Vana teema juba, aga jah, pedaalil ikka piiraja ka.
Tiltoni puhul ongi nii, et kerge kulumise puhul enam asi ei toimi. Kolme kettalise siduri puhul ütleb Tilton, et kui kogu siduriketaste komplekt kulub enam kui 0,76mm(0,03tolli), siis tuleb kettad vahetada. Elektroonilise mõõteriistaga saingi tulemuseks, et iga ketas on kulunud 0,2 mm. Kuni 700nm pidas veel kinni, aga siis hakkas läbi libisema. Ehk tegelikult polnud ka algselt kasti võlli katte mõõtmisviga, mis survelaagri asendit muutis. Kõik oli nii nagu peab, lihtsalt sidurikettad kulunud. Praeguseks uued kettad sees ja saab uuele katsele minna. Viimases dynos jäi seade 475kw tagarattasse. Mingi probleem oli süütamisega ja asi ei toimi korralikult siiani. Mõned vead olen seadest leidnud, mis võiks antud olukorra põhjustada. Nendest natuke hiljem.
1JZ ka edeneb, alumine ots on koos. Ootan, et Windorf saaks kaanetöödega ühele poole ja saab selle asja kokku laduda. Sisu jääb stock, keps peaks olema piisavalt tugev ja keraamikaga kaetud kolb samuti. Kütuseks tuleb nüüd e85 Kaanetihend läheb 0,33mm paksem. Pihusti jääb samaks. 1300cc peaks olema piisav. Ongi sobilik tavakütusele ja ka e85-le Uueks ajuks EMU standard. Kasutan nüüd 2jz triggerit 36-1, mis peaks täpsemalt vända signaali andma. Eelmisel korral oli mingi jama nuka ja vända omavahelises koostöös.
|