TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Mazda RX8 1.3 raira
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=13925
2. leht 6-st

Autor:  raira [ 18.05.2015 22:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda RX8 1.3 raira

Vaikselt midagi ikka edeneb.
Cooleri sobitamine,tänaseks päevaks juba kinnitatud.
Pilt
Hetkel tundub ,et sai hea ja vaevalt jahutusega probleeme tekib.
Turbo pealevool sai ka külge krutitud.Loodan vaid ,et sandwitch lekkima ei hakka.
Pilt
Sai netiavarustes tuhlatud ja no restrictori osas ikka servast serva arvamusi.
Meisterdasin 2mm avaga hetkel.
Ehk targemad annavad nõu kas sai liiga väike?
Tagasivoolu aga kahjuks mitte ei saa õlitasemest ülespoole viia,kuna rx-l karteripõhi vaid ca 5cm kõrge.
Aa ja uuriks, kas kellegil on kogemusi ka selle iseliimuva kuuma tõrjuva matiga?
Tahaks õlipumba(mis rootori kotta õli süstib) ümber ka mingise heat shieldi ehitada.
Jääb kollele ikka väga lähedale :(

Autor:  jeff01 [ 19.05.2015 12:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda RX8 1.3 raira

Viimane projekt näitas, et 2 kordse teibikihiga downpipe on näiteks nii jahe, et ei tee enam küünlajuhtmetele liiga ja kannatab mõnda aega kätt peal hoida. 1mm alu plekist kuumavarjestus ekraan tõrjub aga piisavalt sooja, et katmata kolde kuumus ei tee enam lõdvikule ligi mis on vähem kui 2cm kaugel.

Õli tagasivoolu ühendus karterisse ei pea olema kõrgemal kui õlitase....kõrgemal peab olema vaid turbo tsenter. Mida jämedama äravoolu teed seda suurem võib restrictor olla. 2mm on juba üsna suur ja äravooluks ei pruugi poole tollisest enam piisata kui kõrguste vahe on liiga väike ja pole väga otse. Tegin viimase seest 20mm ja sellisega lase või ilma restrictorita (Eeldusel, et su mootoril õlisurvet piisavalt jääb) :)

Autor:  raira [ 19.05.2015 16:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda RX8 1.3 raira

Ok,tänud info eest.
Aga mõistlik oleks sel juhul kasutada 1mm restrictorit ja poole tollist äravoolu???

Autor:  DioX [ 19.05.2015 19:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda RX8 1.3 raira

raira kirjutas:
Ok,tänud info eest.
Aga mõistlik oleks sel juhul kasutada 1mm restrictorit ja poole tollist äravoolu???

Ise kasutan Holset Hx35-l 1.5mm restrictorit ja 20mm äravoolu , pole veel paari aastaga probleeme olnud !

Autor:  jeff01 [ 20.05.2015 9:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda RX8 1.3 raira

1te mm ma ei julgeks, poovida ja prooviks pigem suuremast väiksemaks. Dioxi variant on OK kuid siiski pigem prooviks ära enne 1.8 või 2mmga kui väiksema teeks. Mida suurem ava seda väiksem võimalus, et miski juhuslik mootoris ringlev tükk selle ummistada saaks.

Autor:  tormi [ 20.05.2015 11:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda RX8 1.3 raira

Mul läks selline jubin sisse
Pilt

Ava on ehk maximum 2mm, pigem pole sedagi ja toimib ma loodan.

Autor:  raira [ 24.05.2015 22:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda RX8 1.3 raira

Nagu ikka,pole head halvata.
Cooleri panin paika unustades õhuvõtu sootuks.Polnudki muud lahendust kui paigaldad cooler 50 kraadise nurga alla.Hetkel tundub,et saan kasutada varem soetatud cold air intake.
Pilt
Vahetasin kolle teibi ka välja,panin titanium teibi,väidetavalt 1100kraadi.OEM lambda pistsin ka kollesse,eks siis paistab kaua kestab seal.
Ja lõpuks ometi hakkavad asjad kapoti alla tagasi rändama :)
Pilt

Autor:  raira [ 25.06.2015 21:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda RX8 1.3 raira

Väike update.
sisselase lõpuks valmis :)
Pilt
Lisakellad ka paigas(boost,afr,oil pressure),seda hiina kolmest näidikute alust õnneks oli üsnagi mugav modida ja ise tulemusega suht rahul.
Pilt
Teha veel:turbo tagasivool,wg screamer pipe ,tosooli lõdvikud külge ja saab esimese käivituse teha :) :) :)

Autor:  raira [ 02.07.2015 16:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda RX8 1.3 raira

Plaan on paigaldada ka egt näidik,seoses sellega tekkis küsimus,kas egt andur panna ikka kollesse,et võimalikult täpselt näitaks?
Või downpipe,et anduri eluiga pikem oleks?

Autor:  Raceboy [ 02.07.2015 17:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda RX8 1.3 raira

Downpipe's pole sellest midagi kasu. EGT mõte on näidata võimalikult põlemiskambris valitsevat temperatuuri, st paigaldada tuleks kõige kuumemalt käiva silindri runner'isse, nii lähedale flantsile kui võimalik.

Autor:  raira [ 14.12.2015 22:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda RX8 1.3 raira

Auto ehitus kahjuks pikalt seisnud aja puuduse tõttu,nüüd õnneks talv tulekul ja saab edasi tegeleda.
Turbo õli tagasivool sai sisemõõduga 16mm,oleks suurema teinud aga no ruumiga ikka väga kitsas.Hetkel jätsin 2mm restrictori,eks paistab mis tegema hakkab.
OEM lambda sai ka kollest ära korjatud ja downpipe pistetud, mis teadmattusest ja uurimatta targematelt sinna paigaldatud sai.
Wastegate sumpa läheb atmosfääri ,liiga keeruline oleks downpipe edasi viia :( ,loodan et väga lärmama ei jää...
Pilt
Ka oil catch can valmimas :)
Pilt

Autor:  raira [ 18.01.2016 21:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda RX8 1.3 raira

Turbo õli tagasivoolu sai ka vähe moditud ja an ühenduste peale üle mindud.Algselt plaanisin tavalise kummivoolikuga tagasivoolu teha ,aga kõige teravamas nurgas hakkas voolik kokku murduma...Metall rüüga voolikuga seda igatahes ei toimu :)
Pilt
Soov oli ka paigaldada Vemsi wb mis saigi soetatud,aga kahjuks ei mahtunud see juhtmepundar mul a-piilarisse ära :(
Seega sai plx gen.4 wb ostetud.
Puutetundlik näidik ja võimalik 16 erinevat anduri näitu kuvama.
Pilt

Autor:  raira [ 26.03.2016 15:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda RX8 1.3 raira

Ja lõpuks saabus see päev...
https://youtu.be/vaFRcbgeINs

Autor:  ahto42 [ 27.03.2016 19:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda RX8 1.3 raira

kena kena

Autor:  raira [ 05.05.2016 14:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda RX8 1.3 raira

Kohale jõudis ka snowperfomance vesi pritse.
Stage2
Pilt[/url]
Ehk saab turvalisemalt jõudu juurde:)

2. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/