BMW E36 316 Raivz

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: BMW E36 316 Raivz

Postitus Postitas jeff01 »

eks seda näeb seadistaja kas mõeldakse üle või mitte kui mõni mootor ei lase pmt absoluutselt süütenurka kasutada sest põlemiskambri eripärad nõuavad madalamat staatilist surveastet VÕI muud kütet. Sa võid ka 2,5 bari peale keerata aga kui boosti all on 3 kraadi süüdet ei tee ta rohkem jõudu kui normaalse süütega pooleteist bariga.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Re: BMW E36 316 Raivz

Postitus Postitas HP »

Corrado kirjutas:M40b18 kannatas täiesti stock sisuga 1,5bar rõhku ilma ühegi probleemita ja 1,3 bariga dünotas ca 220hp rattasse.. ei näe põhjust miks m42 seda ei peaks suutma :D
M40 ainuke eelis on see, et surveaste juba tehasest 8.8, muus osas on keps peenem ja üleüldse kõik laidavad seda mootorit :burn

Volvo sõitis mul 10.0 surveastmega ja 1,2 bariga väga ilusti ja see pill oli veel üldse mingi normaalse seadeta ka..

Ma arvan, et ma ei eksi, kui väidan, et see surveastme osa mõeldakse natuke liiga üle :roll:
Kus juures olen Joeliga täiesti nõus ning isiklikult pööraks rohkem tähelepanu intercoolerile koos torustikuga ning väljalaske kollektorile ja summuti torustikule seal on tavaliselt suuremad vead. Driftis kasutatakse väga edukalt originaal 4.0 ja 4.4 v8 mootorieid millel üle 10:1 surveastmed ning laade rõhud mõningatel autodel 1.3bari juba aastaid :-D
BEST ET11.051@207km/h
raivz
Postitusi: 45
Liitunud: 09.09.2015 19:20

Re: BMW E36 316 Raivz

Postitus Postitas raivz »

Hetkel olen siis mõelnud kas osta garrett GT2082ELS, garrett TB2569 või osta vana cx7-e k0422-528 turbole uus sisu ja seda kasutada.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW E36 316 Raivz

Postitus Postitas murjam »

Drifti "juba aastaid" laaderõhud ei ole võrreldavad tänaval aastaid väiksema mootoriga sama laaderõhuga sõitmisega. Nimelt käib drifti V8-tel juba vabalthingavas alas ratas ringi ning mootor ei saa sellist koormust nagu ta saaks a la 5. käiguga hea pidamisega suure koormusega mingis tabelialas istudes. Samuti ei ole vähetähtis see, et tänavaautot ei taha väga katki teha, kuid driftiauto puhul pole mingi probleem, kui "natuke" vahepeal putitama peab.

Aga tõsi ta on, et hea seadega need bemmi mootorid puhuvad lahti võtmata kuskil 0.8+ bar peal kaanetihendi ära. Kui tihendi pidama saab, käivad 1.0bar probleemideta, veidi madalama surveastmega ka rohkem. Kuid isegi kõik hästi tehes peaks olema siililegi selge, et originaalisarnast töökindlust ja sadu tuhandeid kilomeetreid päheandmist ülelaetuna need mootorid siiski ei kannata.

Mis ma öelda tahan, on pelgalt see, et "käib probleemideta" ja "käib probleemideta" erinevate inimeste suust tähendavad väga erinevaid asju ja veidi konservatiivsema käsitluse korral ikka stock mootorile julmalt 1.5bar pähe lajatades saab tast kiiresti lahti. Kuigi, enne katkiminemist "käib probleemideta".
Lauda nitro
raivz
Postitusi: 45
Liitunud: 09.09.2015 19:20

Re: BMW E36 316 Raivz

Postitus Postitas raivz »

Möödas viimastest postitustest väga väga kaua aega, ja nüüd üle pika aja jätkan ehitamist. Mootor seisab hetkel astromotos, kus puuritakse silindrid läbi. Läheb sisse suurem kolb. Saab surveastme madalaks. Turboks valitud garret gt3076r dual ballbearing turbo. Pihustid siemens deka 840cc. Jeffil lastud teha juba väga ammu microsquirt mis läheb plug and play originaal juhtmete otsa. Vahepeal oli ka plaan itb-d kasutama hakata. Kuid loobusin ja proovin pigem teha korraliku intake plenumi. Vaja leida veel sobilik cooler, wastegate ja muud väiksemat pudi padi. Paari nädala pärast läheb mootor kokku ja hakkab väljalaske ehitus. Proovin siis pilte ka teha
Vasta