Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 17:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Ford Focus ST225 - raxx83
PostitusPostitatud: 16.01.2016 12:45 
Eemal

Liitunud: 29.10.2015 17:05
Postitusi: 9
Pika mõtlemise, kipitamise ja sõbra soovituse peale sai selline hobiauto soetatud. Tegu on 2006a isendiga ja eesmärgiks siis kõigele muule lisaks eelkõige rajapäevadel sõitmine oma lõbuks. Edasi veab teda 2,5L 20v turbo mootor.
Samas selle info valguses on juba ilmselt selge, et päris stock ta enam pole, nats on teda ikka kaasa aidatud ja on lisandunud järgmised asjad:
KONI reguleeritavad amortisaatorid
FK KÖNIGSPORT vedrud: 19" Oxigen Conclave valuveljed Focus RS õhuvõtuavad
Lühike käiguvahetus
MTB Friedrich 3" Downpipe
MTB Friedrich 200 Kat
3" Mongoose sportsummuti
Forge BlowOff
Suurem Intercooler
Focus RS sidur ja hooratas
Simoneit Racing Software
360x30mm kettad ja 6-e kolviga brembo sadulad ees ja 330x28mm kettad ja 4-ja kolviga brembod taga
Hetkel pea 300hj ja 490Nm.
Siiani on olnud kõik hobiautod mul tagaveolised. Samas on seda autot väga lihtne neliveoliseks teha ja ilmselt enne järgmist talve see ka tehtud saab.
Mõned pildid kah, selline on ta siis nö suve seades:
Pilt
Ja selline nö talveseades:
Pilt
Pilt
Pilt
Talve velgedest saavad ühtlasi ka raja veljed, sest kevadel venitab neile peale Toyo R888R-id, tegelikult peaks ühe jooksu orig. velgi juurde vaatama suveks, sest orig. meeldib kuidagi rohkem kui see nö suveratas.
Päris huvitav mod. on ka see, et salongist saab summuti vabamaks keerata kui kihutamiseks läheb :)
Pilt.
Kuna pidurid said head siis nüüd tuleb vaikselt hakata mõtlema sellele, et hoo ülesse kah saaks :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.01.2016 18:05 
Eemal

Liitunud: 29.09.2014 11:36
Postitusi: 71
Talve seades näeb parem välja :-D Kena auto !


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.01.2016 9:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
raxx83 kirjutas:
Siiani on olnud kõik hobiautod mul tagaveolised. Samas on seda autot väga lihtne neliveoliseks teha ja ilmselt enne järgmist talve see ka tehtud saab.

Kui lihtne see neliveoliseks ehitamine siis on ja kas kannatab jõudu ka?

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.01.2016 11:55 
Eemal

Liitunud: 29.10.2015 17:05
Postitusi: 9
Täpselt nii lihtne, et Volvo V50 T5 AWD jupid lähevad kõik bolt on külge, V50 T5 ju täpselt sama põhjapeal ja sama mootoriga. BSR tootis kunagi mingi koguse Focus ST450X millel oli 450hj ja nelivedu. Selle 450hj-ga igaljuhul see nelivedu veel kestis.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.01.2016 22:47 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Nende nelikute viga ongi pigem see, et asjad on kehvade materjalidega tehtud ja vahekasti ning käigukasti vaheline muhv kulub ära, mis omakorda lõhub nurkdiffri peavõllil nuudid ära :) Kui õnnestub saada sellised jupid kus nuudid täiesti kulumata ja paned uue muhvi(praegu müüdavad tugevamad kui need mis vanematele mudelitele tehasest pandi), siis mitte väga hullult kohaltstarte paugutades kestab mingi jõuni kindlasti :-D

Sellest vidinast siis jutt: http://cdn2.bigcommerce.com/server5800/ ... 00.750.jpg


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.01.2016 11:46 
Eemal

Liitunud: 29.10.2015 17:05
Postitusi: 9
Eks see selgub siis kui nelik külge poogitud, et mis ja kuipalju :-D . Kui ikka jõudu ei kannata orig. süsteem siis jah saab alati ju välja mõelda kestvama lahenduse. Iseenesest peaks see v50 t5 nelivedu juba üht teist kannatama(jagab samu osi s60r-iga va. tagadiffer). Volvo gen1 nelivedu mis tuli kuni 2002a on väga habras, kuid gen2 mis tuli 2002-st edasi peaks juba midagi taluma.
Võtsin ennast kokku ja tegin ka uutele 360mm ketastele vahetüki mustandi ära(praegu ees eelmises hobiautost järgi jäänud 350mm kettad). Uus esimene ketas on nö ujuv ja alumiinium keskosaga, tänu sellele ka oluliselt kergem. Kusjuures see 360mm ketas koos brembo 6 kolviga sadulaga kaalub vähem kui stock ketas ja sadul. :)
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.02.2016 11:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Panen ka märgi maha. Kui sul õnnestub töökindel, vastupidav nelik teha sellest, siis see küll kova. 19" on abiks aga 1 telje vedu peab järgi andma millalgi. Preludil oli 150kw ja juba see vedas 3ndaga kurvis otseks. Käis närvidele küll, üks puuleht voi natuke märg ilm.... sussitad ja kiirendust pole.
Skykul lülitasid esiveo välja, 400hp peal,... ja ainult tagaveolisena mõtetumat autot ei olnud olemas.
Hea kerega autosi on kus joudu rohkem maha jouab aga ei tea... Ei suuda osta 1vedu kuidagi. Teades, et sa sinna nagunii peale keerad siis sellest esiveost peab puudu jääma, ükskoik kui hästi see paigutatud on. Aint vastupidavus, vastupidavus ja vastupidavus. Eriti kui sa kavatsed 19" launche tegema hakata : D

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.02.2016 17:19 
Eemal

Liitunud: 29.10.2015 17:05
Postitusi: 9
Lõpuks said ette ka õiged kettad alla ja piduri upgrade on lõplikult valmis nüüd.
Pilt
19" veljed on müügis ja alla jäävadki 18", mis puudutab selle neliveo tugevust mis külge läheb siis mitmed Volvo S60R-id sõidavad probleemivabalt 500hj-ga ja S60R-i all on täpselt samad jupid(tagadiffri kinnitus küll teine, aga differ ise sama). Paar vaprat sõidavad lausa dragi nats üle 500hj S60R-iga(muidugi tänavarehviga) pole ka neil probleeme olnud ja sõidavad veerandmiilil 12,1-12,2s aega. Kuna S60R on ka raskem kui focus siis võiks nagu koos püsida see nelik 500hj-ga focuse all. Nõrk koht on see jubin mis juba eelnevalt mainitud siin teemas Corrado poolt, ehk siis see: http://cdn2.bigcommerce.com/server5800/ ... 00.750.jpg
Õnneks on seda juba tugevamat saada ja seega pole ka see probleemiks kui kohe tugevam panna, samuti on saada LSD-d nii esi kui tagadiffrile sellele neliveole nii, et kui lõplikult valmis ja nelik plaanitava 500hj vastu ilusti võtab siis saab ilmselt sellest focusest üsna kiire putuka :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.02.2016 17:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Pane oma prioriteedid paika ;)

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.02.2016 21:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mardo kirjutas:
Pane oma prioriteedid paika ;)

Raigo alustab ju alati piduritest :)
Sry kui mööda panen kuid auto pildistamise koht + kasutajanimi + justnimelt pidurid tekitasid tunde, et selle inimese uue kasutajaga tegu :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.02.2016 10:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
See kardaanidevaheline vahemuhv lendas mul just 5p tagasi enda volvol täiesti ootamatult (ja mul peaks tugevam olema samuti, 60r oma oli vist rated 1200nm ja xc90 oma 1500nm? äkki. Tõsi, ka volvo tootis tugevama jupi kuid seegi pidi pask olema. Ükspäev nagu sattusin 3-mandate osapoolte tootja jupi peale aga hetkel ei suuda leida.

http://www.volvoclub.ee/foorum/viewtopi ... 18&t=21652 siin on 2 muhvi pilt olemas
siin http://v70r.com/forums/topic/13041-p2-a ... -analysis/ muhvi materjali analüüs ka olemas,
lk2 jne. Päris põhjalikult lahatud seda miks see puruneb :)

See selline 150 eur jupp ,samas ongi võibolla parem,et kui puruneb see mitte muu käiguosa.

Mul juhtus see õnneks talvel ja lumega,seega sain kohe aru,et nelikvedu kadunud. Kui taoline asi juhtub suvel ei pruugi aru saada ja siis juhtubki see Corrado poolt mainitud võlliotsa kulutamine. Kardetavasti sai isegi mõnisada km sõidetud katkise muhviga aga ehk on veel korras..

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.04.2016 18:27 
Eemal

Liitunud: 29.10.2015 17:05
Postitusi: 9
Ford sai mõni aeg tagasi endale natuke kirevama välimuse.
Pilt
Reklaamina töötab päris hästi see auto igaljuhul :D .
Lõpuks õnnestus leida ka AWD paak. Pildid räägivad enda eest :D .
Originaal:
Pilt
AWD oma:
Pilt
Nagu piltidelt järeldada võib siis on alanud neliveoliseks ehitamine ;)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.05.2016 19:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2009 22:55
Postitusi: 394
Asukoht: Tallinn
Asi läheb huvitavaks igaljuhul :) Hoia inimesi kursis. (Y)

_________________
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.07.2016 8:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
No kas driftib juba?

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.07.2016 8:32 
Eemal

Liitunud: 20.06.2016 20:23
Postitusi: 7
Paistab ,et sammuti müüdud. Veeres siin mingi arg juba uue nelikveolise autoga ringi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11