TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Honda Civic Coupe 1.6 VTEC Turbo (225HP, 305NM)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=1431
1. leht 7-st

Autor:  umka [ 26.07.2006 21:25 ]
Teema pealkiri:  Honda Civic Coupe 1.6 VTEC Turbo (225HP, 305NM)

Nii, uus liige, olemas Honda Civic Coupe 1.5 musta varvi, peale turbo pandud, 197hp, 248Nm
JA nuud pildid:
Umka kirjutas:
See on minu auto, ostetud siin samas foorumis 28 detsember 2005.a
Pilt

Pilt




Uus sport valjalaskesusteem
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Honda ShotCup:
Pilt


Ja uleeile tehtud fotod:
Pilt
Pilt
Nii tootab Honda-Racing :gent: :biggrin:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt[/quote]

Autor:  retspets [ 26.07.2006 23:45 ]
Teema pealkiri: 

ilus.
kas mingit 402m aega ka olemas? või alles said liikuma auto?

Autor:  Siim-R [ 27.07.2006 0:26 ]
Teema pealkiri: 

väga kõva,mis ajuga on muidu tegemist

Autor:  umka [ 27.07.2006 6:54 ]
Teema pealkiri: 

Siim-R kirjutas:
väga kõva,mis ajuga on muidu tegemist

Oli ostetud Greddy E-Manage, aga jai puutumatu, kuna mulle anti standart aju mis oli chipitud Leedus.
EIle saime ajud, panime peale koos pihustitega ja tegime soitu:
Pilt[/quote]
Auto jaoks oli ostetud:
CLUTCHNET | PERFORMANCE PRESSURE PLATE TYPE 1 D15/D16
Pilt
Samuti oli ostetud orgaaniline sidur, ja kerge hoorattas 3.2kg
NGK | LASER PLATINUM SPARK PLUG
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
auto oli ehitatud soitmiseks linnas, voistlustel ma vist ei hakka kaima, aga kes teab 8)

Autor:  Kuuno [ 27.07.2006 8:30 ]
Teema pealkiri: 

graafik mulle meeldib :) vääne tõuseb üles ja püsib kuni lõpuni :)

Autor:  umka [ 27.07.2006 11:27 ]
Teema pealkiri: 

Kuuno kirjutas:
graafik mulle meeldib :) vääne tõuseb üles ja püsib kuni lõpuni :)

Aga see chiptuning tehtud just võistluste jaoks, ehk väga hea minek 4000-st ja kui auto seisab mootor töötab, gaas vajutatud põhjani, pöörded 4000, kõrgemale ei lähe, seega ei pea oma tähelepanu pöörama pöörde peale, nii kui antakse märk sidur lahti ja 4000-st auto hakkab minema :!:

Autor:  marco80 [ 27.07.2006 18:06 ]
Teema pealkiri: 

Kus kohas sa dynos käisid? Tahaksin ka enda autol täpsed andmed teada saada!

Auto selline: http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=16842

Autor:  umka [ 27.07.2006 18:15 ]
Teema pealkiri: 

marco80 kirjutas:
Kus kohas sa dynos käisid? Tahaksin ka enda autol täpsed andmed teada saada!

Auto selline: http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=16842

Dyno tehtud Leedus :!:

Autor:  marco80 [ 27.07.2006 19:22 ]
Teema pealkiri: 

umka kirjutas:
marco80 kirjutas:
Kus kohas sa dynos käisid? Tahaksin ka enda autol täpsed andmed teada saada!

Auto selline: http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=16842

Dyno tehtud Leedus :!:


Ehk ütleskid, palju maksis ja mis firma nimi on. Või on isegi kodukas olemas?

Autor:  Siim [ 27.07.2006 21:49 ]
Teema pealkiri: 

marco80 kirjutas:
umka kirjutas:
marco80 kirjutas:
Kus kohas sa dynos käisid? Tahaksin ka enda autol täpsed andmed teada saada!

Auto selline: http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=16842

Dyno tehtud Leedus :!:


Ehk ütleskid, palju maksis ja mis firma nimi on. Või on isegi kodukas olemas?


GroundZero
http://www.groundzero.lt/

Autor:  topgear [ 28.07.2006 0:46 ]
Teema pealkiri: 

jama

see grafik on valge civiku oma :!:

Autor:  umka [ 28.07.2006 8:43 ]
Teema pealkiri: 

topgear kirjutas:
jama

see grafik on valge civiku oma :!:

Nea, see on Valge Civicu oma :-D
Pilt

Autor:  temp [ 28.07.2006 13:43 ]
Teema pealkiri: 

ei taha küll halvustada, aga kas tõesti kõik see vaev on seda väärt ? 200heppa saab ka palju lihtsamalt :roll:

Autor:  mell [ 28.07.2006 14:39 ]
Teema pealkiri: 

Äkki seletad kuidas seda kõvasti lihtsamalt saab. Minuteada on civicu turbokit suhteliselt normaalse hinnaga kui see USAst tellida + saab veel nautida turboga kaasnevaid helisid :) ja võimalusi.

Muidu täitsa kena projekt ! Muidugi 17 tolli (näiteks 5zigen) velg ja madaldusvedru sobiks sinna viimistluseks suhteliselt hästi :)

terv: mell

Autor:  umka [ 28.07.2006 15:23 ]
Teema pealkiri: 

temp kirjutas:
ei taha küll halvustada, aga kas tõesti kõik see vaev on seda väärt ? 200heppa saab ka palju lihtsamalt :roll:

Ütle mulle kuidas 101hp-st teha 200 :badgrin:
200hp sellepärast, et niipalju annab turbo, see on linna sõitmiseks auto, mitte DRAGster, isegi standart kolvid peavad vastu 300hp, juba proovitud Leedus! Asi on selles, teie vist kõik teate, mida suurem turbo, seda hiljem ta hakkab tööle, ma isegiei hakka niisama võistlustel käima!
mell
Proiektis juba olemas NEX GT-type veermik http://www.xenon.lv/lv/index.htm?id=com ... 92&to=1995

1. leht 7-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/