BMW E34 525TDS 96a. 214kw, 600nm - aarec
BMW E34 525TDS 96a. 214kw, 600nm - aarec
Tervitus, teen oma autost siia ka teema, kuna võibolla paljud selle foorumi lugejad bmw foorumit ei sirvi ja loodan et saate anda häid soovitusi ja mõtteid.
Autot juba omanud üle 3 aasta ja selle ajaga tehtud ka üht-teist. Plaan oli algselt ,et toon ta tööl käimiseks, aga on läinud nagu kõigi mu autodega..
Algselt läksin ostma hoopis teist autot, aga juhuste kokku langemise pärast, sai ostetud hoopis selline eksemplar:
Bmw E34 tdsa, -96a. poolnahk sisu, 15“ orig. veljed, püsikas. Panoraam luuk ja mis kõige tähtsam, kere väga tugev ja tehniliselt korras. Muidugi oli ka pisivigu, mida likvideerida.
Sõidetud sai mõned sajad kilomeetrid, kuid siis hakkasid vaikselt häirima värvi defektid. Algselt oli plaan teha ainult defektsed kohad korda, kuid jah, sai ikka ta üleni värvitud. Sealt saigi alguse see nö. „projekt“
Väike list, mis sai ära tehtud:
# Värvimine (originaal tehase värv)
# Manuaal kast koos kõige vajalikuga (2.4td pikkade käikudega kast)
# Esisilla rem. ning sillastend
# Uus esiklaas
# Lsd
# Uued esituled ja kodukootud "mustad ristid" sisse.
# 18“ veljed (6 seeria originaalid)
# Madaldus koos uute amortidega
# “Home made“ esistange lisa. (kemüüse E36+E34)
# Tulede pesurid
# Mustad neerud
# Sport el. nahksisu
# Must lagi (taas kodukootud)
# Parem sound
# Spido rõngad
# ///M käigukangi nupp
# Chip
# Decat
# Uued pihusti otsad
# Eelsüüte küünlad
# Turborõhku tõstetud
# Ksp sätitud
Vana mootor ei tahtnud enam koostööd teha ja sai doonor autoks tds opel ostetud kus pealt võtsin mootori ja seekord olid plaanid vähe suuremad
Mõned pildid ehitusest:
tehniline list:
2,93 lsd differ
2,4td k. kast
m57 hooratas ja korv
e34 -M5 ketas
3" sisse-ja väljalaske torustik
300x600x76 cooler
60mm väline wg
11mm plunser
uued pihusti otsad
custom oil catch can
t3/t4, 49 A/R Mastrer power turbo
400kp vems map sensor
Rohkem pilte ja lugemist saab siit
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=222263" onclick="window.open(this.href);return false;
Autot juba omanud üle 3 aasta ja selle ajaga tehtud ka üht-teist. Plaan oli algselt ,et toon ta tööl käimiseks, aga on läinud nagu kõigi mu autodega..
Algselt läksin ostma hoopis teist autot, aga juhuste kokku langemise pärast, sai ostetud hoopis selline eksemplar:
Bmw E34 tdsa, -96a. poolnahk sisu, 15“ orig. veljed, püsikas. Panoraam luuk ja mis kõige tähtsam, kere väga tugev ja tehniliselt korras. Muidugi oli ka pisivigu, mida likvideerida.
Sõidetud sai mõned sajad kilomeetrid, kuid siis hakkasid vaikselt häirima värvi defektid. Algselt oli plaan teha ainult defektsed kohad korda, kuid jah, sai ikka ta üleni värvitud. Sealt saigi alguse see nö. „projekt“
Väike list, mis sai ära tehtud:
# Värvimine (originaal tehase värv)
# Manuaal kast koos kõige vajalikuga (2.4td pikkade käikudega kast)
# Esisilla rem. ning sillastend
# Uus esiklaas
# Lsd
# Uued esituled ja kodukootud "mustad ristid" sisse.
# 18“ veljed (6 seeria originaalid)
# Madaldus koos uute amortidega
# “Home made“ esistange lisa. (kemüüse E36+E34)
# Tulede pesurid
# Mustad neerud
# Sport el. nahksisu
# Must lagi (taas kodukootud)
# Parem sound
# Spido rõngad
# ///M käigukangi nupp
# Chip
# Decat
# Uued pihusti otsad
# Eelsüüte küünlad
# Turborõhku tõstetud
# Ksp sätitud
Vana mootor ei tahtnud enam koostööd teha ja sai doonor autoks tds opel ostetud kus pealt võtsin mootori ja seekord olid plaanid vähe suuremad
Mõned pildid ehitusest:
tehniline list:
2,93 lsd differ
2,4td k. kast
m57 hooratas ja korv
e34 -M5 ketas
3" sisse-ja väljalaske torustik
300x600x76 cooler
60mm väline wg
11mm plunser
uued pihusti otsad
custom oil catch can
t3/t4, 49 A/R Mastrer power turbo
400kp vems map sensor
Rohkem pilte ja lugemist saab siit
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=222263" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis aarec, 21.02.2017 23:39, muudetud 1 kord kokku.
Re: BMW E34 525TDS 96a. 214kw, 600nm - aarec
Selle komboga tuli siis rattast 186 kw ja 500nm väänet, mnt sõit polnud viga aga linnas selle suure turboga oli igav,
Seega plaanis teha siis kahe turboga tds
väiksema turbo asukoht
siit tuleb minu esime torukolle
Seega plaanis teha siis kahe turboga tds
väiksema turbo asukoht
siit tuleb minu esime torukolle
Re: BMW E34 525TDS 96a. 214kw, 600nm - aarec
Olen seda teemat BMW foorumis korra vaadanud. Päris kenad numbrid tulevad.
Lahedad on need diislid.
Edu
Lahedad on need diislid.
Edu
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Re: BMW E34 525TDS 96a. 214kw, 600nm - aarec
Tänud,
Tänase päeva saavutus:
Tänase päeva saavutus:
Re: BMW E34 525TDS 96a. 214kw, 600nm - aarec
Sain auto taas käima ja tegin väikse testi sõidugi. On asju mida tuleb muuta ja ümber teha. Tuleb paigaldada veel üks Wg. 12mm plunserile ei meeldi kohe yldse praegune soft, gaasi põhja vajutades hakkab mootor puterdama, midagi annab siduris järgi, kuigi sai pidurimeistri katetega ketas ja tugevdataud korv pandud, Kahtlustan hooratast ja mõned "pisiasjad veel" Aaga vast lähiajal suudan need asjad korda saada uue softi teha ja vast õnnestub avalaksulegi jõuda.
mõned pildid tegemistest.
lõpetuseks üks väike video
https://www.youtube.com/watch?v=F5DtlkNMbeU" onclick="window.open(this.href);return false;
mõned pildid tegemistest.
lõpetuseks üks väike video
https://www.youtube.com/watch?v=F5DtlkNMbeU" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW E34 525TDS 96a. 214kw, 600nm - aarec
Väärt ettevõtmine. Huvitab selline asi, et kui palju peab ringi tegema, et omega mootor bemmil tööle hakkaks? Kas käpad istuvad ka 1:1?
Re: BMW E34 525TDS 96a. 214kw, 600nm - aarec
käpad. karter.juhtmestik. aju vaja bmw omad panna.
Re: BMW E34 525TDS 96a. 214kw, 600nm - aarec
Biturbo idee hea, kuid ei suuda aru saada mismoodi see süsteem ühendatud on.
Heitgaas tuleb kollektorist suurde turbosse, sealt läheb väiksesse turbosse ja wg laseb heitgaasi väiksest turbost mööda suurema pöördega?
Mismoodi on ühendatud sisselaskepool, et ühe turbo tekitatud rõhk teise kaudu välja ei tule?
Äkki saaks mingi skeemi visandada ja harida rumalat?
Heitgaas tuleb kollektorist suurde turbosse, sealt läheb väiksesse turbosse ja wg laseb heitgaasi väiksest turbost mööda suurema pöördega?
Mismoodi on ühendatud sisselaskepool, et ühe turbo tekitatud rõhk teise kaudu välja ei tule?
Äkki saaks mingi skeemi visandada ja harida rumalat?
Re: BMW E34 525TDS 96a. 214kw, 600nm - aarec
väiksem turbo paneb suurema käima. hetkel käib kogu sl rõhk läbi väiksema turbo.
Re: BMW E34 525TDS 96a. 214kw, 600nm - aarec
Kolde teine kuni viies runner enamvähem, esimene ja kuues käivad risti vastu üksteisele nagu nii mõneski tehase koldes.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW E34 525TDS 96a. 214kw, 600nm - aarec
Kahjuks küll jh.
teise kollektori teeks juba ehk paremini.
teise kollektori teeks juba ehk paremini.