Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 05.05.2024 10:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 70 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2008 4:44 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
Mihkel kirjutas:
Mootorist siis ~ 276kw/375hj ja 510nm kui võtame ülekandekaoks 15%.
DynoMax-is oleks vast 400hj ja 550nm piir kätte saanud (rattast vastavalt vast 350hj ja 480nm),vähemalt kui võrrelda Lada dynotulemuste vahega.



Julgen selle kohapealt vastu vaielda. Kuidas oli teil lahendatud dynomise ajal hetgaaside ventilatsioon. Ladal segas see ju märgatavalt sest torud läksid lõhki ja kindlasti tekitas see summutis vastu surve mida DynoMaxis polnud. Aga eks Valdz teab täpsemalt rääkida.

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2008 10:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Meil oli uks lahti ja heitgaasid läksid otse õue.
Ma millegipärast ei usu, et Indreku autol see heitgaaside ärajuhtimine nii palju mõjutas.
Siis oleks pidanud ju turbo taha ka backpressure tekkima aga vaevalt see kilest voolik seda tekitas.
Ma ei olnud muidugi juures kui see pauk käis, võis ka lihtsalt põlemata kütuse plahvatus olla, kuna segu tal ikka väga rikas.

Meil on väike idee mingi suht uue vabalthingava autoga test teha üks versus teine.
Siis ei ole mõjutavaid tegureid nii palju kui turbokaga.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2008 11:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mihkel kirjutas:
Meil on väike idee mingi suht uue vabalthingava autoga test teha üks versus teine.
Siis ei ole mõjutavaid tegureid nii palju kui turbokaga.


Sama siin, varsti TKTK düno vs DynoMax vabalthingava ja stock ajuga mõõdetud tulemuste võrdlus.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2008 12:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.03.2006 15:21
Postitusi: 34
Asukoht: Tallinn
Ma ei oska muud öelda, kui et väga meeldiv kogemus oli ning inspiratsiooni tuli jälle ämbriga, et antud mootorit edasi arendada.
Ise usun, et suht normaalne tulemus, arvestades seda, et seadistus pole valmis ning mootori endaga pole ju tegelikult suurt midagi tehtud va. surveaste 8,3 ning keraamikaga pinnatud kolvid. (plokikaas standard seisus, nukkvõll standard, sisselaskekollektor standard)

Tänud kõigile, kes antud üritust aitasid läbi viia!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.11.2008 14:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
Ilus.
Kaks küsimus tekis graafikut vaadates:
1) miks jõud nii moodi astmeliselt tõuseb? mingi resonantsid või seade?
2) miks lõpp nii järsku ära kukub? nukvõll või seade?

M.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2008 21:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Üks video ka dynomise päevast: http://www.youtube.com/watch?v=Tx6504Ambjs

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2008 17:46 
Eemal

Liitunud: 01.12.2007 20:15
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
crisp kirjutas:
Eks kõik tarmo naabrid ole ka seda meelt :-D


Mina Tarmo naabrina küll naudin neid vahepealseid paugutamisi:D Vanem generatsioon veab suud kõveraks natuke ainult, aga pole probleemi.

Tarmole ja teistele huvilistele garaaži ümber ainult jõudu ja jaksu!

_________________
C70 T5M GT & E30 335i


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2008 19:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Tarmo ei suuda jah vahepeal vastu panna autot korra elurajoonis proovida,
mis ei ole muidugi viisakas tegevus ja seda olen üritanud talle ka pidevalt mainida. :-D
Sellepärast peavadki autot olema nn. "tänavalegaalsed" või ise elama kuskil võsavahel kus kedagi ei sega.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2008 14:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.03.2006 15:21
Postitusi: 34
Asukoht: Tallinn
RS013 kirjutas:
crisp kirjutas:
Eks kõik tarmo naabrid ole ka seda meelt :-D


Mina Tarmo naabrina küll naudin neid vahepealseid paugutamisi:D Vanem generatsioon veab suud kõveraks natuke ainult, aga pole probleemi.

Tarmole ja teistele huvilistele garaa¾i ümber ainult jõudu ja jaksu!


Täitsa nõus, et vanemad inimesed tihtipeale ei saa aru ega taha mõista, miks on vaja taoliste "lollustega" tegeleda ja raha kulutada. Kuid eks igaüks ise teab mis hobi tema jaoks parim on.
Mulle on kodused pannud nö limiidi peale, et pärast 21.00 ei taheta mind väga garaazi lähedal näha.


Aga tänud!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2009 19:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Täna lasime Tarmoga Corolla torud korra puhtaks.
Naeratus tuli taaskord näole, kui see turbo boosti üles lajatas :-D

Järgmine laupäev saab ehk mingi aja ka teada, mis praeguses seisus välja sõidab.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.04.2009 17:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Viimane test täna lõuna ajal slicki moodi rehviga näitas, et kannatab vast hommsel üritusel antud confis sõita küll.

Tarmo vist ei ole julgenud boosti all veel gaasi päris põhja vajutada :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.04.2009 19:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Peab vist ikka homme kaema tulema Haapsallu :)

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.04.2009 22:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
Piidlesin ka seda pilli ükspäev. Täista segane pill ikka, tahaks hj/kg suhet teada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.04.2009 19:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Auto kaalub mälu järgi tiba üle 900kg ja stendis oli vist 0.9bar juures pooliku seadega 370hj.

Täna sai ka esimesed tuleristsed tehtud. Esimene aeg 13.9 oli väike pettumus aga pole vast hullu kui 1-2 käik lõpuni tühja ja 3.-mas käik 2 korda mööda panna :)

Päeva parimaks ehk teine sõit ajaks tuli meil 13.08 @ 187.5km/h mis näitab, et hea pidamisega sõidaks see auto ilmselt praeguses konditsioonis 12s algust.
Lisaks kummitasid meid veel räiged trigger spiked/errorid.

PerformanceBox-i logi järgi oli 60 jala (18.3m?) aeg selles sõidus 2.7s.

Oleks alla 13s aja ka ilmselt kätte saanud, kuna käisime peale teist katset kõrvalrajal seadet muutmas, üle 5000 pöörde oli segu 10.3 põhimõtteliselt.
Saime segu ilusti terves ulatuses enamvähem 12.0 tuuri ja kurat viimasel logimissõidul, et veenduda, kas kõik on ok lendas 3-manda käigu pealt käigukast raginaga laiali.

Enne saime ühe sõidu 2 ja 3 käik järjest ilma trigger erroriteta, siis oli tunda kuidas auto liigub.
99% sõitudest olid triger errorid sees ja auto katkus pidevalt, ka 13.0 sõidu ajal.
Peab selle trigger errorite teemaga esimese asjana tegelema hakkama.
Käigukasti purunemist ei osanud küll ette oodata, kuna leidsime, et enne on palju rohkem nõrku lülisid. :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.04.2009 20:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Mihkel kirjutas:
Auto kaalub mälu järgi tiba üle 900kg ja stendis oli vist 0.9bar juures pooliku seadega 370hj.

Täna sai ka esimesed tuleristsed tehtud. Esimene aeg 13.9 oli väike pettumus aga pole vast hullu kui 1-2 käik lõpuni tühja ja 3.-mas käik 2 korda mööda panna :)

Päeva parimaks ehk teine sõit ajaks tuli meil 13.08 @ 187.5km/h mis näitab, et hea pidamisega sõidaks see auto ilmselt praeguses konditsioonis 12s algust.
Lisaks kummitasid meid veel räiged trigger spiked/errorid.

PerformanceBox-i logi järgi oli 60 jala (18.3m?) aeg selles sõidus 2.7s.

Oleks alla 13s aja ka ilmselt kätte saanud, kuna käisime peale teist katset kõrvalrajal seadet muutmas, üle 5000 pöörde oli segu 10.3 põhimõtteliselt.
Saime segu ilusti terves ulatuses enamvähem 12.0 tuuri ja kurat viimasel logimissõidul, et veenduda, kas kõik on ok lendas 3-manda käigu pealt käigukast raginaga laiali.

Enne saime ühe sõidu 2 ja 3 käik järjest ilma trigger erroriteta, siis oli tunda kuidas auto liigub.
99% sõitudest olid triger errorid sees ja auto katkus pidevalt, ka 13.0 sõidu ajal.
Peab selle trigger errorite teemaga esimese asjana tegelema hakkama.
Käigukasti purunemist ei osanud küll ette oodata, kuna leidsime, et enne on palju rohkem nõrku lülisid. :)


No see kast pidi juba minemas olema.
Korras G260 lõhkumiseks on natuke rohkemat vaja ;)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 70 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 49 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11