MB 300CE 88' sm. pelle

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
sm. pelle
Postitusi: 59
Liitunud: 21.01.2007 20:53
Asukoht: Harku
Kontakt:

MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas sm. pelle »

Hei
Ei teagi miks varem pole siia teemat teinud aga nüüd on olemas. :)
Auto siis c124 kerega Mb, tehasest tuli 3.0 m103 mootoriga ja kepikastiga. Mingi aeg sai sõbraga kuidagi naljaga pooleks mõeldud, et teeks turbokaks, internetis ju kõik lasevad ulme rõhke nendele mootoritele peale ja nii ta läks. :-D
Nüüd vähe sõidetud ja vaikselt proovitud, hetkel ca 1bar rõhku, rõhujuhtimine hetkel aint wg vedru najal. Sidur hetkel veel tehase oma, sai hangitud 3-kettaline koos korvi ja hoorattaga aga ei tea kas läheb käiku, hetkel sõidab olemasolevaga võiduka lõpuni.
Järgmiseks oleks vaja dynos käia ja siis vaatab edasi.

Mis tehtud:
MS2 v3
K27 turbo
Hentsi käest kütuselatt, 36-1 triggerwheel, vr sensor ja väljalaske kolle(see küll teisel ringil ja sai JõuJaamas vähe moditud kuna polnud alguses sellele turbole mõeldud, kuna plaanis oli võimalikult säästu projekt plaanis siis alguses tahtsin diisli kollega teha, see pm üle nüüd)
Simens deka 630cc pihustid
Audi WG
3" väljalase
3" sisselase torustik
600x300x76 cooler
Bosch 3x2 coil
Vems WB ja EGT, kelladest lisaks veel boost, õli temp ja rõhk, hetkel küll viimased kaks ei funka, temp'ile oleks vaja karterisse koht teha ja miks rõhk ei tööta, seda ei tea pole veel väga uurind. Ehk keegi sama jamaga pusind?
BMW m20 süütejuhtmed
Miski BMW pealt segusiiber, vist m50b25(mb omale maru kehva aretada gaasiklapi asendi andurit)

Kapotialt - org. õhufiltri kopsik sai alles jäetud ja sinna alla peidetud uus ja parem.
Karterituulutus nüüd vähe viisakamkamalt lahendatud. :-D
Pilt

Pilt
MB 300CE turbo '88
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas Jaan »

Välimus on küll nunnu, kuidas need mesa kepikastid vastu peavad? Minuni jõudnud kuulduste põhjal automaat pidavat väntsutamist kannatama. Sul praegu umbes 1bar rõhku puudu, et teada saada :)
Kasutaja avatar
sm. pelle
Postitusi: 59
Liitunud: 21.01.2007 20:53
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas sm. pelle »

Ega need man. kastid ei peagi vastu. 1bar lisaks oleks liiga optimistlik, pigem juba on suht seal piiripeal. Ega hetkel mingitele launch'idele ja flatshift'idele ei julgegi mõelda, üritan asja mõistusega võtta. Variantidena oleks w201 16v dogleg kast või kui kindlapeale minna siis bmw valikust midagi ja automaati ka ei taha.
MB 300CE turbo '88
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas hents99 »

Lihtsuse huvides on mõistlik mersu enda kasti kasutada. Kestab küll. Võib ju kasutada isegi W124 24V enda dog-leg kasti. Tootja peaks olema ZF, 16V oli tootjaks Getrag ja kasti nö nimi G275.
Kasutaja avatar
Maiz
Postitusi: 12
Liitunud: 13.10.2013 1:59

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas Maiz »

Põnev projekt sul! Hents, kas need G275 kastid on bolt on antud auto mootorile?
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas hents99 »

Jah. Mersu ridamootorite kastid on omavahel vahetatavad.
Kasutaja avatar
sm. pelle
Postitusi: 59
Liitunud: 21.01.2007 20:53
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas sm. pelle »

See mersu dogleg, kas kutsikalt või kupeelt oleks jah kõige lihtsam ja kui vajadus tekib eks siis vaatab, kui on saada siis ilmselt lähen seda teed. Proovin ära, ehk jääb kestma aga see tuleviku teema, loodan et mitte lähi. :-D
MB 300CE turbo '88
Kasutaja avatar
sm. pelle
Postitusi: 59
Liitunud: 21.01.2007 20:53
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas sm. pelle »

Nonii, kast ja sidur veel kestavad aga diffrile midagi vist ei meeldinud. Nüüd siis uue 3.27asd diffri otsingule.
MB 300CE turbo '88
Kasutaja avatar
sm. pelle
Postitusi: 59
Liitunud: 21.01.2007 20:53
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas sm. pelle »

Vahepeal sai uus differ alla, lisaks sai tagasillale täielik rebuild tehtud ja natuke sõita kah.
Hetkel aparaat uuesti laiali, ketipinguti minestas ära, kett täiesti lõdva ja lisaks veel turbol labad käinud korpuses. Võib olla, et reedel oli mega õlileke ja avastasin, et õlifilter oli mingi ime läbi ennast lahti kerinud. Õnneks/kahjuks avastasin selle suht kiiresti ja õli oli miinimumis varda järgi. Ei tea kas kõik tuli nüüd juhusena või oli selles lekkes oma süü. Külmalt töötas täiesti okeilt ja kui õli kuumaks ajas siis tuli tiks sisse. Alguses kahtlustasin hüdrotõukureid kuna mootori töös mingeid häreid ei olnud ja õli jahtudes jäi vait.
Boonusena on uus differ ka laiali, enam ei hakka MB omadega jukerdama ja teeb bemmi type210 peale ümber, lisaks saab normaalse LSD luku.

Edit: Nüüd lahatud asja ja hoopis ketitaldadelt olid katted minema lennanud.
MB 300CE turbo '88
Kasutaja avatar
sm. pelle
Postitusi: 59
Liitunud: 21.01.2007 20:53
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas sm. pelle »

Enne kui hurraaga uue turbo hangin sooviks teie käest ka nõu, et mida teha ja kas teha.
Esialgu oli plaanis vana taastada aga väga sellesse usku pole, kui hindu kuulsin(400-500) siis väga ei tahtnud ka enam, ise eeldasin, et ehk saaks poole odavamalt ja selle oleks võinud isegi koolirahaks maksta. Plussiks selle juures oleks olnud, et autot ümber ehitama ei peaks.

Hetkel ise vaadanud Precision PT6266 t4 divided 0.84a/r ja Holset HX40 Super 12cm2 kojaga või keegi oskab midagi muud soovitada.
Vanal föönil oli ka 12cm2 turbiin ja sealt väga suuremaks ei tahaks minna, palju 14cm2 kojaga spoolis kaotaks?
MB 300CE turbo '88
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas Jaan »

Võid neid ka vaadata ja vasakult menüüst vaata ka poistolistassa olevad föönid üle. Seal on väga hea hinnaga asju.
http://www.hevosvoima.com/shop/index.ph ... h=1061_139" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
sm. pelle
Postitusi: 59
Liitunud: 21.01.2007 20:53
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas sm. pelle »

Ehk see aasta saab isegi sõita. Lõpuks sain turbo kätte, precision sai siiski võetud, siinkohal tänud hentsile kes viitsis tellimisega jebida. :bb

Pilt
Pildil ta päris õiges asendis ei ole aga õnneks väga palju ei pea ümber tegema.

Natuke pean sõnu ka sööma, bmw kast lükkub talve, lapib kokku tagasi mb juppidega ja proovib mõistusega asja võtta :-D
MB 300CE turbo '88
Kasutaja avatar
sm. pelle
Postitusi: 59
Liitunud: 21.01.2007 20:53
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas sm. pelle »

Teeb häält :)
Peab vähe timmima asja ja kapotiall sättima aga tundub, et kõik toimib.
MB 300CE turbo '88
Kasutaja avatar
sm. pelle
Postitusi: 59
Liitunud: 21.01.2007 20:53
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas sm. pelle »

Vaikselt edeneb.

Pilt

Pilt

All siis e46 330d 5k kast, e39 kardaan(pikkus sobis) , typ210 differ ja jäid org poolteljed, sügisel/talvel mõtleb midagi sinna ka välja.
MB 300CE turbo '88
Kasutaja avatar
sm. pelle
Postitusi: 59
Liitunud: 21.01.2007 20:53
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: MB 300CE 88' sm. pelle

Postitus Postitas sm. pelle »

Tekkis küsimus kaanetihendi kohta. Nimelt antud mootoril on tüüpveaks lekked kaane esimesest ja tagumisest otsast. Selle süüks peetakse peamiselt malmploki, alu kaane ja magneesium otsakaane kooslust.
Et kas siin abi oleks tikudest või tikud ja mingi edevam tihend?
Või panna lihtsalt uute juppidega kokku tagasi ja loota parimat. Turbobantitil on tikud sellele motorile olemas, tihendi plaanisin jätta tehaseoma.
MB 300CE turbo '88
Vasta