TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
BMW e30 325e bi turbo 87a http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=16012 |
1. leht 1-st |
Autor: | jeff01 [ 03.01.2017 18:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 325e bi turbo 87a |
Lisan ka graafiku viimasest mõõtmisest. Tegevust veel jagub sest nukka pole keeratud, TIPi pole jälgitud ja lõpus süütamine pole ka 100% kindel...miski teema seal jõu langusega on kuid pole veel uurinud. Boost on tagasihoidlik. Vaid 1 bar 270kw ehk 370hp ja 720Nm mootorist - nagu chipitud diisel |
Autor: | Datsunimies [ 03.01.2017 18:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 325e bi turbo 87a |
vääne on tõesti mehine, aga madala otsa turbod nagu näha |
Autor: | Cofy [ 03.01.2017 23:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 325e bi turbo 87a |
Vääne on tõesti korralik. Väga diisli sarnane kw ja väände tulemus. Kindel, et diisli dyno sheet pole? |
Autor: | jeff01 [ 04.01.2017 19:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 325e bi turbo 87a |
Cofy kirjutas: Vääne on tõesti korralik. Väga diisli sarnane kw ja väände tulemus. Kindel, et diisli dyno sheet pole? Jah, ma olen kindel, et see on just selle auto dünosheet. Chippisin ka sama omaniku diislit muide ja teoreetiline võimalus graafikute segiajamiseks oli olemas. Panin selle graafiku veel silutud kujul, et keegi ei saaks taas arvata, et mu düno on liiga optimistlik. Tõmbeid tegime palju, pöörete korrektsuses veendusin samuti. Miks ta lõpus ei hinga on mulle veel arusaamatu (Pole lihtsalt tegelenud ja uurinud niipalju kui vaja oleks) vana nukaga ei pidanudki hingama, uuega oleks võinud kenasti lõpuni hoida. Boost ära ei kuku, IAT kõrgeks ei lähe. Võimalik, et nukk on valesti kuna mina pole seda sinna peale pannud ja nukk, verdrud, kaas, nukaratas on eri mootoritest. Võin vaid kindel olla et kraaditud pole. Mootor lihtsalt ei taha kütet saada ja kuna VE tabeli järgi kukub vajadus küttele väga järsku ja äkki siis ei julgenud ka esimese hooga seal segu nii lahjaks tõmmata kui võiks. Tundus mõistlikum kevad ära oodata ja asi teepeal üle vaadata ja igaks petteks võiks ikka TIPi jaoks vooliku külge panna, ehk on see mingi 2-3 bari, siis pole enam ka küsimus miks lõpp ei toimi. Õnneks on olenemata kahest turbost süsteem siiski upgadetav sest näiteks s13 peal on samad turbod veidi suurema kuumatiivikuga ja ka T28said on samuti saada. Pigem on küsimus selles, et kas omanik üldse soovib teda üle 6000 RPM peksta ja kas M20ne kepsust enam asja on või tulevad need varsti läbi ploki. Vähemalt mulle temaga sõita meeldis....ärkas meeldivalt madalalt ja väga jõuliselt. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |