TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Toyota Supra mk3 T6
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=16118
2. leht 2-st

Autor:  ott5 [ 17.02.2017 14:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra mk3(powered by volvo)

mis tähendab laulab...10-20a vana kast ju. Äkki peaks väike värskenduse tegema.

Autor:  jeff01 [ 17.02.2017 20:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra mk3(powered by volvo)

Värskendamine neil bemmi kastidel raha mahaviskamine. saad 3 korra asemel 5 korda korralikult vajutada undab taas. Asi pole laagrite ja hammasrataste vanuses vaid selles, et kastil puuduvad vahelaagrid keset võlle erinevalt samsonase modist. Õnneks sõidavad unnates veel pikalt enna lõplikku surma. Undamise väljavõlumiseks pole isegi M3 mootorit vaja. Tavaline 500hp 700NM M50 rikub selle kasti samuti ära kuid selleks kulub veidi kauem aega. Hääl tuleb sisse vast paari korraliku trenniga ja hooaja kohta 2 kasti teeb ikka katki neid m50 omi. 3se disla omaga rõõmu veidi kauem, m20ne omasse pole üldse usku sest olen neid hammasrattaid peos hoidnud.

Autor:  Corrado [ 18.02.2017 0:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra mk3(powered by volvo)

Tegelt küll tegu m30 g260 kastiga, mis teoreetiliselt ka tugevam peaks olema kui m50 otsas olevad g240?

Eks kui ei kesta siis tuleb muu lahendus välja mõelda, aga samas ei usu, et temaga midagi kohe juhtub, sest otsest drifti ega dragi otstarbelist plaani selle autoga ei ole.

Autor:  Corrado [ 19.02.2017 21:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra mk3(powered by volvo)

Ma arvan, et võib õli sisse valada :-D
Pilt

Autor:  Corrado [ 12.03.2017 22:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra mk3(powered by volvo)

Miskit eriti toimund pole vahepeal kuna muud tegemist omajagu ja ega mul supraga kiiret polegi kuhugi :-D

Karteril on papp asendunud aluga kuid koos püsib endiselt teibi toel :lol:

Jäi näppu ka üks hx40, mis peaaegu, et ideaalselt sobib ka mu eesmärkide jaoks, kuna ei hakka mingeid eriti suuri jõunumbreid taga ajama :)
Pilt

Lisaks jäid ühest imprezast üle esiistmed, mis suprasse rändavad :-D
Pilt
(pilt on illustratiivne)

Autor:  Corrado [ 25.09.2018 22:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra mk3(powered by volvo)

Suprast siis vahepeal niipalju, et võtsin ennast lõpuks kokku ja hakkasin tasapisi jälle vaikselt nokitsema :)

Tõstsin alustuseks mootori maha, punktisin karteri tükid kokku ja kiskusin mootorit väheke pilbasteks.
Nentides tõsiasja, et silindrid on üsna kulunud, läksid mõtted uue ploki muretsemise peale ja üsna kiirelt õnnestus saada 2.8T6 plokk, mis on siis võrreldes 2.9ga tiba paksema silindriseinaga väiksema kolvi arvelt.

Plokil kavatsen ülemise osa jahutussärgist kinni valada, et silindritel natuke rohkem tuge oleks :axe

Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  k0ll [ 28.09.2018 16:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra mk3 T6

Huvipärast küsin kas tänaval kus tiksud ummikutes ja kurat teab kus, see täis valatud jahutussärk probleeme ei hakka tekitama?

või tuleb ainult otsesõitmise masin?

Autor:  Corrado [ 28.09.2018 21:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra mk3 T6

Jahutus jääb siiski toimima, täis valan vaid jahutussärgi ülemise otsa ehk selle osa mis silindris kõige suurema stressi all on :)

Autor:  jeff01 [ 28.09.2018 22:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra mk3 T6

Et ristivastupidi ikka teistele? :-D

Tavaliselt valatakse täis ploki alumine osa ja valamata jäetakse ülemine. Ning kui on open deck mootor ja soovitakse sellest closed deck teha siis freesitakse sinna aluplaat sisse :) ...ülemise plokiosa betoneerimine tundub keeruline....plokil vajab jahutust vist pigem ülemine serv....aluga kaanetades jahutus kehvemaks justkui ei muutu kuid betoneerides kindlasti muutub.

Autor:  Corrado [ 30.09.2018 0:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Toyota Supra mk3 T6

Ploki alumise osaga probleeme ei ole, just ülemine serv kahe silindri vahelt kipub purunema, mistõttu seda ka kinni valada tahan.
Eks see, kas see variant töötab või mitte, selgub peale proovimist :D Aluga kaanetamist mõtlesin korra, aga ei hakka esimese hooga oma cnc-meest traumeerima :-D
Kuna volvodel tehasest jahutusega muresid ei ole(ka järgiaidatuna), siis ehk ei muutu asi nii drastiliselt palju hullemaks, et enam ära ei jahuta. Silindri enda ümber siiski alukihti jääb ka veel omajagu, mitte ei tule kohe betoon vastu :burn

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/