Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 20:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 29.03.2018 13:23 
Eemal

Liitunud: 12.07.2011 12:20
Postitusi: 36
Nonii, vahepeal jõudis Tenaci 6labaline ketas kohale. Sai lõpuks Toyota taas ette võetud.
Hooratas tundus värske, sellega ei teinud midagi. Uued ARP poldid külge, ketas peale, ACT korv koos uue OEM survekaga külge ja voila.
Viskasin mootori tagasi vahele, lasin relakaga kardaani ka puhtaks ning tõmbasin uue värvi selga.
Pilt
Pilt
Pilt
Nii, liikusin edasi. Põhi tundub antud isendil väga korralik, sillatala lasin tolmust, porist ja muust jamast puhtaks.
Leidsin tala pealt ühe koha, kus kobrutas pisut, kuid sisuliselt polnud hullu midagi. Tõmbasin põhja alla 3 purki kivikaitset veel peale ehk säilib edasi :-D
Pilt
Pilt
Põhimõtteliselt on mul vaja nüüd kolde flants ära oodata, siis saab valmis teha. WG hetke seisuga jääb 60mm ja hiinakas :-D
Ei hakkanud kohe Precisionit ostma, vaatame kuidas hiinakas kestab, kui lekib või veiderdab kuidagi, vahetab lihtsalt välja.
Hetkel ei oska antud WG kohta midagi halba öelda, neli hiina 60mm WG on mu käest läbi käinud ja pole probleeme olnud. Ptuiptui...
Siis skeemitan sisselaskega. Jaanis tõi ühe stock 2JZ-GTE sisselaske mulle, panin 7M runnerid külge ja üllatusüllatus, 2JZ kolle istub peaaegu polt-on otsa. Runneri suunad on identsed...
Teeb natuke voolavamaks ja keevitab kõik kokku. Ühesõnaga toorik olemas, kust edasi liikuda. Btw aitäh Jaanis :)
Pilt
Pilt
Ning...mille üle mul eriti hea meel on... Eile õhtul kirjutas wilson mulle :-D Pakkus istmeid Mk3-le. Ei saanud pakkumisest keelduda, veel eriti millised mul hetkel sees on.
Üks mure jälle vähem, tegin eile öösel veel kerge keemilise istmetele. Sain üsna puhtaks. Pildil on riie veel märg, aga usun, et lõpptulemus on üsna eeskujulik. Suured tänud sulle selle eest :)
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.03.2018 22:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Viimasel ajal kokku puutunud käredamate turbokate puhul on ca 70% puhkudel olnud probleeme süütesüsteemiga ja ca 50% olnud ilge keberniit Hiina wategatega. Loodan, et ta Sul toimib, aga ise võtaks juba originaali ostmiseks hoogu.

Lahe Supra muidu! Edu!

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.03.2018 13:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 647
Asukoht: Keila
Kas see 2JZ-i kolle piiravaks teguriks ei jää nii suure turboga? Hiline boost lihtsalt...
Hiina WG asemel Biltema oma.
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-t ... 000032782/


Muidu väga kena :)
Veits teeb kadedaks :evil:

Miks keegi mulle neid istmeid ei pakkunud? Mis vanadega teed? (teeme kuuspaki vastu vahetust?)

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.03.2018 19:40 
Eemal

Liitunud: 12.07.2011 12:20
Postitusi: 36
Tänks mehed :bb Kolle ei tohiks väga piirata, kui üldse :roll: Igaljuhul originaal koldest ta ruumalat väiksem ei tundu olevat. Aga proovin ära, vaatame mis teeb. :)
Vanad istmed hetkel jätan alles, pole nagu õllemees ka :-D Aga hoian su soovi meeles☺️
See biltema wg ka hiina, asendasin suht kähku selle 60mm hiinaka vastu, puhtalt selle pärast, et teisel õige wband...aga proovin seekord õieti teha.
Mis süütesse puutub siis ilmselt audi poolide peale, saab viisakamaks kapoti aluse ka ehk.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.03.2018 21:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 647
Asukoht: Keila
Originaal poolif töötavad ka väga edukalt ju. Miks neid asendada?
Vb asendus õige aga mul lihtsalt originaal. Kuigi tõsi, ws juhtimisel dünos kuumenesid üle.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.04.2018 18:10 
Eemal

Liitunud: 02.06.2015 11:22
Postitusi: 25
Wastegate koha pealt lisaks niipalju, et tegemist HKS replika tükiga. Toimivad oma hinna (130€) ja päritolumaa poolest siiski väga hästi. Siiamaani hoidnud ilusti ilma leketeta 2 bar. Neid minult läinud kümnete autode peale ja pole kelleltki halba tagasisidet tulnud.

Suvel saame siis mk3 ja mk4 väikesele tiirule viia 8)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.04.2018 13:40 
Eemal

Liitunud: 12.07.2011 12:20
Postitusi: 36
JaanisK kirjutas:
Suvel saame siis mk3 ja mk4 väikesele tiirule viia 8)

No tahaks loota ja, saan täna väljalaske kolde flantsi ka kätte. Siis on vaja EGT kõik ära tellida ja sisuliselt võib kolde valmis teha. WG saan sõbra käest seniks laenata kuni minu oma kohal on.
Mis sensoritesse puutub siis, keegi oskab midagi head/halba ka nende kohta öelda?
https://www.ebay.co.uk/itm/2M-EGT-K-Typ ... SwhChZtmQq


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.04.2018 20:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
C_Vaher kirjutas:
Mis sensoritesse puutub siis, keegi oskab midagi head/halba ka nende kohta öelda?
https://www.ebay.co.uk/itm/2M-EGT-K-Typ ... SwhChZtmQq


Kardan, et pole mõtet lähemalt süveneda kui mandariini keelt ja sellist hinda näed. Kert Leissonilt saab head sensorid mis reageerivad kiirelt, ei lähe kohe katki ja näitavad reaalseid numbreid (kahjuks just need 3 omadust on hiinakatel seni probleemiks)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.06.2018 14:18 
Eemal

Liitunud: 12.07.2011 12:20
Postitusi: 36
Nii natuke on jälle vahepeal tehtud.
Diffri ja kasti õli läks uus sisse, siis pidurid tegin kõik korda. Esimesed suppordid olid üsna kinni kiilunud, nii liugpoldid kui kolvid panin liikuma,kõik uued klotsid/kettad(JapanParts) ning kokku tagasi.Panin ka moe pärast uued stabika kondid, vanad tundusid natuke liiga väsinud. Siis Wilsoni käest sai üks terve 7M juurde ostetud, oli tegelikult ainult rihmaratast vaja aga läks seekord nii... :-D Siis Jaanisel jäi üks vana GS300 BC coili set üle, võtsin talt prooviks selle käest ja tundub, et ostan ära(veel maksnud ei ole :-D )esimesed sain bolt-on külge(pikkus tundus ka sama olevat) tagumistele pean eraldi topsi ikkagi ostma, mk3 coili kinnitus kõigil 4. punktil sama. Siis panin veel mootorit nii palju kokku kui sain, tegin twinscroll kolde(ei tea kui hea jäi, pole neid kuigi palju teinud) ja nipetnäpet siitsealt veel. Sisselase tuleb ikka mitte OEM. Siis sõber müüs projektika endal varuosadeks, kust ma sain oma autole aju. Ajuks MaxxEcu Race, millele lisaks sebisin 6 õiget EGT sensorit. Uus veepump läks külge, hammasrihm tuli Gatesi sinine, mida aitavad edasi lükata Fidanza carbon nukarattad. Kütuse poole pealt pump AEM 320, regulaator NUKE, pihustid 875DEKA, kütus esialgu jääb 98.
Nüüd on jäänud nii palju, et kõik alumiinium kokku keevitada, juhtmestik ära teha ja tööle panna :-D
Kiirelt tehtud postitus, vb jäi mõni asi segaseks, panen mõne pildi ka :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.06.2018 22:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 647
Asukoht: Keila
Päris ilusasti sujub.
Tore vaadata...

Jämedad sul kolle torud on? Pildid enda kollega võrdlen, siis mul tunduvad jube peened.

Turbo ikka päris suur, mis pöörde peal see järgi võiks tulla? :)

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.06.2018 12:58 
Eemal

Liitunud: 12.07.2011 12:20
Postitusi: 36
cb4_335 kirjutas:
Päris ilusasti sujub.
Tore vaadata...

Jämedad sul kolle torud on? Pildid enda kollega võrdlen, siis mul tunduvad jube peened.

Turbo ikka päris suur, mis pöörde peal see järgi võiks tulla? :)

Torul välis diameeter 42mm, miskipärast ei tahtnud 38 peale teha, ma ei tea miks, vb selle pärast, et mul olid 42-sed toorikud kohe olemas? Vaatame kuidas keerutama hakkab, vajadusel teen uue. Ma hetkel jään vastuse võlgu, millal ta täpselt järgi võiks tulla, ei taha spekuleerida ka. Kui dünosse jõuan siis pilt selgem. Natuke ka vahepeal muutus olukord, pihustid läksid siiski vahetusse, asemele tulid 1300-sed boschid. Kuna nüüd enamus asjad sobivad alkole siis ilmselt tellin flexfuel anduri ka ära, tõenäoliselt pean kütusetrassi ka välja vahetama ning teeme asja alko peale :-D Peaks selle arvelt varem spuulima ka saama. Midagi konkreetset polegi, jutt koguaeg muutub :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.07.2018 13:31 
Eemal

Liitunud: 12.07.2011 12:20
Postitusi: 36
Nii, natuke jälle tehtud. Kollektor sai seest pritsitud, pestud, freesitud jne. Lõpuks tõmbasin kuumakindla värvi selga ning teipisin üle, mainin ära, et tegu oli normaalse erootikaga. Siis otsisin õlivarrast taga, 4 mootorit ja ühtegi õlivarrast? Lõpuks ühe leidsin. Õige tagapütt jõudis ka kohale, eelmisel oli sisend liiga väike, nüüd tuli 3,5 tolli sisse/4 tolli välja. Kuna üks sõbra auto hetkel töös siis saan aktiivselt nädala pärast edasi teha, seniks pean sebima mõned wbandid ja mõne jupi toru. Siis saab väljalaske lõpuni valmis, peale mida turbole õlitus(peale ja tagasi) ning sisselase. Natuke ikka on teha :-D Algne plaan oli jaanipäevaks dünosse aga noh... hakkan talverehve vist otsima :-D
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11