Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 14:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 23.04.2016 14:22 
Eemal

Liitunud: 18.01.2016 14:32
Postitusi: 1
Tehasest ongi uutel diislitel redline juba 4-4,5k rpm. Ja isegi stock M57-tel on persedünoga seda viimast otsa üle 4k lastes tunda, et jõud on maas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.04.2016 2:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
See 2052v sai ostetud Ebay kaudu Inglismaalt ja oli vigane. Mul oligi vaja vaid korpust. BMW foorumis maksavad sellised föönid 250...300 euri vahel. Sestap oligi kohe plaan osta odavalt korpus ja tellida Ebayst odav keskosa. Kohale tuli see kuskilt Leedust vist, firmast nimega Nerings.

Täna oli see turbo korra laual ja 5200km järel on mul päris tubli pikil6tk :ohshit
OK, möönan - ma ei pannud uusi voolikuid ja olen päris tublisti seda turbot piinanud Evrymodiga aga no krt... 5 tonni ja otsas!? 1.6bari oli maksimum, mis ma temast välja pigistada suutsin. Igaljuhul asemele läks 2260v ja samuti Neringsist tellitud keskosaga. Saab näha, kuidas see kestab.

Smells like chinese...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.04.2016 9:28 
Eemal

Liitunud: 13.04.2009 22:19
Postitusi: 109
Asukoht: Pärnu
Venna autole tellisime ka mingi hiinaka peale ja see sai juba 1000km nii otsa ,et lõtkud olid igate pidi. Kakkusime turbo laiali peale seda ja võll oli jutte täis ja lillakaks tõmmanud. Õli surved olid kõik normis ja õli jõudis ilusti turboni.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.04.2016 13:10 
Eemal

Liitunud: 16.01.2005 23:40
Postitusi: 58
Asukoht: tartu tõrvandi ringtee
Moss kirjutas:
See 2052v sai ostetud Ebay kaudu Inglismaalt ja oli vigane. Mul oligi vaja vaid korpust. BMW foorumis maksavad sellised föönid 250...300 euri vahel. Sestap oligi kohe plaan osta odavalt korpus ja tellida Ebayst odav keskosa. Kohale tuli see kuskilt Leedust vist, firmast nimega Nerings.

Täna oli see turbo korra laual ja 5200km järel on mul päris tubli pikil6tk :ohshit
OK, möönan - ma ei pannud uusi voolikuid ja olen päris tublisti seda turbot piinanud Evrymodiga aga no krt... 5 tonni ja otsas!? 1.6bari oli maksimum, mis ma temast välja pigistada suutsin. Igaljuhul asemele läks 2260v ja samuti Neringsist tellitud keskosaga. Saab näha, kuidas see kestab.

Smells like chinese...

Kuna olen piisavalt palju turbosid seest näinud,siis selline tähelepanek:kui on rõhku juurde keeratud või chipitud on esimene asi mis järele annab pikilõtk.Mingitele turbodele olen näinud paremaks tehtud määrimisega ja suurentatud kandepinnaga pikilõtku seibe.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.04.2016 22:00 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 244
Asukoht: Tallinn
Moss kirjutas:
See 2052v sai ostetud Ebay kaudu Inglismaalt ja oli vigane. Mul oligi vaja vaid korpust. BMW foorumis maksavad sellised föönid 250...300 euri vahel. Sestap oligi kohe plaan osta odavalt korpus ja tellida Ebayst odav keskosa. Kohale tuli see kuskilt Leedust vist, firmast nimega Nerings.

Täna oli see turbo korra laual ja 5200km järel on mul päris tubli pikil6tk :ohshit
OK, möönan - ma ei pannud uusi voolikuid ja olen päris tublisti seda turbot piinanud Evrymodiga aga no krt... 5 tonni ja otsas!? 1.6bari oli maksimum, mis ma temast välja pigistada suutsin. Igaljuhul asemele läks 2260v ja samuti Neringsist tellitud keskosaga. Saab näha, kuidas see kestab.

Smells like chinese...


Omal oli ühe autoga sama teema, pidevalt tekkisid pikkilõtkud turbodele, mis peal käisid. Lõpuks tuli välja, et probleem oli liialt kehvas õhu juurdevoolus. Originaal filter-kopsik või torustik oli lihtsalt ebapiisav. Turbo ees sisuliselt 0,2 bar vaakum oli ja pikkilõtk oli kiire tulema.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.04.2016 0:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
Filter oli päris rokane jah, kui viimati vahetasin. Olen ammu tahtnud ära mõõta kadu, mis filtrisse kinni jääb. Ilmselt tuleb see to-do nimekirjas varasemaks tuua. 0,2 bari ei tundugi võibolla niipalju esmapilgul aga kui vaadata asjale Pressure Ratio nurga alt siis 1,5barise laaderõhu juures on turbo PR viidud 2,5 pealt 3,1ni.

Enamuse ajast oli siiski 1,3...1,4 bar boosti.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.06.2016 23:36 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
20xx
originaal 2.5 120kw

Pilt

jõnkab kuna vnt juhtimine on vale veits.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.06.2016 0:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
Ilmselt ma pean siit tabelist midagi ise mõistma aga mida täpsemalt?

VNT juhtimine ei ole päris nii nagu peaks jah, sellest olen aru saanud.

Hetkel masinas kinni 2260v, 3" summuti ning sisuliselt sama jutt - ikka jõnksutab ja see kaob nii gaasi rohkem vajutades, kui ka vabastades.

Paar pilti sellest ka:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Seejärel saagisime välja torud ja hakkasime vaikselt neid kokku ühendama. Töö tegi tublisti hõlpsamaks töökaaslaselt ostetud lintsaag. Seekord läks alla vaid üks summutipütt, ei ütleks et oluliselt valjem sai, kui vana versioon. Vanaga oli see viga, et esimene pütt oli täpselt keset autot ning kippus igale poole end ära kraapima, samuti oli problemaatiline 4-posti tõstukilt maha tagurdamine.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Proovisõidul tundus enamvähem toimivat, boost muidugi tuli hiljem, kui 2052v'ga aga see-eest kõrgematel pööretel hingas paremini.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.07.2016 22:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
Ütlen ausalt: kas sellest midagi välja ka tuleb - ei tea! :help
Aga Ebay'st tuli säärane vidin

Ehk siis MSA11 -> EDC15 upgrade


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11