Mazda RX8 1.3 raira
- Datsunimies
- Postitusi: 128
- Liitunud: 05.03.2011 11:37
- Asukoht: Tln
Re: Mazda RX8 1.3 raira
kas etanooli on juba mujal maailmas ka kasutatud selle mootoriga või ise katsetad?
Nissan 200SX S14
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Kle jaa,ikka kasutatakse,aga mitte väga laialdaselt.
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Pikalt pole jälle uuendanud teemat.
Tänasel päeval auto sõitvana uue südamega talveunes , aga jutustaks oma tegemistest vähe täpsemalt.
Kojad kätte sain ,jätkus ainult kiidusõnud rootslase tööle,pmst nagu uued nägid kojad välja.
Kõik tihendid,vedrud jne läksid loomulikult uued.
Kokkupanek sujus libedalt,ainus,mis meenub ,millega jändasin oli vända pikkilõtk,mis ei mahtunud lubatud piiridesse 0,04-0,09mm.Õnneks avastasin,et liikvel 5-te eri mõõtu pikkilõtku reguleerimis pukse,niiet lahendus oli lihtne.
Ära kaotasin ka õli pihustid kodades ja õlipump sai ellimineeritud bloki küljest.
Nüüd siis ainult premixituna kütust paaki.
Komplektne mootor.
Auto käivitus hästi ja kõik oligi nagu OK,aga kippus teatud hetkedel mootorituld vilgutama,misfire.See juhtus alati cruisides mitte koormuse all.
Kord ühes kojas siis teises,siis mõlemis jne.
Oi ma olin hädas selle jamaga,mitu kuud sai viga otsitud ja tulemusteta.
Lõppes mu saaga aga eriskummaliselt.
Nimelt ei olnud aju mingil x põhjusel vändaanduri andmeid ära nullinud kuigi olin seda teinud korda 10.
Lõpetuseks mõni pilt,külge sai installitud ka kütuserõhukell ja gm-i iat andur
Tänasel päeval auto sõitvana uue südamega talveunes , aga jutustaks oma tegemistest vähe täpsemalt.
Kojad kätte sain ,jätkus ainult kiidusõnud rootslase tööle,pmst nagu uued nägid kojad välja.
Kõik tihendid,vedrud jne läksid loomulikult uued.
Kokkupanek sujus libedalt,ainus,mis meenub ,millega jändasin oli vända pikkilõtk,mis ei mahtunud lubatud piiridesse 0,04-0,09mm.Õnneks avastasin,et liikvel 5-te eri mõõtu pikkilõtku reguleerimis pukse,niiet lahendus oli lihtne.
Ära kaotasin ka õli pihustid kodades ja õlipump sai ellimineeritud bloki küljest.
Nüüd siis ainult premixituna kütust paaki.
Komplektne mootor.
Auto käivitus hästi ja kõik oligi nagu OK,aga kippus teatud hetkedel mootorituld vilgutama,misfire.See juhtus alati cruisides mitte koormuse all.
Kord ühes kojas siis teises,siis mõlemis jne.
Oi ma olin hädas selle jamaga,mitu kuud sai viga otsitud ja tulemusteta.
Lõppes mu saaga aga eriskummaliselt.
Nimelt ei olnud aju mingil x põhjusel vändaanduri andmeid ära nullinud kuigi olin seda teinud korda 10.
Lõpetuseks mõni pilt,külge sai installitud ka kütuserõhukell ja gm-i iat andur
Viimati muutis raira, 05.01.2020 13:48, muudetud 1 kord kokku.
Re: Mazda RX8 1.3 raira
No kurat oleks aeg seda pilli tänavatel näha juba :D Kaua võib :D
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Kehva wg asetuse korral kipub rõhk pigem suurenema kõrgel pöördel.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Toyota MR2 Turbo
Re: Mazda RX8 1.3 raira
See, et kõrgemal pöördel kipub rõhk langema, on tavaline ja tuleneb kahest omavahel seotud põhjusest:
1. VL-kollektoris tõuseb rõhk nii suureks, et surub wastegate lahti.
2. Turbo lihtsalt ei tooda niipalju õhku, kui mootor tarbib.
Esimesel juhul võib olla muidugi ka liiga nõrk wastegate vedru või lihtsalt kehv wastegate. Küll aga ei tasu imesid loota isegi väga hea wastegate ja selle juhtimisega - rõhk kollektoris tõuseb palju just seetõttu, et avaldub mure nr 2 - turbo on liiga väike, et toota soovitud hulgal õhku.
Ühesõnaga, igaks juhuks võid wastegate üle vaadata (nt proovida seda juhtida 4 pordiga solenoidiga, mis hoiab rõhku peal kinnihoidmiseks), aga tõenäolisem on, et turbo lihtsalt ei toodagi enam.
1. VL-kollektoris tõuseb rõhk nii suureks, et surub wastegate lahti.
2. Turbo lihtsalt ei tooda niipalju õhku, kui mootor tarbib.
Esimesel juhul võib olla muidugi ka liiga nõrk wastegate vedru või lihtsalt kehv wastegate. Küll aga ei tasu imesid loota isegi väga hea wastegate ja selle juhtimisega - rõhk kollektoris tõuseb palju just seetõttu, et avaldub mure nr 2 - turbo on liiga väike, et toota soovitud hulgal õhku.
Ühesõnaga, igaks juhuks võid wastegate üle vaadata (nt proovida seda juhtida 4 pordiga solenoidiga, mis hoiab rõhku peal kinnihoidmiseks), aga tõenäolisem on, et turbo lihtsalt ei toodagi enam.
Lauda nitro
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Kas solenoidi duty jookseb põhja kui rõhk on allpool ettenähtut? St juhitakse closed loopis eks?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Tänud Murjam hea info eest!
Kahte wg proovinud,mõlemiga sama seis.Vedru ei ole kindlasti nõrk,kui mälu ei peta oli vedru 11psi ja mul rõhu kell näitas 0.6bar selle vedruga.
Kasutuses mbc.Sealt keerasin 0.8bar peale mis ca 8000pöörde peal kukkus 0,5bar.
Rõhulekkeid ei ole.
Turbo osas arvan,et ei ole väike.Pmst hx35,aga no mine tea!
Igatahes hetkel mõtted liiguvad uue turbo suunas.
Kahte wg proovinud,mõlemiga sama seis.Vedru ei ole kindlasti nõrk,kui mälu ei peta oli vedru 11psi ja mul rõhu kell näitas 0.6bar selle vedruga.
Kasutuses mbc.Sealt keerasin 0.8bar peale mis ca 8000pöörde peal kukkus 0,5bar.
Rõhulekkeid ei ole.
Turbo osas arvan,et ei ole väike.Pmst hx35,aga no mine tea!
Igatahes hetkel mõtted liiguvad uue turbo suunas.
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Ma kahtlustaks vedru, pane väljalaskele rõhu kell külge näed mis toimub.
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Väike kindlasti, eriti kuumakoja poolelt mida ma ka rääkisin sulle juba alguses kui meenutad . Vasturõhk laes ja lükkab wg lahti. Rootoriga sul ju gaaside kogus koguaeg tõuseb pöördega.raira kirjutas: Turbo osas arvan,et ei ole väike.Pmst hx35,aga no mine tea!
Igatahes hetkel mõtted liiguvad uue turbo suunas.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Eks valdav osa autosid ju tegelikult sellises seisus, et ei kasutata nii suuri turbosid, et lõpp ei langeks sama dutyga. Pakun, et ükski subaru poleks näiteks rajal sõidetav sedasi. Ma pole süvenenud mis aju kasutad ja kas see lubab closed loopis juhtida kuid valdav osa ajusid peaks seda suutma kuid kui EI siis on LD-l ka eraldiseisev PIDiga boostcontroller mis lükkaks lõpus lihtsalt ülevalt kambrist rõhku juurde ja boost oleks täpselt see mis soovid. Suva näitena mingi ala 2005 subarul suht tavaline, et ei kannata jäiga vedruga aktuaatorit lihtsalt panna vaid peabki peale 100se dutyga üles ajamist ala 40nelel tõmbama ja seejärel tagasi 100ni kruttima kui tahad mingi 1,3 barigi hoida piirajani.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Jeff01
Orginaalaju on kasutusel ning boosti juhtimist seal pole.
Orginaalaju on kasutusel ning boosti juhtimist seal pole.
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Olen ise ka lugenud Ld bc kohta ning tundub igati asjalik,pluss ka hind on väga hea.
On sul Jeff01 kogemusi selle bc osas?
Olen siin endale uut turbot ka siiski otsimas,ilmselt ostan bw s362sxe.
On sul Jeff01 kogemusi selle bc osas?
Olen siin endale uut turbot ka siiski otsimas,ilmselt ostan bw s362sxe.
Re: Mazda RX8 1.3 raira
Jah, mul on nii kogemus, kui mõned sahtlis varuks kuid kui keegi arvab, et sellel on PIDi paika saamine kerge siis tegelikult on see suht üks ühele sama prgrammeeritaval ajul closed loopi seadistamine ja nõuab veidi mõtlemist, kogemust ja analüüsimist. Vähemalt on tal kõik eeldused loodud, et seadistusvõimaluse taha see ei jää
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.