Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison
Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison
Hei
Auto peaks olema foorumirahvale teada eelnevalt kasutaja Renn omandusest.
Soetamisplaan antud autole tekkis juba eelneva aasta sügisel ja lõplikult sai käed löödud 27. märts
"Mootor"
200sx S14 SR20DET black-top
top-mount väljalaskekollektor
Custom XXL downpipe+3" summutisüsteem+3"sukk+3" sisend/3,5" väljund lõpupütt
Overrev Group termoteip ca.1000 kraadi C
Garrett GT2860RS aka "Disco-Potato" turbo .86 A/R kuumosaga
JECS 630cc@3bar kütusepihustid
Apex`i kuivkoonus õhufilter+3"poleeritud imutorustik
Custom 3" poleeritud vahejahuti torustik
Vahejahuti(600 x 300 x 76mm)
Custom KOYO veejahutusradikas
Made in China 2x 280mm, 1306m3/h, 12v imevad ventilaatorid
Custom Roolivõimujahutusradikas
Mocal õlijahutusradikas
Circuit Sports õlikoguja
Walbro 255 kütusepump
300zx/N62 õhulugeja
Nistune Ver3 juhtaju (Tuned by Yauheni R; 1,3bar@350whp Dynomax)
"Ülekanne"
Sidur ACT heavy duty street/strip (NS1-HDSS) clutch ~400hp
JGY aluminium 3,2 kg hooratas
SR20DET 5 k manual käigukast
S14 differentsiaal
"Veermik"
Apex`i performance coilovers spring rate 6/5
Apex`i perfromance polüretaan puksid
Circuit Sports reguleeritavad rooliotsad
Cusco strutbars x3
Esimesed pidurid S14 kettad ja 4 kolviga support
Uus piduritorustik+Goodridge pidurivoolikud
R33 Skyline RHD piduri peasilinder+custom reservuaar
Custom kiirem roolisüsteem
Custom õõtshoovad
Custom käändmikud
reguleeritavad parallelvardad
Hawk HPS 50 mm vaheflantsid
17" Riverside Stitch, 8" laiad ees, 10" laiad taga, 3-osalised, T-Lab custom värvitud valuveljed
"Salong“
OMP rool
Sparco pedaalid
Apex`i shortshifter
Nismo käiguhoob
Autometer gauges (õli rõhk, õli temp., vee temp, turborõhk)
240SX SE digitaalne kellade blokk
Wilwood hüdrauliline käsipidur
Sabelt Racer homogleeringuga reguleeritavad korvistmed
Sabelt 4 punkti turvarihmad
Auto peaks olema foorumirahvale teada eelnevalt kasutaja Renn omandusest.
Soetamisplaan antud autole tekkis juba eelneva aasta sügisel ja lõplikult sai käed löödud 27. märts
"Mootor"
200sx S14 SR20DET black-top
top-mount väljalaskekollektor
Custom XXL downpipe+3" summutisüsteem+3"sukk+3" sisend/3,5" väljund lõpupütt
Overrev Group termoteip ca.1000 kraadi C
Garrett GT2860RS aka "Disco-Potato" turbo .86 A/R kuumosaga
JECS 630cc@3bar kütusepihustid
Apex`i kuivkoonus õhufilter+3"poleeritud imutorustik
Custom 3" poleeritud vahejahuti torustik
Vahejahuti(600 x 300 x 76mm)
Custom KOYO veejahutusradikas
Made in China 2x 280mm, 1306m3/h, 12v imevad ventilaatorid
Custom Roolivõimujahutusradikas
Mocal õlijahutusradikas
Circuit Sports õlikoguja
Walbro 255 kütusepump
300zx/N62 õhulugeja
Nistune Ver3 juhtaju (Tuned by Yauheni R; 1,3bar@350whp Dynomax)
"Ülekanne"
Sidur ACT heavy duty street/strip (NS1-HDSS) clutch ~400hp
JGY aluminium 3,2 kg hooratas
SR20DET 5 k manual käigukast
S14 differentsiaal
"Veermik"
Apex`i performance coilovers spring rate 6/5
Apex`i perfromance polüretaan puksid
Circuit Sports reguleeritavad rooliotsad
Cusco strutbars x3
Esimesed pidurid S14 kettad ja 4 kolviga support
Uus piduritorustik+Goodridge pidurivoolikud
R33 Skyline RHD piduri peasilinder+custom reservuaar
Custom kiirem roolisüsteem
Custom õõtshoovad
Custom käändmikud
reguleeritavad parallelvardad
Hawk HPS 50 mm vaheflantsid
17" Riverside Stitch, 8" laiad ees, 10" laiad taga, 3-osalised, T-Lab custom värvitud valuveljed
"Salong“
OMP rool
Sparco pedaalid
Apex`i shortshifter
Nismo käiguhoob
Autometer gauges (õli rõhk, õli temp., vee temp, turborõhk)
240SX SE digitaalne kellade blokk
Wilwood hüdrauliline käsipidur
Sabelt Racer homogleeringuga reguleeritavad korvistmed
Sabelt 4 punkti turvarihmad
Viimati muutis Audison, 01.04.2013 19:06, muudetud 1 kord kokku.
More skids....
Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison
Tuttav auto jah.. Mis plaanid autoga ? Jätad kõik nii nagu on ja naudid sõitu ? Tänavale ainult või kuskile rajale ka plaaanis minna ?
Silvia...
Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison
Hei, hetkel on VÄGA keeruline öelda, et mis edasi teha, praegu sai masinaga sõidetud ainult 0.9bar-1 rõhuga ja jään ootama suvisemaid kuivasid teid, et saada mingi pilt ette mis võiks puudulik olla. Hetkel mõlgub mõttes plokikaas, nukad ja sl. kolle vahetus. GT28RS suure kojaga on aga minule üllatuseks ikka väga jõulinemaario123 kirjutas:Tuttav auto jah.. Mis plaanid autoga ? Jätad kõik nii nagu on ja naudid sõitu ? Tänavale ainult või kuskile rajale ka plaaanis minna ?
Hetkel paar pisiviga vaja likvideerida ja ehk 2013a suvi pühendada auto tundma õppimisele. KINDLASTI näeb masinat ka rajal
Eile siis juhtus selline äpardus et sai käidud sõbral raadi liberajal järel ja tsut-tsut proovitud juhitavust märjal betoonil, peale mida kadus aga ära laaderõhk, loodan et tegemist on vaakumilekke või mõne lõdvikuga. Polnud lihtsalt aega asjasse süübida.
Paar pilti siis eestist lahkumise eel pesulas käigust:
Häbi mulle kvaliteedi pärast
Päikest
Tõnis
More skids....
Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison
Sai veidike mägisel maal mõtteid mõlgutatud ja suviseid plaane tehtud, samal ajal ebays surfates... uus sisselaske kolle tundub ikka ahvatlev ja sinna juurde ka kangemad nukad. Tegemist vajab autol hetkel käigukast mis kergelt õli lekib ja kolin mis tuntavasti kardaanist tuleb.
Siinkohal ootangi soovitusi nukkade osas, ehk mõnel SR-i mehel kogemusi mõne BC, HKS või Tomei tootega
Päikest
Siinkohal ootangi soovitusi nukkade osas, ehk mõnel SR-i mehel kogemusi mõne BC, HKS või Tomei tootega
Päikest
More skids....
Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison
Tomei Poncam nukaga sõitis see kena matt-punane S14. Pöördesse läks ikka kordades paremini ja spoolis ka kiiresti, niiet tuntavat lag'i polnud üldse.
http://petrolheads.ee/2011/07/hasti-hoitud-saladus/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://petrolheads.ee/2011/07/hasti-hoitud-saladus/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison
Wow, masin super kena.. Jutt mis piltidega oli, sobis kauzzac kirjutas:Tomei Poncam nukaga sõitis see kena matt-punane S14. Pöördesse läks ikka kordades paremini ja spoolis ka kiiresti, niiet tuntavat lag'i polnud üldse.
http://petrolheads.ee/2011/07/hasti-hoitud-saladus/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuna siin plaanid tiimiga veidi suuremad 2013a talvel siis just selle lag'i vastu võitlus saab peamiseks. Kas vahetatud olid ka vedrud, klapid? Kui palju tühikäik halvenes? Throttle response paranes ilmselt tunduvalt?
More skids....
Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison
TõnisKuna siin plaanid tiimiga veidi suuremad 2013a talvel siis just selle lag'i vastu võitlus saab peamiseks.
Esiteks peaksid otsustama, mis sihtotstarbeline kasutus autole jääb/tuleb?!
Kui just uue vl. kollektoriga pole spool-up oluliselt kehvemaks muutunud siis endiselt iseloomustab spool-up analoogne graafik(*Kahjuks Maxim ei saatnud graafikut peale seadistamist DynoMaxis 2011 aasta kevadel)
Üks näide nuka vahetusest alljärgnevaset-up:
homemade sr20det blacktop(forged)
264 bc cams
880cc side feed injectors
emanage blue:D
z32 afm
gs racing hx35
twin scroll manifold with single synchronic wastegate
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison
Tänud Renn!
Edasi hakkab autost saama niipalju, et 2013a suve liigub veel masin pühapäevaselt linnapildis ja loodetavasti ka paaril drifti etapil, milledele mitte jõudmine on tingitud lihtsalt ajapuudusest. Kuna ise pooldan turvapuuri kahe käega siis tänavatele ilmselt uuest aastast masin enam ei jõua. Laitse treeningpäevadele loodan siiski jõuda juba peatselt.
Kuna aastatega on kogunenud Norras juba SR'i meeste poolt valesid tellimusi ja ülejäänud juppe liigselt siis panin endale kõrvale sellise komplekti:
Eagle rods
850cc injectors
Garret GT30R
JE pistons
HKS 264 cams
JUN intake manifold
BC valves, springs
HKS rocker arm stoppers
HKS lightweight pullys
ja ninn-nänn veel + korralik mootori remont. Eesmärk turvaliselt saada 500hp ümbrusesse.
See on siiski tulevik ja ei maksa siin ette hakata lootusi üles kruvima, esialgu vaja Eestipoolse tiimiga leida vaba tõstuk talveks.
PS. Rene, ma ei tea kas sa ise ei proovinud aga lag on ropp, 3700-3900rpm tuleb pauk alles (süüdistame esialgu nistune't ja külma ilma. Vähemalt on tunne nagu oleks HX50 kapotiall ). Täna hommikul sõitsin 80% samas seades masinaga ja vahe on SUUR, mõistan ka sinu sõnu et "lag on olematu". rõhuleke ja madal boost on ilmselt tingitud kahtlase väärtusega WG'st mis ilmselt lekib või lihtsalt üle 1bar ei hoia, controller sai lõpuni keeratud ja üle 1bar ei tõusnud, samuti lekib ka turbo ja kolle vaheline tihend (sealt ka suits). Peale controlleri põhjak eeramist üle bar'i ei saanud ja tundub et wg' andis üldse otsad kuna rõhk ei tõuse ja kõrin millest rääkisin pärinebki just talle tilli moodi pendeldavast wg vardast.
Edasi hakkab autost saama niipalju, et 2013a suve liigub veel masin pühapäevaselt linnapildis ja loodetavasti ka paaril drifti etapil, milledele mitte jõudmine on tingitud lihtsalt ajapuudusest. Kuna ise pooldan turvapuuri kahe käega siis tänavatele ilmselt uuest aastast masin enam ei jõua. Laitse treeningpäevadele loodan siiski jõuda juba peatselt.
Kuna aastatega on kogunenud Norras juba SR'i meeste poolt valesid tellimusi ja ülejäänud juppe liigselt siis panin endale kõrvale sellise komplekti:
Eagle rods
850cc injectors
Garret GT30R
JE pistons
HKS 264 cams
JUN intake manifold
BC valves, springs
HKS rocker arm stoppers
HKS lightweight pullys
ja ninn-nänn veel + korralik mootori remont. Eesmärk turvaliselt saada 500hp ümbrusesse.
See on siiski tulevik ja ei maksa siin ette hakata lootusi üles kruvima, esialgu vaja Eestipoolse tiimiga leida vaba tõstuk talveks.
PS. Rene, ma ei tea kas sa ise ei proovinud aga lag on ropp, 3700-3900rpm tuleb pauk alles (süüdistame esialgu nistune't ja külma ilma. Vähemalt on tunne nagu oleks HX50 kapotiall ). Täna hommikul sõitsin 80% samas seades masinaga ja vahe on SUUR, mõistan ka sinu sõnu et "lag on olematu". rõhuleke ja madal boost on ilmselt tingitud kahtlase väärtusega WG'st mis ilmselt lekib või lihtsalt üle 1bar ei hoia, controller sai lõpuni keeratud ja üle 1bar ei tõusnud, samuti lekib ka turbo ja kolle vaheline tihend (sealt ka suits). Peale controlleri põhjak eeramist üle bar'i ei saanud ja tundub et wg' andis üldse otsad kuna rõhk ei tõuse ja kõrin millest rääkisin pärinebki just talle tilli moodi pendeldavast wg vardast.
More skids....
Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison
Palju ja mis moodi sa ära jõudsid peale kollektori vahetust sõita - sellepärast, et lekib tihendist ei tõuse ka boost...Audison kirjutas:samuti lekib ka turbo ja kolle vaheline tihend (sealt ka suits). Peale controlleri põhjak eeramist üle bar'i ei saanud ja tundub et wg' andis üldse otsad kuna rõhk ei tõuse ja kõrin millest rääkisin pärinebki just talle tilli moodi pendeldavast wg vardast.
Kui tagasi jõuad käi Teppani juurest läbi, äkki saad leida muu wg või varrast tugevama vastu vahetada.
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison
Sõita otseselt palju ei saanud, raadi sissesõidu sirgel mõned kõvemad slaalomid veidi järsema gaasiga, möödasõidud tlna maanteel, ülejäänud ajast mõned otsad linnas. Tihend hakkas reaalselt lekkima peale seda sama proovisõitu, wg hakkas aga naljatama juba peale bc näppimist, lasi rõhku suva aegadel maha jneRenn kirjutas:Palju ja mis moodi sa ära jõudsid peale kollektori vahetust sõita - sellepärast, et lekib tihendist ei tõuse ka boost...Audison kirjutas:samuti lekib ka turbo ja kolle vaheline tihend (sealt ka suits). Peale controlleri põhjak eeramist üle bar'i ei saanud ja tundub et wg' andis üldse otsad kuna rõhk ei tõuse ja kõrin millest rääkisin pärinebki just talle tilli moodi pendeldavast wg vardast.
Kui tagasi jõuad käi Teppani juurest läbi, äkki saad leida muu wg või varrast tugevama vastu vahetada.
Üritan siit kaasa krabada prooviks ühe uue wg ja ehk leidub ka tihend
More skids....
Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison
Tõsiasi selgunud selleks korraks, turbost enam rõhku ei saa ja täna loodetavasti uut külge kruvima
alla läheb siis identne GT28RS, mille eest tänud kasutajale patrick
alla läheb siis identne GT28RS, mille eest tänud kasutajale patrick
More skids....
Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison
Kindlasti jaga infot kui selgub, mis turboga juhtus...
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison
Turbo siis viisakalt öeldes oli katki, lõtk oli üüratu ja tiivik käis kojas ära. ilmnesid ka mõned muud komplekteerimisvead viimase töögaRenn kirjutas:Kindlasti jaga infot kui selgub, mis turboga juhtus...
Tänaseks siis masinal uus turbo, uued rehvid, uus rool ja muud nipet-näpet
More skids....
Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison
More skids....
Re: Nissan 200SX S13 SR20DET - Audison
nojah jumaldan su lemmikut autot =)
Golf 3 GT TDI 66KW Crazy RaT= http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=95606 , Nissan S13 Project + tuning soon coming