TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Audi S4 C4 2,2 20v
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=15677
2. leht 2-st

Autor:  Kukekristjan [ 07.09.2016 15:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi S4 C4 2,2 20v

Nonii. suutsin pea selgeks tuulutada...
Hetkel kolimine ja korteri soetamine pooleli, seega ehitus lükkub natukene edasi... Kuid tugevamate kepsude soetamise koht teada :-D

Autor:  Kukekristjan [ 20.09.2016 8:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi S4 C4 2,2 20v

Ehk oskab keegi nõu anda...

Nimelt hakkas jamama kütuserõhk. Süüde sisse, lööb ilusti üles ja 2 sekundiga on kõik kadunud(peab käima ketrama) Panin ka pimedaid ette, et testida regulaatorit ja pihusteid ja latti... ikka langeb.
Interneedusest ei suutnud leida, kas kuskil on mingisugune tagsivooluklapp ka pealevoolul?! või üldse trassil.

Muidugi täna lammutan paagipealse laiali, et veenduda, et seal miskit ei lekiks või katki ei oleks...

Autor:  MrE [ 20.09.2016 10:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi S4 C4 2,2 20v

Bosch 044 pumbale vaja sellist asja vahele - external non return valve

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRA1jkKlAcHKTrNj9vWEn2D6Pc-j2aVZHz5MeoGFN9ClnL5pX3XPA

Autor:  ott5 [ 20.09.2016 11:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi S4 C4 2,2 20v

Ei ole midagi vaja, mul töötas 2 sellist pumpa ilma selle klapita.


MrE kirjutas:

Autor:  SleepersGarage [ 20.09.2016 23:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi S4 C4 2,2 20v

ott5 kirjutas:
Ei ole midagi vaja, mul töötas 2 sellist pumpa ilma selle klapita.


MrE kirjutas:


Minul töötab samuti ilma.

Kristjan

Autor:  murjam [ 21.09.2016 17:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi S4 C4 2,2 20v

Neil, kel töötab ilma, on võib-olla siis etteandepumbal ühesuunaklapp vahel. Selleks, et kütusetrassi rõhk jääks peab igal juhul olema kuskil ühesuunaklapp vahel ja kütuserõhuregulaator ilusti toimima. Ilma selle klapita paneb rõhk seisva pumba vahelt kohe plehku. Osadel pumpadel on selline klapp sisse ehitatud ja osadel ei ole.

Ehk jah variandid antud juhul, et tagasivooluklapp (kus iganes ta asub) on tuksis, rõhuregulaator laseb rõhu välja, pihustid miskipärast avatud või lekib kuskilt välja.

Autor:  rst [ 22.09.2016 8:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi S4 C4 2,2 20v

SleepersGarage kirjutas:
ott5 kirjutas:
Ei ole midagi vaja, mul töötas 2 sellist pumpa ilma selle klapita.


MrE kirjutas:


Minul töötab samuti ilma.

Kristjan


Minul toimis samuti kahe 044 pumbaga nii, et mingit ühesuunaklappi ei ole. Lihtsalt kui pump ei tööta rõhku ei ole. Nii kui pump tööle hakkab on max 1 sekundiga rõhk olemas.
Selle ühesuunaklappi idee on pigem selles, et koos klapiga pead vähem starterit andma, kui ilma klapita.

Autor:  Kpt. Trumm [ 27.09.2016 22:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi S4 C4 2,2 20v

Viskasin endalgi prügikasti need tagasivoolu klapid. Hetkega läheb käima. Pigem on tunne, et starterit andes ei hakka pumbad tööle. Progeajudel peaks pumbad rakenduma kohe kui esimest pöörete signaali näeb või kuidas keegi pragrammeerind on.

Autor:  Tamar [ 28.03.2019 23:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi S4 C4 2,2 20v

Mis lood selle autoga on... :)

Autor:  Kukekristjan [ 01.04.2019 10:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi S4 C4 2,2 20v

Auto ikka alles.
Talvekuudel seisis ning sai tehtud täis kap remont mootorile + mõningad kõvemad jupid sisse.
Lisaks sai kangem sidur, uus turbo, suurem cooler ning nipet näpet veel.

Esimene käivitus tehtud, kõik toimis. Nüüd ootab aega, et saaks teha pikema rahuliku sissesõidu.

Pilt Pilt

Autor:  twist [ 03.04.2019 22:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi S4 C4 2,2 20v

60-2 triggeri kinnitamine otsaratta välimise võru külge ei ole just parim variant.

See välimine võru liigub mootori töötamise ajal mõni kraad sinna-tänna, sest see ongi ta eesmärk (väntvõlli võnkeid leevendada).
Lisaks on variant, et mingil suvalisel hetkel see kummist vaheosa annab järgi ja välimine võru liigub rohkem kui paar kraadi emmale-kummale poole.

AAN-ile on ju olemas sisuliselt valmislahendus 1,4 Polo triggeri näol.

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/