TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Honda Prelude 94 2.0T Jaan175
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=15818
1. leht 1-st

Autor:  jaan175 [ 18.10.2016 16:24 ]
Teema pealkiri:  Honda Prelude 94 2.0T Jaan175

Kuna ma siit foorumist infot käin ammutamas siis peaks oma arestise siia ülesse ka panema. Honda Prelude 1994 2.0i 16klappi 98kw. Tegu siis lihtsa hobiautoga, et millegi kallal ikka nokitseda oleks. Mingeid suuri plaane ei ole käin lihtsalt kuskil sellega lajatamas, et tuju hea oleks :) Hetkel sõidab 0,9bar ülerõhuga. Seadistamist tuleb veel kõvasti teha ja mõned jubinad välja vahetada ja juurde keerata aga muidu igati rahul.
Põpulaksul sai veerand miili ajaks 14,12 161km/h 60ft 2,3

Tehtud kruvitud:
Master power r474-3 turbo
Waste gate 60mm hiina
Pihustid 650cc hiina
Cooler 550*230*65mm
Juhtaju Ecu master
walbro 255 kütuse pump
Opeli coil pack
Mingi kõvem sidur
CR 8:1 treitud kolvid
Flat shift, launch control

https://www.youtube.com/watch?v=vvn9xqj-OXw

https://www.youtube.com/watch?v=PjEHQvnHcCA

Pilt

Pilt

Autor:  telerex [ 26.10.2016 23:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda Prelude 94 2.0T Jaan175

nähtud pärnus ja poleks uskund et sõidab stock sisuga. uhke värk

Autor:  tmac [ 27.10.2016 12:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda Prelude 94 2.0T Jaan175

Äge, et keegi veel Prelude kiireks teeb. Aega vaadates ,siis tundub siuke 220-230hp olevat.

Autor:  jaan175 [ 04.01.2017 22:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda Prelude 94 2.0T Jaan175

Mis nendest pihustitest arvate?
http://www.siemensdeka.com/product/80lbh-siemens-deka-high-impedance-short-style-with-ev1-connector-fi114700-48mm/

Kui keegi teab midagi paremat selles hinnaklassis välja pakkuda siis tulista siia.

Autor:  rst [ 04.01.2017 22:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda Prelude 94 2.0T Jaan175

Uuri siit pihusteid.
http://www.finjector.com/en/home/

Autor:  telerex [ 04.01.2017 23:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda Prelude 94 2.0T Jaan175

miks mitte decappida miskiseid originaale ?

Autor:  jaan175 [ 05.01.2017 0:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda Prelude 94 2.0T Jaan175

rst kirjutas:

Minumeelest seal kõik vanemate generatsioonide pihustid või moditud, info ka puudulik.

Autor:  jaan175 [ 05.01.2017 0:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda Prelude 94 2.0T Jaan175

telerex kirjutas:
miks mitte decappida miskiseid originaale ?

Väiksel koormusel sellised pihustid ei toimi hästi ja hakkab jõnksutama jne.. palju muresi nagu ka järeletehtud pihutitega. Uuemad paremad pihustid lükkavad kütuse korralikult aatomiks ja sellest ka mootoritöö ühtlasem ja ökom. Tahaks vahepeal rahulikult ka kulgeda :)

Autor:  rst [ 05.01.2017 10:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda Prelude 94 2.0T Jaan175

jaan175 kirjutas:
rst kirjutas:

Minumeelest seal kõik vanemate generatsioonide pihustid või moditud, info ka puudulik.

Mis mõttes vanemate generatsioonide omad?
Siemens DEKA pihustid on pehmelt öeldes kehvad. Uuri kasvõi siit samast foorumist või välismaa foorumitest. Dekad tihti alla 1.5ms pihustusajaga toime ei tule, mis omakorda tähendab lonkavat tühikäiku. Lisaks mingi ajapärast hakkavad ebaütlastes kogustes pihustama.

Ise valiks ikka EV14 pihustid. Töötavad tühikäigul ka ilusti 1.0ms pihustusajaga.
Midagi sellist.
http://www.finjector.com/verkkokauppa/e ... 50798-187/

Autor:  jaan175 [ 05.01.2017 19:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda Prelude 94 2.0T Jaan175

rst kirjutas:
jaan175 kirjutas:
rst kirjutas:

Minumeelest seal kõik vanemate generatsioonide pihustid või moditud, info ka puudulik.

Mis mõttes vanemate generatsioonide omad?
Siemens DEKA pihustid on pehmelt öeldes kehvad. Uuri kasvõi siit samast foorumist või välismaa foorumitest. Dekad tihti alla 1.5ms pihustusajaga toime ei tule, mis omakorda tähendab lonkavat tühikäiku. Lisaks mingi ajapärast hakkavad ebaütlastes kogustes pihustama.

Ise valiks ikka EV14 pihustid. Töötavad tühikäigul ka ilusti 1.0ms pihustusajaga.
Midagi sellist.
http://www.finjector.com/verkkokauppa/e ... 50798-187/


Väga viltu vaatasin, ei ole jah kõik vanad junnid seal :) Bosch EV14 tundub tõesti midagi paremat kui deka5. Ei ole veel väga täpselt oma masina sisselaset uurinud aga tundub, et 2 split cone ja pikendusega EV14 peaks vist kõige parema tulemuse andma kui 4klappi silindrikohta on. Tavaline ühe lehtriga pihustab vist suurema osa otse vastu seda keskkohta mis kahe klapivahele jääb. 80lb Deka viiendal seerjal minimaalne linaarne PW 1.7ms sellega ma tõesti hakkama ei saaks :ohshit

Autor:  jaan175 [ 05.03.2017 19:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Honda Prelude 94 2.0T Jaan175

Läheb osadeks. Võib kustutada või lukku panna!

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/