Tervist!
On aeg natuke kirjutada ka enda autost.Algselt nokitsesin üldse BMW e28-t kui s6ber samal ajal s6itis siis e30ga.
Igakord seda rullikat nähes hakkas hainina mind vähem huvitama,läks omajagu aega mööda ja m6tlesime autod 1:1le ära vahetada,m6eldud tehtud!
Minu kätte siis j6udis sellisena pildid aastast peeter,nagu näha ei osanud fotokat kasutada veel.
Mis seal ikka,algul kasutasin igapäevaselt autot,aga eks ikka tekib isu autot korrastada ja vingemaks ehitada kui eelnevalt yks projekt on olnud.esimese asjana sai siis natuke raha kogutud ja värvimisse viidud,kuna beež värv ei meeldinud tollel ajal,mida ma nyyd vb natuke kahetsen
Hea küll siis,kere värvitud
... ja kapotialune kole nagu kopli öö?Egas midagi mootor maha! Kapotialune puhtaks, uus värv peale ja mootor puhtaks:
peale tagasi ja s6itu! Ei läinud kaua mööda kui auto lahja kui jalgratas tundus turbot tahtsin ja jeffil oli parasjagu just 2 vilet üle ja lubas need vahele monteerida:
Esialgu sai lihtsalt kokku visatud stock mootoriga, et küll 200kw ikka saab, nii sai veidi aega ringi sõidetud kui tekkis mõte 2,5se nukk ja vedrud sisse visata et ei peaks enam 4500 pealt käiku vahetama.
Nüüd pill enamvähem koos ja mõned sõidud juba ka tehtud (Talvel väga soolatada teda ei soovi ja ootan kevadet)
Mootor:
Plokk 2,7 eta
Plokikaas 885(lihvitud,uued klapid,tihendid)
2,5nukk ja klapivedrud
Punased Saabi 360cc pihustid + tõstetud kütterõhk.
Omega v6 coilpack paigutatud sisselaske alla.
Turbod on usaturu nissan 300ZXi pealt
aju MS2v3 ajus sees launch, flatshift, tach, vendilülitus ja 8 süüteväljundit.
custom equal lenght väljalaske kolded
custom 2x 2,25" Downpipe ja 2x2,25 otseläbi RV Summuti
custom 2,5" poleeritud Õhutorustik,
custom 2x 2,5" poleeritud õhuvõtt
Tefloniga ning RV armeeringuga turbo õlitus ja jahutustorud poleeritud custom RV klambritega.
2,5" sisendi / väljundiga IC
Käsitsi poleeritud turbode külmakojad
Sidur,Audi aan korv ja neljalabaga mingi racing ketas.
Järgmine plaan on sillad ja vedrustus!
Suured tänud jeffile kes mu auto kallal ohtralt vaeva näinud!!!!
BMW e30 325e bi turbo 87a
BMW e30 325e bi turbo 87a
Viimati muutis miki731, 03.01.2017 11:00, muudetud 4 korda kokku.
Re: BMW e30 325e bi turbo 87a
Lisan ka graafiku viimasest mõõtmisest.
Tegevust veel jagub sest nukka pole keeratud, TIPi pole jälgitud ja lõpus süütamine pole ka 100% kindel...miski teema seal jõu langusega on kuid pole veel uurinud.
Boost on tagasihoidlik. Vaid 1 bar
270kw ehk 370hp ja 720Nm mootorist - nagu chipitud diisel
Tegevust veel jagub sest nukka pole keeratud, TIPi pole jälgitud ja lõpus süütamine pole ka 100% kindel...miski teema seal jõu langusega on kuid pole veel uurinud.
Boost on tagasihoidlik. Vaid 1 bar
270kw ehk 370hp ja 720Nm mootorist - nagu chipitud diisel
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
- Datsunimies
- Postitusi: 128
- Liitunud: 05.03.2011 11:37
- Asukoht: Tln
Re: BMW e30 325e bi turbo 87a
vääne on tõesti mehine, aga madala otsa turbod nagu näha
Nissan 200SX S14
Re: BMW e30 325e bi turbo 87a
Vääne on tõesti korralik. Väga diisli sarnane kw ja väände tulemus. Kindel, et diisli dyno sheet pole?
M50 stroker
Re: BMW e30 325e bi turbo 87a
Jah, ma olen kindel, et see on just selle auto dünosheet.Cofy kirjutas:Vääne on tõesti korralik. Väga diisli sarnane kw ja väände tulemus. Kindel, et diisli dyno sheet pole?
Chippisin ka sama omaniku diislit muide ja teoreetiline võimalus graafikute segiajamiseks oli olemas.
Panin selle graafiku veel silutud kujul, et keegi ei saaks taas arvata, et mu düno on liiga optimistlik. Tõmbeid tegime palju, pöörete korrektsuses veendusin samuti.
Miks ta lõpus ei hinga on mulle veel arusaamatu (Pole lihtsalt tegelenud ja uurinud niipalju kui vaja oleks)
vana nukaga ei pidanudki hingama, uuega oleks võinud kenasti lõpuni hoida. Boost ära ei kuku, IAT kõrgeks ei lähe. Võimalik, et nukk on valesti kuna mina pole seda sinna peale pannud ja nukk, verdrud, kaas, nukaratas on eri mootoritest. Võin vaid kindel olla et kraaditud pole. Mootor lihtsalt ei taha kütet saada ja kuna VE tabeli järgi kukub vajadus küttele väga järsku ja äkki siis ei julgenud ka esimese hooga seal segu nii lahjaks tõmmata kui võiks. Tundus mõistlikum kevad ära oodata ja asi teepeal üle vaadata ja igaks petteks võiks ikka TIPi jaoks vooliku külge panna, ehk on see mingi 2-3 bari, siis pole enam ka küsimus miks lõpp ei toimi. Õnneks on olenemata kahest turbost süsteem siiski upgadetav sest näiteks s13 peal on samad turbod veidi suurema kuumatiivikuga ja ka T28said on samuti saada. Pigem on küsimus selles, et kas omanik üldse soovib teda üle 6000 RPM peksta ja kas M20ne kepsust enam asja on või tulevad need varsti läbi ploki. Vähemalt mulle temaga sõita meeldis....ärkas meeldivalt madalalt ja väga jõuliselt.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.