Audi S4 1992 2.3T, marion96
Postitatud: 12.08.2016 22:30
Heade soovituste eesmärgil panen siia üles ka enda turboka.
Autoks siis AAN mootoriga 92-l aastal välja lastud audi S4. Originaalis 2.2-liitrine R5, 20 klappi, 169kw. 6-e käiguline manuaal.
Masin minu käes olnud nüüdseks 2 aastat ja sai soetatud eesmärgiga ehitada kiire tänavaauto.
Kuna mõni kuu tagasi sai enda rumaluse tõttu sellel motol üks kolb ära sulatatud, siis sai ehitatud uus ja parem
Nüüdseks 350km sõidetud ja siiani probleemideta.
Spec list:
VEMS V3,6 ecu
VEMS segukell
boosti kell
AAN plokk, puuritud 81mm-lt 83mm-le
originaal 86,4 käiguga vänt, millel kepsukaelad lihvitud 3mm peenemaks
bmw M50B20TU 145mm kepsud
supra 7M-GTE kolvid, 1,2mm madalamaks freesitud, CR:8,0
2.5 diisli kaanetihend
turbo K24-7000
pihustid, pump OEM
oil-catch tank
TFSI süütepoolid
denso iridium küünlad
Vaikselt üritan jõudumööda täiustada ning suurema turbo peale üle minna. mõned pildid:
Autoks siis AAN mootoriga 92-l aastal välja lastud audi S4. Originaalis 2.2-liitrine R5, 20 klappi, 169kw. 6-e käiguline manuaal.
Masin minu käes olnud nüüdseks 2 aastat ja sai soetatud eesmärgiga ehitada kiire tänavaauto.
Kuna mõni kuu tagasi sai enda rumaluse tõttu sellel motol üks kolb ära sulatatud, siis sai ehitatud uus ja parem
Nüüdseks 350km sõidetud ja siiani probleemideta.
Spec list:
VEMS V3,6 ecu
VEMS segukell
boosti kell
AAN plokk, puuritud 81mm-lt 83mm-le
originaal 86,4 käiguga vänt, millel kepsukaelad lihvitud 3mm peenemaks
bmw M50B20TU 145mm kepsud
supra 7M-GTE kolvid, 1,2mm madalamaks freesitud, CR:8,0
2.5 diisli kaanetihend
turbo K24-7000
pihustid, pump OEM
oil-catch tank
TFSI süütepoolid
denso iridium küünlad
Vaikselt üritan jõudumööda täiustada ning suurema turbo peale üle minna. mõned pildid: