Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 19:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 67 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 21.12.2004 4:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
HKS GT-RS kuullaager turbo (400hj)
Tundmatu jaapani firma(nagu neid seal palju on) 42,7mm! torudega torukollektor ja 3" Tomei turbo väljalaske toru
Greddy E-manage piggy-back fuel computer (yhendatakse laptopiga)

Exedy Hyper Single Racing sidur (400hj)
Z32(300ZX Twin Turbo) õhulugeja
HKS 740CC pihustid(originaal 370cc)

Skyline GTR R33 vahejahuti + Samco kinnitused
Poleeritud vahejahuti torud
Endless-Zeal HT (kuumatöödeldud) Slit (sälkudega) pidurikettad ja 800C Endless NA-R klotsid

Blitz DSBC Type-S Boost Controller rõhk kuni 1,2 bar
Apex Power Intake - õhufilter
HKS SSQV BOV - blow off valve
Nismo (Nissan Motorsport) FPR - bensu rõhu regulaator + näidik
Nismo 246l/t bensupump
Täispikk roostevaba otseläbi 76mm toruga ja 120mm otsaga sumbuti
Denso IK24 Iridium k�Enlad
Castrol RS 10W-60 parim täiss�Et õli turbo autole mida eestis saab
Omori Turbo kell
Omori Ex. Temp - väljalaskegaaside
temperatuuri kell
Autometer A/F kell
Blitz Turbo Timer
Nismo embleem ja Racing radiaatori kork

255/40/17 taga - ikka ei pea!
235/45/17 ees

Veljed 5Zigen Pro Racer GN+ laius taga 9.5" ees 8.5"

Võidusõiduks 16" veljed slikkidega...

Cusco OS poleeritud alumiinium strut-bar ees ja taga
Cusco stabilisaatorid ees ja taga
Cusco Tension Rod bar

Cusco Zero 2R coilovers - täielikult reguleeritav võidusõidu vedrustus, mis sobib ka tänavale. Reguleeritav auto kõrgus, vedru koormus/jäikus (preload) omavahel sõltumatult. Amordi jäikus ja esirataste kaldenurk


Pilt

Pilt

Pilt

Jargmisel hooajal sooviks pidamise probleemidest lõplikult vabaneda kasutan spetsiaalrehve pehme seguga slikke praegu on Pirelli PZero D5 slikk, poolslikke jne Veljed on 16" tagumise laius 8,5" Buddy Club P1 Racing

Suund ja auto suurem potensiaal on ringrajal...samuti pakub see endale rohkem pinget(selle autoga)

Tulemas jämedad regullitavad esi ja taga stabilisaatorid, tagumine strut bar ja coil-over vedrustus arvatavasti Tein voibolla ka Nismo vmt siis peaks auto enam-vahem tasakaalus olema oma dynaamika ja juhitavuse kohapealt.

Dynos vaja peenhaalestada kindlasti kuna GT-RS panekuga ei tulnd nii palju juurde kui lootsin, arvan et ajus on kindlasti hobuseid peidus mis ootavad vabaks paastmist - samuti boost controlleriga mangides voib rohkemat saavutada....yhesonaga asi on lihtsalt kokku laotud ilma mingi häälestuseta...muidu 12s sisse peaks liikuma kyll (pragu naeruvaarse kohalt minekuga tanavakummiga oli 13.4 ja 171kmt)

Eesmark siis 12s rinka-tänava pill hea juhitavusega

Ma ei tea kas on motet 10 000 raisata 2 mickey thompsoni kummi peale millega ma selle 12s saavutaks? Kova kyljega slikke pole ka eriti motet lohkuda stripil....
Võimalik et tagumiku-tunnetusest et masin liigub paremini kui eelmine suvi aitab mulle...

Välimus on suht rotikas ja pole ka plaane esialgu sellega aga mine tea voibolla kunagu on auto pärlmutter kuldne näiteks...

Eks koik räägivad imelugusid oma autode võimsusest ma tooks ka siis naite ainukse vahega et see on reaalsus: kuiva asfaldiga ja 245 kummiga teise käiguga lihtsalt järsust gaasi vajutusest näiteks möödasõidul linnas rebib kylje ette :badgrin:

Yks mu lemmik pilte...

Pilt

Pilt

Veel Pilte!
http://www.zone.ee/riceboy/220sx/200SX.html

Fotokaga tehtud halva kvaliteediga filmid aga saate masina monusast häälest aimu 8)

http://www.zone.ee/riceboy2/start.AVI http://www.zone.ee/riceboy2/kurv.AVI
http://www.zone.ee/riceboy2/260kmh.AVI


Viimati muutis riceboy, 12.11.2006 12:34, muudetud 10 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2004 11:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
tõsiselt huvitav auto. Klassikaline R4 turbo ja veel tagaveoline. Üks mu lemmikutest üldse ning minu arvates sobob nii DRAGile, rinkale, lõppkiirusele arendamiseks.
Ausalt öeldes imestan kuidas sa niigi hästi said häälestatud, arvestades piggy-back`i, suuremaid pihusteid ja ZX õhulugejat. Kaldun arvama, et see E-Manage, nagu ka kõik PB süsteemid on enesepetmine.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2004 12:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Ringraja sõiduks ja kiirenduseks sobiksid näiteks sellised rehvid:

Toyo Proxes RA1 või R888
Pirelli P zero C

Vahe pidamises võrreldes näiteks Good Year F1 on meeletu.
Ise olen ostnud 205/50R15 mõõduga rehve, selle mõõduga Toyo-d maksavad on 1500 - 1700EEK / tk, Pirelli on kaks korda kallim (kuid ei ütleks, et tegemist parema rehviga, kui Toyo).

Need rehvid on muidugi sellised mida keegi siin Eestis laos ei hoia - tuleb tellida. Alles hiljuti oli siin tellimuse koostamine järgmiseks kevadeks, kui huvi siis saan anda sulle kontaktid (tellitakse neid rehve vaid kord aastas).

Tiba pikem jutt Toyo rehvidest (originally by devilc):

Proxes RA-1
- Hea overall rehv, olen selliseid peaaegu kolm jooksu läbi sõitnud tänaval, võistlustel ja ringrajal
- DOT legal (see tähendab VIST, et ta Euroopas ametlikult tänavalegaalne ei ole?)
- Mustrisügavus 6.8 mm, aga see kehtib ainult nelja soone kohta, mis ümber rehvi käivad. Muu muster tunduvalt vähem sügav (pakuks 2-4 mm). Sisuliselt tähendab see seda, et peale mõningast sõitmist on rehvil kuivaga väga hea pidamine ja pool eluiga veel alles, aga kuna ta selleks hetkeks näeb välja nagu F1 rehv, on igasuguste võistluste tehnilise ja politseiga probleeme.
- Soojeneb kiiresti, peab ka külmaga hästi.
- Kõlbab tänavasõiduks, sprindiks, ringrajaks ja mingil määral ka dragiks (loomulikult mitte ET Street tasemel).
- Kulub võidusõidurehvi kohta suht aeglaselt pidamine säilib, kuni riide
väljatulekuni.

Proxes R888
- Uus Toyo trackday rehv.
- ECE legal (s.t. võib meil südamerahuga tänaval sõita ja ka Soomes rajaüritustel käia, kus kõikjal tänavarehvi nõue).
- Mustrisügavus 5.0 mm (kogu V-muster, mis peaks vihmaga suht hästi
töötama).
- Kolm erinevat segu, millest meile pakutakse paraku kõige kõvemat (GG), mis teeb sellest hea rajarehvi, aga lühikestel sprintidel võib külma teekatte korral soojenemisega probleeme olla.
- Samade mõõtude juures tegelikult 5-10 mm laiem ja suurema diameetriga kui RA-1 ja tiba odavam.

Kasulikke linke:
http://www.toyo.com.au/Motorsportnew.htm
http://www.toyo.com.au/TechInfoPDFs/TTT ... 0tyres.pdf
http://www.imagewheels.co.uk/pc_forms/toyo_new.doc

EDITED: Hinnad eemaldatud - kuigi ei usu, et see midagi mõjutaks. Neid rehve siin niisama laos ei hoita ja ilma suurema koguse tellimiseta ka ei müüda ju. Päris copy / paste ka ei olnud - mõned kirjavead sai parandatud... ;)

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Viimati muutis Silwer, 21.12.2004 13:46, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2004 12:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
E-manage kasutajasobralikkus on hea naiteks ohulugeja ja pihustite vahetuseks tombad aind menyyst uue tyybi lahti ja vajalikud muutused teeb automaatselt...arvestades et ma sain ta 6k-ga pole asjal viga ma arvan

Screenshots
http://www.mohdparts.com/emanage/suppor ... index.html

Mida ta teeb...
http://www.mohdparts.com/emanage/manual ... al/004.JPG

Kui selgub et stand alone systeemi ikka vajan siis 10-13k ostaks juba Apex Power FC

http://www.i-m-racing.com/apofcstevovi.html


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2004 13:40 
Eemal

Liitunud: 01.12.2004 11:06
Postitusi: 70
Riceboy, kas sa pole mõelnud, et oma autot sõiduoskustega võrreldes natuke üle arendad (no offence, lihtsalt kuna sa rinkal vist eriti sõitnud pole, võtab aega, enne kui juht muutusi tunnetama hakkab)? Igatahes on päris huvitav kevadel näha, kuidas sul ehitamine välja kukkus.


Viimati muutis devilc, 23.02.2005 15:26, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.12.2004 16:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
devilc kirjutas:
.

Riceboy, kas sa pole mõelnud, et oma autot sõiduoskustega võrreldes natuke üle arendad


See on küll olematu probleem

Palju inimesi ei sõida nii hästi kui nende auto võimeline on seda nii tänaval kui mujal...see on üldjuhul turvalisusele hea

Auto tehakse valmis või ostetakse valmis auto ja siis õpitakse sõitma -minu arust vastupidi ei saa

See on ju kindel et võimsale autole korralikku vedrustust ja struti vaja on!? On see ülearendamine? Tuuningus peab ikka tasakaal valitsema võimsuse ja juhitavuse vahel mida praegu lihtsalt pole

Ma olen ikka 4X pikema tuuningu kirjeldusega autosid näinud mis on ikka "tänava" masinad...

Mis slikkidesse puutub siis oli mul võimalus ainult konkreetselt pirellit saada ja mitte ühtegi teist slikki ega poolslikki....niiet juhus lihtsalt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.12.2004 16:22 
Eemal

Liitunud: 01.12.2004 11:06
Postitusi: 70
Arusaadav. :) Lihtsalt vahel võib niimoodi ehitamine tiba ebaefektiivne olla, aga kui selleks võimalusi on, siis miks mitte.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.12.2004 12:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Juhe jookseb kokku juba vedrustust otsides...

http://www.350zsuperstore.com/350Z/Perf ... k&sus2.htm

http://www.i-m-racing.com/suspension14.html

Peaaegu kõik tootjad tuleksid kõne alla....JIC, Nismo, HKS, Apexi, Tein, Cusco jne Ainult vedru jäikuse järgi ka otsustada ei saa...muus osas on kõik sarnane....

Kuidas vastupidavus eesti kliimas oleks näiteks Teinil, Devil? Räägitakse et roostetavad jne...On teflon näiteks parem kate kui kroom? Terasest pinnakatte poole pole vist mõtet vaadatagi...?

Uuriks sellist aspekti et millistega oleks eestis kõige lihtsam pärast kui midagi puruks lendab?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.12.2004 17:28 
Eemal

Liitunud: 01.12.2004 11:06
Postitusi: 70
See Teini roostetamine on rohkem üheksakümnendate lõpu asi. Praegune põlvkond püsib neil täitsa heas korras. Muidugi, meie talve arvestades roostetab natuke iga asi.

Kui puruks sõidad, siis Teinilt saab amorte ühekaupa küll. Ka saab neid remontida, jäikust muuta jne, aga seda kõike USAs ehk teisisõnu saatekulu suht kirves ja auto seni liiklusest maas kah.

Kohapeal (ise) remonditavad on peamiselt mega$$$ amordid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2005 13:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Kuidas selle Exedy siduriga tänaval sõita on? Ma eeldan, et see on kolme labaga ja vedrudega? Kas teise käiguga saad kohapeal kummi suitsema?

Küsin kuna endal plaanis sidur varsti ära tellida ja hetkel ei ole ma kindel, kas võtta Nismo ceramic metal täisketas või ceramic metal kolmelabaline.

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2005 16:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
kui kardad vedrude roostetamist, siis võid ju ära lasta tsinkida - korrosioonivastaselt töödelda. :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2005 16:32 
Eemal

Liitunud: 01.12.2004 11:06
Postitusi: 70
Teini vedrudega pole kunagi probleeme olnud. Roostetasid amordid.

_________________
http://opentrack.pri.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2005 16:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
HKS, Nismo, power enterprise, ats, cusco jne jne kaasa arvatud nissani originaal peaksid olema kõik exedy-daikin valmistatud...

Hyper Single on selline, 6 vedrut (võin eksida aga minuarust sai valida ka 3 vedruga) ja kuus metall-laba, väga ok tänavale (võrreldes teiste sport siduritega) Tuli kokku keeratuna, ma väga teda ei uurinud läks kohe peale...

Pilt

Ma spetsiaalselt seda uurisingi kui ostsin et kas on tänaval sõidetav, veel küsisin japsi müüjalt mis on parim kvaliteet ja ta vastas mötlemata exedy

mina tükk aega kaalusin ORC 409 või Exedy Hyper Single vahel...

Japsid kasutavad enim Ogura (ORC) ja OS Giken sidureid (aga kvaliteet pidi veits nõrgem olema kui exedy) samas need pakuvad parimat valikut 2-4 kettalisi, mida seal loomulikult läheb ka nagu leiba....

Libisemist testitakse nii üldjuhul:

Kui kiirus on ütleme 40 ja haakad 4-5 käiguga sidurit lahti libistama siis jah ka exedy hyper loomulikult libises...siis libises veel mõnda aega ja siis kui tuur üleval oli ja pärast normaalselt käike vahetasid oli kõik jälle ok. 2ga kohalt pole proovind.

Mina nismo sidurit ei võtaks...muidugi oleneb mis hinnaga sa saad? või palju oled nõus siduri komplekti peale kulutama? hooratas? kusjuures lähen varsti ka japsi jälle saab tuua mida iganes...ühele kodanikule sai näiteks selline ostetud eelmine kord (800hj) http://www.osgiken.co.jp/pro_clutch/img ... iplate.jpg


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.03.2005 16:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Sõbrad SX omanikud...mis S15 esiotsast arvaksite?

http://www.hot.ee/riceboy4/s15.html


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2005 2:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2004 1:29
Postitusi: 23
Asukoht: Tallinn
punane on kõige sexikaim :p


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 67 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11