TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Opel Astra GSI "rwd+turbo" -Marko-
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=1501
5. leht 5-st

Autor:  erik [ 04.08.2009 10:55 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:
Ma lasin 3a tagasi amordipüstakud liivapritsist läbi ja seejärel pulbervärvimisse, siiani pole mitte mingit kivitäket ega roostet. Kuna auto praegu pukkidel, siis nimme hiljuti uurisin, kas kuskilt pulber pinnalt lahti tulema hakanud vms pole. Midagi.

Usun, et paljuski on asi pinnatöötluses enne värvimist ja selles, kui suurt kivirahet taluma peab.


Kusjuures, Peep, asi ei ole pinnatöötluses, ma olen juba kolm korda rehale astunud ja arvanud, et põhjus oli puudulikus liivapritsis, pulbertsingi kihi puudumises jne. Miski ei aita. Kui ikka kivikesed täkked sisse löövad, on kahe talvega täielik rebane. Just sillaosad, amordid on kindlasti rohkem kaitstud kohas.

Need siis minu kogemused ja paljude teiste ka...

Autor:  Viljar [ 04.08.2009 20:31 ]
Teema pealkiri: 

Marko kirjutas:
Omega 3000 käigukast
C20XE turbotatud mootor

Nende omavahel liitmiseks teed vahetüki?

Autor:  Marko [ 04.08.2009 23:59 ]
Teema pealkiri: 

Viljar kirjutas:
Marko kirjutas:
Omega 3000 käigukast
C20XE turbotatud mootor

Nende omavahel liitmiseks teed vahetüki?


Valesti kirjutasin enne, mul differ ja kast Omega 3.0L (MV6) masina küljest. Need komponendid sobivad omavahel ideaalselt, peab ainult survelaagri meisterdama, see juba tehtud. Kasutan c20xe kerget hooratast (6,4kg). Mootor ja kast klapivad omavahel nagu loodud, sidur tuleb ainult hüdrauliline.

Sellel pildil näha c20xe mootori ja Omega 3.0L (155kw - MV6) käigukasti kooslus.
Pilt

Autor:  birdshit [ 05.08.2009 11:14 ]
Teema pealkiri: 

See küll veidi kaugem tulevik, aga mille tarbeks auto jääb? Lihtsalt kiire tänava auto?

Autor:  Marko [ 15.10.2009 2:01 ]
Teema pealkiri: 

100% tänavale, tuleb lihtsalt teistsugune võrreldes originaaliga - vajadusele saab sõita otse ja külg ees.

Pilt
Pilt

Autor:  plönn [ 30.03.2010 11:46 ]
Teema pealkiri: 

mis keps, kolb, vänt 20XE mootoris olema saavad? Nukk jääb originaal? Tugevamad klapivedrud? Mis jõudlusega pihustid? Mis surveaste ja mitu bari turbost?
Kokkuvõttes: mitu jõudu see mootor visioonis arendama peaks?

Autor:  Audiophile [ 30.03.2010 12:31 ]
Teema pealkiri: 

Tedaes Marko plaane siis ilmselt palju väga palju hobujõude..

see muidugi eeldab konkreetsel mootoril custom billet main caps-ide tegemist ja align honingut hiljem jne!

Markus

Autor:  twist [ 30.03.2010 17:36 ]
Teema pealkiri: 

Vabandan juba ette, sest olen Opeli koha pealt suht noob, aga mis neil raampakkudel siis häda on, et ise peab tegema? Kipuvad katki minema või lasevad saale ringile vms?

Autor:  Audiophile [ 30.03.2010 21:45 ]
Teema pealkiri: 

Tegin väite selle auto põhjal....

http://www.streetfire.net/video/opel-co ... 121192.htm olen selle omanikuga ka paar sõna vahetanud....

seal on mingi piir kust enam see alumine ots ei kesta..

Autor:  KakukeO [ 09.02.2012 11:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Astra GSI "rwd+turbo" -Marko-

Päris kaua aega selles teemas vaikus olnud :) Mis toimub masinaga ?

Autor:  supsy [ 07.01.2014 11:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Astra GSI "rwd+turbo" -Marko-

mis sellest pillist saanud on :?:
pilte ja uuendust tahaks näha :kill

5. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/