno teemat.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.10.2006 21:38 
Eemal

Liitunud: 07.08.2006 11:17
Postitusi: 40
tänud. hea tekst on see (Y) aga rootsi keelt ei oska sõnagi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.12.2006 0:08 
Eemal

Liitunud: 07.08.2006 11:17
Postitusi: 40
Nii, polegi ammu midagi kirjutanud siia. Vana turbo oli omadega täiesti õhtul, ei tootnud enam ühtegi bari rõhku ja sai maha võetud ja mõnda aega ilma sõidetud. Üsna hirmus turbomootor aga turbot ennast peal ei ole :D Igatahes päris korralik IHI RHB5 turbo seisab laua all siin: http://img182.imageshack.us/img182/8837/turbo1lp6.jpg

Esmaspäeval peaks turbo jälle alla saama
Valged kellad saama peale
Esimesed udutuled vahetab välja
Turbo taimeri installimine
Hetkel ootan veel ühte paari kõlareid, jaanuariks aeg heli paigalduseks ning ühtlasi kergeks müraisolatsiooniks. Pagassi osa vaja ehitada subwoofri ning võimendi paigutamiseks kergelt ümber.
Termostaat uus peale
Taga amordid peaks uued saama, ei tea ainult kas originaalosad, või mingi kangem lühendatud sportvariant vms.

Ja ongi asi esialgu valmis ning kevadel siis keretööde kallale + mootorit võiks ka järele aidata.

Edit by: Ragnar
pilt liiga suur


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.12.2006 2:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
täitsa huvitav auto

Tsiteeri:
kevadel siis keretööde kallale + mootorit võiks ka järele aidata.


mina sellest alustakski :p

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.12.2006 17:21 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 16:18
Postitusi: 133
prt18 kirjutas:
tänud. hea tekst on see (Y) aga rootsi keelt ei oska sõnagi.


V6in aidata ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.12.2006 17:56 
Eemal

Liitunud: 07.08.2006 11:17
Postitusi: 40
kui viitsimist on ei saa ju abi pakkumisest ära öelda :)

muidu jah kere muidu korras, st tugev ja läbivat roostet pole, üksikud roostetäpid on ning paar pigmendilaiku, aga siiski kevadel vast keretööde ja uue ülevärvi kallale.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2006 14:30 
Eemal

Liitunud: 07.08.2006 11:17
Postitusi: 40
Mnjah polegi ammu midagi kirjutanud siia, igatahes auto nüüd mingi kuu aega töökojas vähemalt, et hunnik asju ära teha:
-Esistange näppimine, mitte uue ostmine ega panek, küll aga vana kohendamine:D
-Tagaamordid ja tagavedrud täielikult väljavahetamisele
-Lisaks alumiinium pedaali katted ära paigaldada. Täpselt sellised olemas siis

Pilt

-Praktiliselt uus turbo läheb peale. Asi ise vähekasutatud, ainult õli sisselaske toru kergelt roostes, nii et see siis asendada roostevabaga, või roostest lahti saada. Pilt siis
Pilt
- Siis paigaldada blow off valve, täpselt taoline laua all jällegi vedelemas:
Pilt
- Hetkel suurim mure on väljalaske kollektor. Eesti pinnalt neid eriti ei leia vist ning välismaalt ka ei pruugi neid palju saada. Vana igatahes on suhteliselt ära roostetanud, nii et uue turbo pikaealisuse huvides peab selle raudselt ära vahetama. Ühesõnaga kollektor ka uus saada ja installida.
- Siis on veel äratellitud alumiinium jalamatid eesistujatele. Natuke liiga blingiks läheb vb kätta ära, kuid mulle meeldib selline kõva jalgealune. Sisse paigaldab nad umbes kevade, suve poole: talvel muidu kuidagi vesine ja rõve jääb kõik.
-Ja selline elektriakende komplekt on ka kodus täiesti olemas, ainult et ei tea kas enne talve üritada asjaga tegelda või mingi kevade poole jällegi..hmm...pilt siis jällegi :
Pilt
Nii et jah näeb mis saab ja kuidas asjad kujunevad...igatahes pean autost mingi aeg lisapilte tegema, vanad juba liiga kiviajast :shock:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2006 18:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Väljalaske kollektor ära roostetanud ? Tal siis malm kolle polegi ? :shock:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2006 18:13 
Eemal

Liitunud: 07.08.2006 11:17
Postitusi: 40
vot ei oska kommenteerida, igatahes on fakt selles, et vana kolle lkuidagi ära lagunes, mitte täielikult aga nii palju, et lõi vanasse turbosse killud sisse, ja turbo suhteliselt õhtule ka. arvestades nii väikese jubina väga suurt massi, siis täiesti võimalik, et on malm materjaliks...aga jah fakt on see, et vanast enam abi pole ja uut vaja...:(


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2006 18:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
originaali vaevalt leiad kuskilt ja hind ka vast teha lastes soodsam tuleb...

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2006 19:10 
Eemal

Liitunud: 07.08.2006 11:17
Postitusi: 40
põhimõtteliselt saksa ebayst leidsin originaalosa, vb ajab asja ära, kuigi teine MK2 uno turbole. mootori väljalaske kolles neil vist ei olnud erinevust, aga vb oli ka..ei tea..aga igatahes vist ostan ära selle sealt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.01.2007 15:16 
Eemal

Liitunud: 28.06.2006 11:38
Postitusi: 522
Asukoht: Tallinn - Helsinki
Pildil olev turbo väga kehvas seisus lase enne remont teha kui peale paned.

_________________
Tel. 5654585


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11