Seadistama sai hakatud ,siis hakkasid vead ilmnema.LTFT tühikäigul kõvasti plussis,mis viitab vaakumi lekkele...Veaks osutus sisselaskekollektoris olev ssv klapi tihend,muidugi metsikult tore on selliseid vigu otsida,nagu nõel heinakuhjas
Paras jaburdus on seda oem aju seadistada,peale igat flashi 3x10min sõitmis ja kohustus mootor maha jahutada sõitude vahel.
Sellest piisab ,et aju vajalikud andmed talletab.
Korralik ajakulu ja meeletu sõitmine.
Seadistamine sujus edukalt ,tõstsime rõhu 0,6bar peale ära.
Teine tõmme ja
ja loomulikult võttis koja ka kaasa
Laiali minemise põhjus ainult deto,mis muud,kuna renesise apexid kole nõrgad.
Aga üldiselt 200tuh km sõitnud rootor mootor nägi seest üsna hea välja, ilmselt vabalthingavana oleks tublisti kilomeetreid veel ette kerinud.
Õnneks hetkel pole veel tekkinud tunnet nurka visata see projekt.
Kasutatud,remonditud mootorit pole ka mõtet osta,ilmselt mõistlik ise ehitada võimalikult hea rauaga plokk.
Aastatega on rx8 entusiastid hulgaliselt leidnud lahendusi, kuidas see mootor ka kestma saada turbokana.
Aga positiivne on see,et olin juba unustanud,kui hea juhitavusega see auto on