Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 15:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: BMW e30 325e bi turbo 87a
PostitusPostitatud: 02.01.2017 23:35 
Eemal

Liitunud: 09.03.2015 22:16
Postitusi: 25
Tervist!
On aeg natuke kirjutada ka enda autost.Algselt nokitsesin üldse BMW e28-t kui s6ber samal ajal s6itis siis e30ga.
Igakord seda rullikat nähes hakkas hainina mind vähem huvitama,läks omajagu aega mööda ja m6tlesime autod 1:1le ära vahetada,m6eldud tehtud!
Minu kätte siis j6udis sellisena :) pildid aastast peeter,nagu näha ei osanud fotokat kasutada veel.

Manus:
post-2314-0-04159500-1397383042_thumb.jpg
post-2314-0-04159500-1397383042_thumb.jpg [ 26.95 KB | Vaadatud 9683 korda ]

Manus:
post-2314-0-19637300-1397382982_thumb.jpg
post-2314-0-19637300-1397382982_thumb.jpg [ 27.55 KB | Vaadatud 9683 korda ]

Manus:
14142078_1070412533014465_5098787600701806194_n.jpg
14142078_1070412533014465_5098787600701806194_n.jpg [ 44.73 KB | Vaadatud 9683 korda ]



Mis seal ikka,algul kasutasin igapäevaselt autot,aga eks ikka tekib isu autot korrastada ja vingemaks ehitada kui eelnevalt yks projekt on olnud.esimese asjana sai siis natuke raha kogutud ja värvimisse viidud,kuna beež värv ei meeldinud tollel ajal,mida ma nyyd vb natuke kahetsen

Hea küll siis,kere värvitud
Pilt
... ja kapotialune kole nagu kopli öö?Egas midagi mootor maha! Kapotialune puhtaks, uus värv peale ja mootor puhtaks:
Pilt
peale tagasi ja s6itu! Ei läinud kaua mööda kui auto lahja kui jalgratas tundus turbot tahtsin ja jeffil oli parasjagu just 2 vilet üle ja lubas need vahele monteerida:
Pilt

Esialgu sai lihtsalt kokku visatud stock mootoriga, et küll 200kw ikka saab, nii sai veidi aega ringi sõidetud kui tekkis mõte 2,5se nukk ja vedrud sisse visata et ei peaks enam 4500 pealt käiku vahetama.
Nüüd pill enamvähem koos ja mõned sõidud juba ka tehtud (Talvel väga soolatada teda ei soovi ja ootan kevadet)

Pilt Pilt Pilt Pilt

Mootor:
Plokk 2,7 eta
Plokikaas 885(lihvitud,uued klapid,tihendid)
2,5nukk ja klapivedrud
Punased Saabi 360cc pihustid + tõstetud kütterõhk.
Omega v6 coilpack paigutatud sisselaske alla.
Turbod on usaturu nissan 300ZXi pealt
aju MS2v3 ajus sees launch, flatshift, tach, vendilülitus ja 8 süüteväljundit.
custom equal lenght väljalaske kolded
custom 2x 2,25" Downpipe ja 2x2,25 otseläbi RV Summuti
custom 2,5" poleeritud Õhutorustik,
custom 2x 2,5" poleeritud õhuvõtt
Tefloniga ning RV armeeringuga turbo õlitus ja jahutustorud poleeritud custom RV klambritega.
2,5" sisendi / väljundiga IC
Käsitsi poleeritud turbode külmakojad
Sidur,Audi aan korv ja neljalabaga mingi racing ketas.

Järgmine plaan on sillad ja vedrustus!

Suured tänud jeffile kes mu auto kallal ohtralt vaeva näinud!!!! :bb


Viimati muutis miki731, 03.01.2017 11:00, muudetud 4 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2017 18:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Lisan ka graafiku viimasest mõõtmisest.
Tegevust veel jagub sest nukka pole keeratud, TIPi pole jälgitud ja lõpus süütamine pole ka 100% kindel...miski teema seal jõu langusega on kuid pole veel uurinud.
Boost on tagasihoidlik. Vaid 1 bar

270kw ehk 370hp ja 720Nm mootorist - nagu chipitud diisel :-D
Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2017 18:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2011 11:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tln
vääne on tõesti mehine, aga madala otsa turbod nagu näha

_________________
Nissan 200SX S14


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.01.2017 23:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.10.2012 1:22
Postitusi: 130
Vääne on tõesti korralik. Väga diisli sarnane kw ja väände tulemus. Kindel, et diisli dyno sheet pole? :-D

_________________
M50 stroker


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2017 19:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Cofy kirjutas:
Vääne on tõesti korralik. Väga diisli sarnane kw ja väände tulemus. Kindel, et diisli dyno sheet pole? :-D

Jah, ma olen kindel, et see on just selle auto dünosheet.
Chippisin ka sama omaniku diislit muide ja teoreetiline võimalus graafikute segiajamiseks oli olemas.
Panin selle graafiku veel silutud kujul, et keegi ei saaks taas arvata, et mu düno on liiga optimistlik. Tõmbeid tegime palju, pöörete korrektsuses veendusin samuti.


Miks ta lõpus ei hinga on mulle veel arusaamatu (Pole lihtsalt tegelenud ja uurinud niipalju kui vaja oleks)
vana nukaga ei pidanudki hingama, uuega oleks võinud kenasti lõpuni hoida. Boost ära ei kuku, IAT kõrgeks ei lähe. Võimalik, et nukk on valesti kuna mina pole seda sinna peale pannud ja nukk, verdrud, kaas, nukaratas on eri mootoritest. Võin vaid kindel olla et kraaditud pole. Mootor lihtsalt ei taha kütet saada ja kuna VE tabeli järgi kukub vajadus küttele väga järsku ja äkki siis ei julgenud ka esimese hooga seal segu nii lahjaks tõmmata kui võiks. Tundus mõistlikum kevad ära oodata ja asi teepeal üle vaadata ja igaks petteks võiks ikka TIPi jaoks vooliku külge panna, ehk on see mingi 2-3 bari, siis pole enam ka küsimus miks lõpp ei toimi. Õnneks on olenemata kahest turbost süsteem siiski upgadetav sest näiteks s13 peal on samad turbod veidi suurema kuumatiivikuga ja ka T28said on samuti saada. Pigem on küsimus selles, et kas omanik üldse soovib teda üle 6000 RPM peksta ja kas M20ne kepsust enam asja on või tulevad need varsti läbi ploki. Vähemalt mulle temaga sõita meeldis....ärkas meeldivalt madalalt ja väga jõuliselt.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11