Opel Astra GSi
-
- Postitusi: 17
- Liitunud: 25.09.2014 19:52
Opel Astra GSi
Mootor:B204L
3" koonusfilter
2.5" rv sisselaske torustik
intercooler 550x230x65 2,5"
Bov HKS replica type III
2.5" rv downpipe teibitud
kepsu ja raamsaale 0,25 by tõukur
saab 9000 vl kolle t3
Turbo nissan skyline GTT
MBC
pihustid 350cc
küünlad NGK BCPR7ES
õli LiquiMoly 10w60 Racing
Oil catch paak
Pidurid:
Ees 310mm ketas, nelja kolviga Brembo
Taga 288mm ketas, kahe kolviga
Veermik:
Ees bilstein b8 amort ja fk -60 vedru
Taga koni kollane amort ja fk -40 vedru
17" veljed 205/40/17
Kere:
Gsi custom esistange
Gsi + rieger tagastange
Gsi+ m-style custom küljelaiendid
custom esimesed tiivad
rieger luugitiib
Auto mis on juba korra kange turbokas olnud, siinsele rahvale tuntud masin.
Progress
Sisselaske teen rooste vabast 2.5".
Autole ylev2rv
3" koonusfilter
2.5" rv sisselaske torustik
intercooler 550x230x65 2,5"
Bov HKS replica type III
2.5" rv downpipe teibitud
kepsu ja raamsaale 0,25 by tõukur
saab 9000 vl kolle t3
Turbo nissan skyline GTT
MBC
pihustid 350cc
küünlad NGK BCPR7ES
õli LiquiMoly 10w60 Racing
Oil catch paak
Pidurid:
Ees 310mm ketas, nelja kolviga Brembo
Taga 288mm ketas, kahe kolviga
Veermik:
Ees bilstein b8 amort ja fk -60 vedru
Taga koni kollane amort ja fk -40 vedru
17" veljed 205/40/17
Kere:
Gsi custom esistange
Gsi + rieger tagastange
Gsi+ m-style custom küljelaiendid
custom esimesed tiivad
rieger luugitiib
Auto mis on juba korra kange turbokas olnud, siinsele rahvale tuntud masin.
Progress
Sisselaske teen rooste vabast 2.5".
Autole ylev2rv
Viimati muutis motoroller, 21.07.2015 8:59, muudetud 8 korda kokku.
-
- Postitusi: 17
- Liitunud: 25.09.2014 19:52
Re: Opel Astra GSi
kemppiga punktin kokku ja digiga läheb pärast kinni.
Naq ikka downpipe tegemise juures ruumi vähe.
Pidama saamiseks brembod ja 310mm kettad
Naq ikka downpipe tegemise juures ruumi vähe.
Pidama saamiseks brembod ja 310mm kettad
-
- Postitusi: 17
- Liitunud: 25.09.2014 19:52
Re: Opel Astra GSi
Kui ma veaks eest taha 2,5" toru ja lõppu paneks ühe 600 kawasaki ninja summuti püti jääks ta sinna liiga lärmakaks? Või jääks ta väljalaske gaasidele liialt piduriks?
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Opel Astra GSi
Lärmama jääb küll jah.
Oleneb mis jõudu taga ajad, kuid 2.5" on päris piisav kuni 350hp. Kuid nende pihustitega sa sinna maani ei jõua.
Down-pipe on päris julm. Lihtsalt 90`alla keeramisega ei saanud teha, et nii suure kaarega tuli?
Oleneb mis jõudu taga ajad, kuid 2.5" on päris piisav kuni 350hp. Kuid nende pihustitega sa sinna maani ei jõua.
Down-pipe on päris julm. Lihtsalt 90`alla keeramisega ei saanud teha, et nii suure kaarega tuli?
Re: Opel Astra GSi
Pigem nii, et see on vaiksem kui autodele mõeldud otseläbi pütid kuid jääb piirama sest summutavad hoopis teistmoodi kui auto pütid....kusjuures ühel volvol olen tegelikult näinud sellist püti sisu kui bikedel tavaliselt on kui mõõdud hoopis teised.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Opel Astra GSi
Ehituslikult vaadeldes, siis on helisummutav kärg enne pütti, tavapärastel jap-style püttidel aga püti taga. Palju sellest ka kasu on, kuna pütt on siiski otse-läbi.
Oma jaol on ka otse-läbi 2.5" ning lõpus jap-style. Pärast igat sõitu otsiks püssi millega end maha lasta. Maanteesõit on ulme, see undamine ja lärm on ikka metsik. Tegin küll vaigisti sisse, kuid see pole ikka see, mis vaikne pütt. Kui igapäevaselt ei sõida, siis on pohh, mis pütt seal taga lärmab.
Võimsuse kohapealt veel, lõpupoole on gaasid jahtunumad ning ei vaja nii suurt torustikku. Mõislikus piires väiksem torustik annab gaasidele kiirema väljumis kiiruse, liig suur torustik hoopis aeglustab gaaside liikumist, kuigi mahutavus on suurem. Kõik puhas teooria, ning vaevalt, et keegi seda kuskil reaalselt testinud on.
Oma jaol on ka otse-läbi 2.5" ning lõpus jap-style. Pärast igat sõitu otsiks püssi millega end maha lasta. Maanteesõit on ulme, see undamine ja lärm on ikka metsik. Tegin küll vaigisti sisse, kuid see pole ikka see, mis vaikne pütt. Kui igapäevaselt ei sõida, siis on pohh, mis pütt seal taga lärmab.
Võimsuse kohapealt veel, lõpupoole on gaasid jahtunumad ning ei vaja nii suurt torustikku. Mõislikus piires väiksem torustik annab gaasidele kiirema väljumis kiiruse, liig suur torustik hoopis aeglustab gaaside liikumist, kuigi mahutavus on suurem. Kõik puhas teooria, ning vaevalt, et keegi seda kuskil reaalselt testinud on.
-
- Postitusi: 17
- Liitunud: 25.09.2014 19:52
Re: Opel Astra GSi
Otse alla tulla ei saanud, alul tahtsin ette poole keerata ja siis alla kuid radikat ei saanud rohkem ettepoole tuua.mitsu_manic kirjutas:Lärmama jääb küll jah.
Oleneb mis jõudu taga ajad, kuid 2.5" on päris piisav kuni 350hp. Kuid nende pihustitega sa sinna maani ei jõua.
Down-pipe on päris julm. Lihtsalt 90`alla keeramisega ei saanud teha, et nii suure kaarega tuli?
Mis pütid või kui palju peaks neid sinna alla panema, et maanteel kaasreisiat kah kuuleks?
Bike oma siis kogub tolmu edasi.
Esialgne jõunumber võiks tulla u 200hp ja areneda vaikselt max 300hp.
Re: Opel Astra GSi
2.5" väljalaske tagaosa toimib väga vabalt ka 400+hp jaoks. Downpipe üldjuhul aetakse võimalikult suureks (selliste jõudude puhul 3"), kuna eespool on gaasid kuumemad. Mis läbimõõduga see bike'i summutaja on? Kui läbimõõt on piisav, ei näe mina küll põhjust, miks ta ei peaks toimima.
Summuti pütid vs lärmavus on üldiselt turboautol midagi sellist:
* katalüsaator, resonaator, umbne tagapütt - väga vaikne
* resonaator, umbne tagapütt - väga vaikne, kergelt müdiseb
* (suur) resonaator, otseläbi tagapütt - üldse ei lärma, aga pisut häält ikka teeb
* ainult otseläbi tagapütt - lärmab omajagu, veidi ka pläriseb
* resonaator, tagapüti asemel sirge toru - lärmab, aga rõvedalt ei plärise
* ainult sirge toru - lärmab ja pläriseb korralikult
Igal juhul on turbo kergelt summutav tegur väljalaskes, mistõttu turboka rajaauto väljalase on täiesti okei ka ainult otsetoruga. Mingid pütid vahel teevad häält muidugi mahedamaks/mõnusamaks, aga kui tegemist on näiteks driftiautoga, on pigem positiivne, kui pealtvaataja kuuleb mootori häält.
Sportlikemate turboga tänavaautodega olen step-by-step jõudnud kõigiga kolmandana väljatoodud konfiguratsioonini: suur resonaator ja mitte kõige umbsem tagapütt. Kannatab sõita ja pole liiga vaikne ka (mõne arvates muidugi on - maitseid erinevaid). Tagapütte ja resonaatoreid on ka loomulikult seinast seina erinevaid, üritan siin lihtsalt mingitki üldistust teha.
Üks tegur on veel toru jämedus. Nagu eelnevalt mainisin, pole sellega mõtet liiale minna. 3" toru on võib-olla vajalik 500+hp jaoks, alla selle on minu kogemusel 2.5" väga sobiv. Jämedam toru lärmab rohkem kui peenem.
Kuigi võimsusnumberid umbsemad konfiguratsioonid kindlasti kärbivad, on samas minule väga meeltmööda effekt vaikne kiire turboauto. Mõnus tunne on kiirendada hästi sujuvalt ja samas jõuliselt kerge turbo vilinaga. Tähelepanuvajadust see otseloomulikult ei rahulda, aga muus osas on tore.
Summuti pütid vs lärmavus on üldiselt turboautol midagi sellist:
* katalüsaator, resonaator, umbne tagapütt - väga vaikne
* resonaator, umbne tagapütt - väga vaikne, kergelt müdiseb
* (suur) resonaator, otseläbi tagapütt - üldse ei lärma, aga pisut häält ikka teeb
* ainult otseläbi tagapütt - lärmab omajagu, veidi ka pläriseb
* resonaator, tagapüti asemel sirge toru - lärmab, aga rõvedalt ei plärise
* ainult sirge toru - lärmab ja pläriseb korralikult
Igal juhul on turbo kergelt summutav tegur väljalaskes, mistõttu turboka rajaauto väljalase on täiesti okei ka ainult otsetoruga. Mingid pütid vahel teevad häält muidugi mahedamaks/mõnusamaks, aga kui tegemist on näiteks driftiautoga, on pigem positiivne, kui pealtvaataja kuuleb mootori häält.
Sportlikemate turboga tänavaautodega olen step-by-step jõudnud kõigiga kolmandana väljatoodud konfiguratsioonini: suur resonaator ja mitte kõige umbsem tagapütt. Kannatab sõita ja pole liiga vaikne ka (mõne arvates muidugi on - maitseid erinevaid). Tagapütte ja resonaatoreid on ka loomulikult seinast seina erinevaid, üritan siin lihtsalt mingitki üldistust teha.
Üks tegur on veel toru jämedus. Nagu eelnevalt mainisin, pole sellega mõtet liiale minna. 3" toru on võib-olla vajalik 500+hp jaoks, alla selle on minu kogemusel 2.5" väga sobiv. Jämedam toru lärmab rohkem kui peenem.
Kuigi võimsusnumberid umbsemad konfiguratsioonid kindlasti kärbivad, on samas minule väga meeltmööda effekt vaikne kiire turboauto. Mõnus tunne on kiirendada hästi sujuvalt ja samas jõuliselt kerge turbo vilinaga. Tähelepanuvajadust see otseloomulikult ei rahulda, aga muus osas on tore.
Lauda nitro
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Opel Astra GSi
Eelkõnejale lisaks, just hiljuti tegin 3" otse toru 3" reso ja otseläbi pütt. Viimasel püttil käib külge silencer, mida saab külge kruvida ja maha kruvida vastavalt soovile. Ma julgen soovitada. Silenceriga üsna viisakas, ilma saad lärmi teha :D
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
Re: Opel Astra GSi
Mul paras aeg tagasi oli otseläbi toru otsas baigi originaalpütt. Plaan oli 2tk neid panna, kuid teist ei leidnud.
https://www.youtube.com/watch?v=9HnIMHwt8jM" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=9HnIMHwt8jM" onclick="window.open(this.href);return false;
0,5 MW
-
- Postitusi: 17
- Liitunud: 25.09.2014 19:52
Re: Opel Astra GSi
murjam kirjutas:2.5" väljalaske tagaosa toimib väga vabalt ka 400+hp jaoks. Downpipe üldjuhul aetakse võimalikult suureks (selliste jõudude puhul 3"), kuna eespool on gaasid kuumemad. Mis läbimõõduga see bike'i summutaja on? Kui läbimõõt on piisav, ei näe mina küll põhjust, miks ta ei peaks toimima.
Õli läheb Liqui moly 10w60
Re: Opel Astra GSi
35mm, eriti veel, kui põhja all on olnud 2.5", tundub ikka liiga vähe. Suht kindlalt takistaks (palju) juba mainitud jõudude juures. Võrreldes 2.5" toruga on läbilõike pindala 3.3x väiksem. 2tk pannes oleks okei.
Lauda nitro
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: 19.01.2013 15:29
- Asukoht: Jõgevamaa
Re: Opel Astra GSi
Selle baigisummuti koht on mõne needilugeja käes või kolahunnikus minu arvates, turbokale viimane asi, mida külge panna.
-
- Postitusi: 17
- Liitunud: 25.09.2014 19:52
Re: Opel Astra GSi
Ajutiselt rändas kat kah külge. Olude sunnil tagumineosa mustast. Ühendab V-band
Esimene käivitus on tehtud kuid puterdab, pöörde langedes sureb välja, küünlad mustad ja rikka segu lõhn üleval ???