Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 05.05.2024 6:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 70 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.02.2008 21:51 
Eemal

Liitunud: 14.01.2008 23:34
Postitusi: 195
Asukoht: Tallinna lähistel.
mulle sealt artiklist jäi meelde "sõber mihkel" :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.02.2008 21:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.03.2006 15:21
Postitusi: 34
Asukoht: Tallinn
Mihkel kirjutas:
Artikklis nagu juttu eriti polnudki ju. :-D
Tegelikult on sinna autosse vaeva päris palju läinud.

Suveks saab ehk uue korraliku väljalaskekolle ja suurema turbo ka installitud.
Siis saab vaikselt juba liikuma ka auto.


Sellised plaanid jah, aga kindlasti ei tohiks ära unustada sidurit ning ka sidestust teepinnaga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.02.2008 22:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Tarmot tundes ja ka ennast tundes :-D tahaks kõigepealt relvast suurema paugu kätte saada ja siis kähku veo-osa ka järgi aidata.

Siduriga otsib mõnipäev mida sinna soodsamalt aretada saaks ;)
Mina enda aretatud 350nm taluva tutikana 1500.- krooni maksva siduriga olen küll rahul.
Ainuüksi SRE ketta eest küsitakse BMW-le ~5500.- eek, kui mingit firmakaupa kasutada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2008 0:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:51
Postitusi: 342
Asukoht: Tln 53 814 024
pluss korv veel natuke rohkemgi otsa, et asi ilusti tööle saada. Pidurimeistri karmimatest katetest ei tea keegi midagi?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2008 1:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.03.2006 15:21
Postitusi: 34
Asukoht: Tallinn
eclipse kirjutas:
pluss korv veel natuke rohkemgi otsa, et asi ilusti tööle saada. Pidurimeistri karmimatest katetest ei tea keegi midagi?


Korra sai proovitud aastatid tagasi, aga kui ei ole korvi mis ketast kinni pigistaks, siis ei ole ka erilist tulemust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.09.2008 3:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Vahepeal projekt veidi edasi arenenud ja täna sai ka üle pika aja töö vilju veidi tunda :-D

Vahepeal siis lisandunud:
* Scwitzer S2B turbo (60mm inducer, 70mm exducer)
* Custom split-pulse turbokollektor
* 3" otseläbi summuti
* 60mm Tial replica wastegate
* Sachs Race Engineering sidurikorv
* KEP 4 labaga leevenduseta siduriketas
* M20B20 modifitseeritud hooratas (5.5kg)
* 630cc/min@3.0bar Siemens Deka pihustid

Väike video ka testisõidust:
http://www.youtube.com/watch?v=tSGGJLhiYxo

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.09.2008 14:50 
Eemal

Liitunud: 01.05.2008 20:23
Postitusi: 153
Asukoht: Tallinn
Hea video :D
Peale hääle seal suurt miskit muud pole.

_________________
MKIV For Life!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.09.2008 15:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Öösel ei saagi midagi seebikarbiga suurt filmida ja see ei olnud ka eesmärk.
IMO hääled ongi selle asja huvitavam pool.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.09.2008 21:26 
Eemal

Liitunud: 13.02.2007 11:30
Postitusi: 69
Asukoht: Estonia
Hääletämber on tõesti-impressive :) .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 0:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
Eks kõik tarmo naabrid ole ka seda meelt :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 1:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
mõnus spoolup :lol:

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 10:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Õnneks me valisime veidi kõrvalisema koha testimiseks ja üritasime inimlikud olla inimeste unerahu häirimisega (ei põristanud 1h järjest, kuigi ka seal oli mõni elumaja läheduses) :-D
Krt kui Kakumäe majade vahel sellist nalja teinud oleks, siis oleks Tarmo ilmselt kodust välja tõstetud :lol:

Antud hetkel oli asi kerges algseades (segu väga rikas, süüde tagasihoidlik), kuna ilmselt mujal kui Haapsalus seda autot seadistada ei saa.
Ka fuel cut-i sekkumist on kuulda.

Aga jah tahaks juba seadet näppida ja vaadata mida PerformanceBox näitab.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2008 17:01 
Eemal

Liitunud: 08.06.2005 13:00
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Et tulemust saada, on ka korralikku rehvi vaja.

Tarmo, mis rehvid endale plaanid osta?

Me@ osales ka testlennul :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.09.2008 8:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.03.2006 15:21
Postitusi: 34
Asukoht: Tallinn
Kui aega sõitma minna, tuleks kindlasti soetada paar kortsrehve. Kuid selleni on pisut veel aega. Enne tuleb läbi viia mõned elutähtsad parandused auto kallal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.10.2008 22:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Täna siis tegelesime TKTK-s väikse dynosessiooniga.
Numbrid oleks võinud küll ju veidi paremad olla sellise turbiini ja rõhu kohta aga krt seda teab ka.
Täpsemalt näppida ei jõudnud, kuna kell lähenes sellele, et müra hakkab inimesi segama.

Algselt kui boost vahepeal korra spike-s ja süüde hiline oli tuli parimaks tulemuseks 240kw/326hj@5200rpm ja 444nm@5200rpm rattast (ülemine joon).
Boosti oli siis ~1.4-1.5bar antud koha peal, süüde lõpus 10 kraadi ainult ja segu 11.8-12.0
Alumisel joonel on boosti 1.3bar ja segu 10 lõpp 11 algus (siis sai kell palju).
Süüde seal alates 0.6bar-ist 6 kraadi varasem üle terve tabeli.
Alumine joon 228kw/310hj@5200rpm & 422nm@5100rpm rattast.

Mootorist siis ~ 276kw/375hj ja 510nm kui võtame ülekandekaoks 15%.
DynoMax-is oleks vast 400hj ja 550nm piir kätte saanud (rattast vastavalt vast 350hj ja 480nm),vähemalt kui võrrelda Lada dynotulemuste vahega.

Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 70 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 48 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11