Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 14:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Opel Astra Gsi Turbo : erqo
PostitusPostitatud: 29.03.2015 11:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2015 11:38
Postitusi: 8
Tere,

Minu esimene turbo auto siis Astra Gsi!
Tegu siis c20let mootoriga mis on peale pandud Lätis 2012 aasta
Ja 27.03.15 sai toodud masin Eestisse. Ise olen omanud Astra Gsisid kolm 8)
Ja nüüd õnnelik neljanda omanik :car
Värviks kawasaki oranz kuld pärlmutter värvitud 2011 aasta


Viimati muutis erqo, 19.09.2015 9:27, muudetud 3 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.03.2015 12:06 
Eemal

Liitunud: 13.03.2011 11:13
Postitusi: 66
Ilus naine!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.03.2015 20:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2015 11:38
Postitusi: 8
Hetkel siis auto Läti transiit numbritega. Endise omaniku sõnul on mootori vahetus auto dokumentides ära toodud, lisa reana kirjas A4 -seda se tähendama pidigi?
Sammuti läbis Läti CSDD ülevaatuse sain selle kohta vastava paberi. Kas mul võib ARK-is tekkida probleeme arvele võtmiseg kuna sportpütt all ja tuuning tuled?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.03.2015 10:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2015 11:38
Postitusi: 8
Kust osata või tellida kvaliteetset kütuserõhu regulaatorit?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.03.2015 11:01 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Varuosapoest originaalosa.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.03.2015 11:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2015 11:38
Postitusi: 8
Peaks olema reguleeritav +rõhukell


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.03.2015 12:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Miks sa seda reguleerida tahad? Mootor on liiga kaua kestnud juba?
Originaal töötab igati ideaalselt, kui ta korras on ja ei ole vajadust mõtetuid asju külge pookida sinna asemele.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.03.2015 6:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2015 11:38
Postitusi: 8
Mihkel kirjutas:
Miks sa seda reguleerida tahad? Mootor on liiga kaua kestnud juba?
Originaal töötab igati ideaalselt, kui ta korras on ja ei ole vajadust mõtetuid asju külge pookida sinna asemele.

Autol 304 ccm pihustid tundub, et jääb küttuse nälga kuna esimene käik on ok kuid ülejäänud peale 4000prm hakkab putterdama.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.03.2015 8:47 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Hakkab pihta jälle :ohshit :kill Ja mis andmete järgi see diagnoos nüüd tuli ja mille põhjal Sa seda kütuserõhku siis reguleerima hakkad kui uue regulaatori saad ???
Kas segu näitab mingi divaiss autos ???

_________________
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.03.2015 9:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
Mis mõttes tundub. Ja LET orig pihusti on 315. Kas pump korras jne mitte et keerad rõhku peale :)

erqo kirjutas:
Autol 304 ccm pihustid tundub, et jääb küttuse nälga kuna esimene käik on ok kuid ülejäänud peale 4000prm hakkab putterdama.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.03.2015 9:46 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Vaheta küünlad ja küünlajuhtmed ära. Koormuse all ei jõua süüdata või taob üle.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.03.2015 10:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Soovitan lasta auto professionaalidel üle vaadata ja vajadusel ringi lasta seadistada, et sa mootorit ise laiali ei laseks.
Paraku on paljud "ägedad" performance jupid tava juhtudel vaid müügi eesmärgiga ning tekitavad teadmatul kasutamisel pigem lisa probleeme.

Sinu küsimustest saab välja lugeda, et sa süviti asja veel ei tunne ning ei oska paljude kõrvalnähtudega arvestada,
mis võivad tekkida peale "hea idee" pikemalt läbi mõtlemata kasutusele võttu.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2015 8:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2015 11:38
Postitusi: 8
Kolmandas silindris surve puudus. Vea põhjus sulanud kolb.
Mis tegi ka haiget silindri seinale.
Kas kellegil on kogemusi kus lasta hoonida silindrit? Hea oleks kui saaks lasta teha Pärnus.
Carshopist tuli hinna pakkumine Mahle 0117900 kolb koos rõngastega 86mm hinnaks 197eur tk.
Küsisin paarist kohast veel, kuid ei ole vastust tulnud.
Kust veel uurida hinnapakkumist?

Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2015 8:30 
Eemal

Liitunud: 11.01.2006 18:54
Postitusi: 202
Asukoht: Tallinn
Originaalid peaks olema mahled aga sul juba +0.5mm AE-d sees (86,5mm)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2015 8:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui silindri sein on viga saanud ning üritad seda kuidagi käepäraste vahenditega taastada, siis nimetatakse seda üldiselt pornograafiaks.

On sul mõni pilt konkreetsest kahjustusest ka?

Hetkel sa jõudsidki sinna punkti, mille eest ma sind hoiatada üritasin.

Reaalne võimalus korraliku asja uuesti saada oleks ilmselt uus plokk + ülepuurimine + 1tk uus AE (+0.50) kolb + kõigile kolbidele uued rõngad + muu elementaarne.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 71 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11