TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Audi S4 C4 2,2 20v http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=15677 |
1. leht 2-st |
Autor: | Kukekristjan [ 31.08.2016 12:41 ] |
Teema pealkiri: | Audi S4 C4 2,2 20v |
Nonii. Mõtlesin ka siia enda auto teema teha, kuna väga Audisid siin ei ole, ning abi vajadusel leiab siit abi ja saab häid soovitusi Kuna nooruspõlves sai sõidetud rahvarallisid ja rahvasarju vana audi Coupe typ 85-ga - seda nii turbokaga, kui ka vabalthingavaga(allpool ka paar pilti), siis sealt saigi alguse "haigus" Audide vastu. Lõpuks 2 aastat tagasi tekkis vahendeid, ning sai endale siis soetatud ülalmainitud isend "õige Audi mootoriga". Algul olin väga rahul autoga, kuid nagu ikka, Alati jääb väheseks. Plaanid on muidugi edasi suured, kuid eks see võtab kõik aega ja vajab ka raha(mis puuotsas ei kasva kahjuks ) Hetke specs: - Megasquirt 2 (by Jeff01) - Launch control (1,1bar) - Flat shift - Sõit toimub 1,7 bariga, kuna rohkem ei saandu peale keerata sest rõhk lihtsalt ei tõusnud, aga turbo tootlikkus kestis - tõenäoliselt surub ise wastegatet lahti. Pean uurima - Bensiinipump Bosch 044 - Pihustid 880cc - Kütuserõhu regulaator - STNC EBC - Blow off valve - Oil-catch tank - Torukolle - 3" väljalase - Hiinakas turbo (on päris palju valu saanud ning hetkel lõtkud kõik normi piires - olen rahul) - Originaal audi wastegate - Motorsport kergsulam 18" veljed Audi Coupe, millest kõik alguse sai. Nüüd siis kõnealune audi. Megasquirdi paigaldamine. Vahepeal sai peale ka torukolle ja Holset HX 50(vedeles kodus vanast ajast, kuid oli kokkuvõtteks liialt liialt suur) Hetkeolukord Sai ka miilil prooovitud. Kahjuks esimeses voorus startisin liiga rahulikult, sain kirja 243km/h nig teine voor kui oli plaan kohe koguma hakata ja launchiga startida, siis selgus et launch control ei toimi ja keerasin täiesti pekki. kogus 1,1 asemel 0,2 ainult - viga teadmata(arvatavasti kogematta ajust ära näppinud, või mingi muu jama) kuna arvuti toitejuhe ja aju ühendamise juhe ununesid kuhugi miili platsi peale, siis ei ole jõudnud veel vaadata |
Autor: | wa666ou [ 31.08.2016 12:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi S4 C4 2,2 20v |
S4 C4 on väga kena ajatu välimusega. Kiiruse järgi võiks arvata, et mootorist u 350hp? Miilil pole start nii oluline. Ma tegin esiveolisega 2. käiguga pika burnouti ja tulemus tuli parem, kui ilma. Kui saladus pole, mis turboga tegemist? |
Autor: | Kukekristjan [ 31.08.2016 14:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi S4 C4 2,2 20v |
Jah. umbes sinnakanti midagi peaks olema jah. Turbo on "Garreti" replica T3 GT3582 Enne ostu lugesin ja uurisin ja vaatasin tutvustusi. Olin ise kahtleval kohal, kas üldse proovida - mõnel on kestnud ühe tõmbe, mõni on saanud juba suurte lõtkudega turbo aga mõnel töötab laitmatult nagu minulgi hetkel. Aga muidugi lähiaja plaan on üle kolida Holseti HX35 peale, mis ka kannatab rõhku... |
Autor: | erik32 [ 31.08.2016 21:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi S4 C4 2,2 20v |
Kukekristjan kirjutas: Aga muidugi lähiaja plaan on üle kolida Holseti HX35 peale, mis ka kannatab rõhku... Holset norm ja odav turbo küll aga proovi parem mitte replica kuullaager turbot |
Autor: | marion96 [ 01.09.2016 15:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi S4 C4 2,2 20v |
viisakas pill tundub turbo on 0,82 kuumakojaga? originaal gt3582 toodab 1bar juures juba ca 400hp. originaal wg väikseks ei jää? jõudu! |
Autor: | Kukekristjan [ 01.09.2016 15:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi S4 C4 2,2 20v |
Turbo on jah 0.82 kuumakojaga. Tõenäoliselt kui saab uue turbo (kas siis kuullaagriga originaal Garret või hoopiski Holset) siis vahetan kindlasti välja wg suurema vastu. Nüüd tekkis mõte, kas mul oleks mõtet teha sellest nn. stroker?! bemmi keps ja supra kolb... Vanemal ajal oli see popp(kui puhmas tegi) siis paljud tegid, aga kas nüüd oleks mõtet.. vb H profiili keps pigem soetada ja jääda ikkagi 2226ccm2 peale |
Autor: | marion96 [ 01.09.2016 15:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi S4 C4 2,2 20v |
stroke jääb ju samaks sellise kompoti juures. mõte tekib siis kui on vajadus plokk üle remontmõõdu puurida. |
Autor: | Kukekristjan [ 01.09.2016 15:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi S4 C4 2,2 20v |
Ei tohiks jääda. Olen lugenud ja uurinud meestelt, kes on teinud. Supra kolb on läbimõõdult juba 83mm (AAN-il vist 81,5) ja klapi pesad on üsnagi suured kolvil. Kokku peaks tulema umbes 2560 kanti kubatuur. Samas see kõik lihvimine (supra kolvid pealt 1,5mm, plokk 83mm peale(puurimine ja hoonimine) ja väntvõlli ka päris usinasti et keps peale istuks) Seega ehk kõik see lihvimine ja jamamine võib minna kallimaks kui soetada kõvem õige keps, et kõik muu jant jääks ära. |
Autor: | marion96 [ 01.09.2016 15:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi S4 C4 2,2 20v |
stroke e. kolvikäik jääb samaks originaal vändaga. töömaht tuleb 2336cc 1,61mm diisli tihendiga. Muidugi teine teema siis kui tahad diisli vänta ja plokki kasutada. AAN 81,01 (silinder) muidu standardis. Kui otsest vajadust puurida pole, siis muidugi mõistlikum H-profiil keps vms. EDIT: tihendi paksus ei puutu asjasse, mõte jooksis juba surveastme peale |
Autor: | Kukekristjan [ 01.09.2016 16:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi S4 C4 2,2 20v |
Seda oligi vaja teada! Tänud Olen suht võhik veel nii spetsiifilise ehituse koha pealt - olen lähtunud 100 erinevast materjalist mis olen leidnud.. Tõenäoliselt lihvida ei ole vajadust! |
Autor: | SleepersGarage [ 04.09.2016 12:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi S4 C4 2,2 20v |
Tere Pane H-profiil keps ja JE kolvid 81,5mm. Mis oleks prargu kõige odavam varjant. Wössneri kolvid on praegu natukene kallimad. Wg ei ole mõtet ära vahetada. Kui siis ainult sellepärast, et Launch controli paremini seadistada. Turbo pane kohe suurem nagunii jääb puudu :D Kristjan |
Autor: | marion96 [ 04.09.2016 12:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi S4 C4 2,2 20v |
Kui puurida pole vaja, siis pole ka mõtet niisama ägedaid kolbe panna, mis algavad seal alates 500€ komplekt ja nõuavad nagunii puurimist. Tugevam keps ja kestab ilusti hea seadistusega. Suurema turboga ei suuda originaal wg enam piisavalt gaase läbi lasta ja rõhku ei saa kontrolli alla. |
Autor: | SleepersGarage [ 04.09.2016 16:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi S4 C4 2,2 20v |
Need mootorid on tehtud 20 aastat tagasi ilmselgelt pole see silinder enam selline nagu peaks olema. Võin enda kogemusest öelda. Mis jutt see on ,et org wg ei sa hakkame? Võin 3-4 autot näiteks tuua millel on 400kw rattast ja sõidavad org wg. Holseti 35 superi jaoks pole ilmselt wg üldse vaja (nagunii käib kõik läbi turbo kui jõudu ka tahetakse) :D Kristjan |
Autor: | jeff01 [ 05.09.2016 0:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi S4 C4 2,2 20v |
SleepersGarage kirjutas: Need mootorid on tehtud 20 aastat tagasi ilmselgelt pole see silinder enam selline nagu peaks olema. Võin enda kogemusest öelda. Mis jutt see on ,et org wg ei sa hakkame? Võin 3-4 autot näiteks tuua millel on 400kw rattast ja sõidavad org wg. Holseti 35 superi jaoks pole ilmselt wg üldse vaja (nagunii käib kõik läbi turbo kui jõudu ka tahetakse) :D Kristjan Oma rumala peaga pakuks et 35 super vajab väga täpset wg juhtimist oma olematu kuumakoja tõttu kui soovitakse sellega ka jõudu teha. |
Autor: | SleepersGarage [ 05.09.2016 8:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi S4 C4 2,2 20v |
jeff01 kirjutas: SleepersGarage kirjutas: Need mootorid on tehtud 20 aastat tagasi ilmselgelt pole see silinder enam selline nagu peaks olema. Võin enda kogemusest öelda. Mis jutt see on ,et org wg ei sa hakkame? Võin 3-4 autot näiteks tuua millel on 400kw rattast ja sõidavad org wg. Holseti 35 superi jaoks pole ilmselt wg üldse vaja (nagunii käib kõik läbi turbo kui jõudu ka tahetakse) :D Kristjan Oma rumala peaga pakuks et 35 super vajab väga täpset wg juhtimist oma olematu kuumakoja tõttu kui soovitakse sellega ka jõudu teha. Eks wg juhtimist on kindlasti vaja. Ma usun, et org saab sellega ilusti hakkama. Kindlasti töötab org kordades paremini kui mõni hiinakas. Kristjan |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |