Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 14:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 17.02.2017 14:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
mis tähendab laulab...10-20a vana kast ju. Äkki peaks väike värskenduse tegema.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.02.2017 20:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Värskendamine neil bemmi kastidel raha mahaviskamine. saad 3 korra asemel 5 korda korralikult vajutada undab taas. Asi pole laagrite ja hammasrataste vanuses vaid selles, et kastil puuduvad vahelaagrid keset võlle erinevalt samsonase modist. Õnneks sõidavad unnates veel pikalt enna lõplikku surma. Undamise väljavõlumiseks pole isegi M3 mootorit vaja. Tavaline 500hp 700NM M50 rikub selle kasti samuti ära kuid selleks kulub veidi kauem aega. Hääl tuleb sisse vast paari korraliku trenniga ja hooaja kohta 2 kasti teeb ikka katki neid m50 omi. 3se disla omaga rõõmu veidi kauem, m20ne omasse pole üldse usku sest olen neid hammasrattaid peos hoidnud.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.02.2017 0:11 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Tegelt küll tegu m30 g260 kastiga, mis teoreetiliselt ka tugevam peaks olema kui m50 otsas olevad g240?

Eks kui ei kesta siis tuleb muu lahendus välja mõelda, aga samas ei usu, et temaga midagi kohe juhtub, sest otsest drifti ega dragi otstarbelist plaani selle autoga ei ole.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.02.2017 21:02 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Ma arvan, et võib õli sisse valada :-D
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.03.2017 22:12 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Miskit eriti toimund pole vahepeal kuna muud tegemist omajagu ja ega mul supraga kiiret polegi kuhugi :-D

Karteril on papp asendunud aluga kuid koos püsib endiselt teibi toel :lol:

Jäi näppu ka üks hx40, mis peaaegu, et ideaalselt sobib ka mu eesmärkide jaoks, kuna ei hakka mingeid eriti suuri jõunumbreid taga ajama :)
Pilt

Lisaks jäid ühest imprezast üle esiistmed, mis suprasse rändavad :-D
Pilt
(pilt on illustratiivne)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.09.2018 22:51 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Suprast siis vahepeal niipalju, et võtsin ennast lõpuks kokku ja hakkasin tasapisi jälle vaikselt nokitsema :)

Tõstsin alustuseks mootori maha, punktisin karteri tükid kokku ja kiskusin mootorit väheke pilbasteks.
Nentides tõsiasja, et silindrid on üsna kulunud, läksid mõtted uue ploki muretsemise peale ja üsna kiirelt õnnestus saada 2.8T6 plokk, mis on siis võrreldes 2.9ga tiba paksema silindriseinaga väiksema kolvi arvelt.

Plokil kavatsen ülemise osa jahutussärgist kinni valada, et silindritel natuke rohkem tuge oleks :axe

Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra mk3 T6
PostitusPostitatud: 28.09.2018 16:19 
Eemal

Liitunud: 21.05.2014 0:12
Postitusi: 137
Huvipärast küsin kas tänaval kus tiksud ummikutes ja kurat teab kus, see täis valatud jahutussärk probleeme ei hakka tekitama?

või tuleb ainult otsesõitmise masin?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra mk3 T6
PostitusPostitatud: 28.09.2018 21:02 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Jahutus jääb siiski toimima, täis valan vaid jahutussärgi ülemise otsa ehk selle osa mis silindris kõige suurema stressi all on :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra mk3 T6
PostitusPostitatud: 28.09.2018 22:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Et ristivastupidi ikka teistele? :-D

Tavaliselt valatakse täis ploki alumine osa ja valamata jäetakse ülemine. Ning kui on open deck mootor ja soovitakse sellest closed deck teha siis freesitakse sinna aluplaat sisse :) ...ülemise plokiosa betoneerimine tundub keeruline....plokil vajab jahutust vist pigem ülemine serv....aluga kaanetades jahutus kehvemaks justkui ei muutu kuid betoneerides kindlasti muutub.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra mk3 T6
PostitusPostitatud: 30.09.2018 0:08 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Ploki alumise osaga probleeme ei ole, just ülemine serv kahe silindri vahelt kipub purunema, mistõttu seda ka kinni valada tahan.
Eks see, kas see variant töötab või mitte, selgub peale proovimist :D Aluga kaanetamist mõtlesin korra, aga ei hakka esimese hooga oma cnc-meest traumeerima :-D
Kuna volvodel tehasest jahutusega muresid ei ole(ka järgiaidatuna), siis ehk ei muutu asi nii drastiliselt palju hullemaks, et enam ära ei jahuta. Silindri enda ümber siiski alukihti jääb ka veel omajagu, mitte ei tule kohe betoon vastu :burn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11