TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW JZ30, '88, JaanisK
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=16523
2. leht 2-st

Autor:  hents99 [ 19.07.2017 9:39 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW JZ30, '88, JaanisK

Kusjuures 3-kettaliste nn sinter 184mm sidurite lubatud Nm jäävaki 800-900Nm vahele. Aga selle 800Nm võib ka 8000-pöördelt slikkidesse rakendada ja siis ei tohi libiseda.
Kannavad rohkem muidugi, nagu ka 1-kettaline jõuab veidi aega jahedana üle 600Nm kesta.

Pildid pikilõtkust panevad kahtluse alla, kas hooratas ja laagri kontaktpind on korrektselt lahendatud.
Üldiselt on neil 184mm/7.25" siduritel kõigil tööpinna ja kinnituspinna vahe Ca 2.50-2.54mm.

Ma sõidan ka 3-kettalise alconiga igapäevaselt, sellist kulumist pole veel ette tulnud.

Autor:  ahto10 [ 19.07.2017 9:53 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW JZ30, '88, JaanisK

1jz-il juba tehase seades pikilõtku saale kulumine levind probleem

Autor:  JaanisK [ 20.07.2017 9:40 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW JZ30, '88, JaanisK

Siduri teema sain lahendatud. Täna lähen dünosse järgmisele katsele.
Need numbrid 527kw ja 800nm saime esimeste tõmmetega. Edasi oli ilmselt väände kasv ja siis läks juba sidurisse.
Ilmselt oligi tegemist minu mõõteveaga, kuna uuesti mõõtmisel võtsin kasti võlli ümber olevast kattest 2 mm maha, et billeti survelaager sügavamale kasti istuks.
Hetkel on pedaalil ka väikene vabakäik ning siduri lahutab pedaali keskmises asendis.

Kütuseteema lahendasin hetkel selliselt, et 2xAEM tuleb vahepaaki, vahepaagist mootorisse 3xAEM ja tagasivool vahepaaki.

1jz pikilõtku saale võis olla ka enne kulunud. Häält ükski asi ei teinud ja õli nii pingsalt ei uurinud, et kas seal ka mingeid metalliosi sees. Tegemist pidi olema lihtsa projektiga, kus mootor vahele tõsta ja valmis.
Mootorisse sisse ei vaadanud, aga tundub, et oleks pidanud seda siiski tegema.

Enamjaolt on uued jupid olemas. Kaas veel vaja lihvi viia ja saaks selle 1jz kokku laduda.

Autor:  hents99 [ 20.07.2017 10:35 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW JZ30, '88, JaanisK

Siduri pedaali käigul on ikka piiraja ka?

Autor:  JaanisK [ 06.09.2017 20:11 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW JZ30, '88, JaanisK

Vana teema juba, aga jah, pedaalil ikka piiraja ka.

Tiltoni puhul ongi nii, et kerge kulumise puhul enam asi ei toimi.
Kolme kettalise siduri puhul ütleb Tilton, et kui kogu siduriketaste komplekt kulub enam kui 0,76mm(0,03tolli), siis tuleb kettad vahetada.
Elektroonilise mõõteriistaga saingi tulemuseks, et iga ketas on kulunud 0,2 mm.
Kuni 700nm pidas veel kinni, aga siis hakkas läbi libisema.
Ehk tegelikult polnud ka algselt kasti võlli katte mõõtmisviga, mis survelaagri asendit muutis. Kõik oli nii nagu peab, lihtsalt sidurikettad kulunud.
Praeguseks uued kettad sees ja saab uuele katsele minna.
Viimases dynos jäi seade 475kw tagarattasse. Mingi probleem oli süütamisega ja asi ei toimi korralikult siiani. Mõned vead olen seadest leidnud, mis võiks antud olukorra põhjustada. Nendest natuke hiljem.

1JZ ka edeneb, alumine ots on koos. Ootan, et Windorf saaks kaanetöödega ühele poole ja saab selle asja kokku laduda.
Sisu jääb stock, keps peaks olema piisavalt tugev ja keraamikaga kaetud kolb samuti. Kütuseks tuleb nüüd e85
Kaanetihend läheb 0,33mm paksem. Pihusti jääb samaks. 1300cc peaks olema piisav. Ongi sobilik tavakütusele ja ka e85-le
Uueks ajuks EMU standard.
Kasutan nüüd 2jz triggerit 36-1, mis peaks täpsemalt vända signaali andma. Eelmisel korral oli mingi jama nuka ja vända omavahelises koostöös.

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/