Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 6:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 44 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 27.07.2006 1:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Palun see teema kustutada.


Viimati muutis tt, 02.09.2006 20:07, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2006 1:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2004 13:37
Postitusi: 160
Asukoht: tar2
Tarmole siinkohal keps kotti, sest see auto on võimeline sõitma madalat 12 sek küll. Tubli, et veerandmiili painutama tuled !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2006 10:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Natukene kahju on, et silmapaistvalt maitsekalt ja "enda jaoks" tehtud kiire tänavaauto torude ja pleksiklaasidega võidusõidukiks muutub. Aga tõele au andes ei ole praeguses varustuses ja konfiguratsioonis võimalik Sinu eesmärke saavutada ja nii ei olegi rohkem variante. Hoia siis neliveduste lippu kõrgel ja keps kotti...

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2006 10:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
ja millal siis :prty ?
igaljuhul kõva teema. edu!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2006 21:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Täna sai siis poole paagitäie kütusega kaalupääl kah ära käidud:
Auto kaalus koos minuga 1450 kg
(auto 1345 kg ja mina 105 kg)
Samas annab tehas auto tühimassiks 1385 kg


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.07.2006 8:58 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
Tehase tühimass ei olegi auto mass tühjalt, sinna on veel midagi sisse arvestatud, kas mitte täispaak ja juht või midagi sellist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.07.2006 9:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
just sellest ma räägingi, et auto on suht raske veel kuid arvatavasti ei ole tehasekarlad arvestanud ka 105 kg-se juhiga :oops:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.07.2006 17:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Nüüd võib siis Vectrat ka arvatavasti pidada alla 13 sek-i autoks - 12,91 siis täpsemalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.07.2006 19:28 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
See oli ju ennegi alla 13-sek-i auto :roll: :!:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.07.2006 19:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Ilma nitrota?
Kontrolli ikka enda väiteid ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.07.2006 22:38 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Tean-nitro ja kangema bensuga,ei pidanudki hetkeseadet silmas vaid lihtsalt ,et see auto on ka varem alla 13 liikunud :!: No hard feelings................terv Deiv :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.08.2006 23:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Tundub, et vana auto omaniku rõõmud algavad siinkohal.
Asi algas sellest, et minu 9 kuune poeg otsustas auto õhulugeja "ära tuunida", sain Sam-i käest ( :hail siinkohal SAM-ile, kes võttis vaevaks laupäeval minu pärast ES-i ronida) laenuks tema Calibra oma seniks kuni Ascarist uue saan (lett 4000.-).
Sam-i MAF külge ja eile õhtul paugutama - kõik oli ok,ainult miskipärast lõi segu natuke rikkaks.
Täna otsustasin boosti natuke juurde keerata, et segu ilusasti paigas püsiks, aga hommikul peale käivitamist üle 1 bar-i ülerõhku enam ei tekkinudki - 1 bar-i pealt viskab rõhu maha 0,1-0,2 bar-ini ja kuni 1 bar-ini hoiab ilusasti rõhku.
Kuna kõik tundus ok olevat, jääb põhjust otsida ainult alumises lõdvikus, mis ühendab turbot ja coolerit või cooleris endas.
Eks tuleb leida mees, kes korralikud lõdvikud teeks (kõik turbo lõdvikud koos põlvede jm vajalikuga), survestaks cooleri, peataks õlilekke jagaja juurest ja vahetaks ka kõik muud lõdvikud välja korralike vastu (ka jahutussüsteemis on ühes lõdvikus leke).
Ootan siinkohal vastukaja inimeselt/firmalt, kes selle töö korralikult lähinädalate jooksul ära teeks - kahjuks endal aega sellega tegeleda ei ole.

Edit teemale:

Sam on nõus asja ette võtma ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.08.2006 22:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Auto sai tehtud esimese hooga 68,965 kg kergemaks.
Seest lendasid välja tagumine ja kõrvalistujapoolne esiiste, põhjamatt ja mürasummutus, kogu polster uksepostist tahapoole ja kõik turvavööd.
Millalgi peaks tooma Mardi juurest istme ära ja 4 punkti vööd installima juhile - istme arvelt tuleb 8 kg veel maha.
Järgmisel nädalal loodan ka alustada uste ümbertegemisega lootuses veel 20 kg maha saada.
Arvatavasti eemaldan ka Tartu ajaks ülemise ja alumise strutbari eest, et ka esiotsa kergemaks saada.
Auto näb hetkel üpriski kentsakas välja: nina maas ja taguots püsti nagu kartulinoppijal
Homme peaks kätte saama ka 2x väiksemad ja kergemad küljepeeglid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.08.2006 0:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
kergemad veljed alla!

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.08.2006 7:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
tt kirjutas:
Järgmisel nädalal loodan ka alustada uste ümbertegemisega lootuses veel 20 kg maha saada.


Uste tegemisega peab ettevaatlik olema, liigselt "tehtud" ustega ei lasta rajale hiljem.
Polster peab muideks olemas olema ja ukse turvastruktuuri ei tohi muuta.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 44 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 49 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11