Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 15:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 76 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mazda RX8 1.3 raira
PostitusPostitatud: 31.05.2016 22:11 
Eemal

Liitunud: 10.09.2014 15:21
Postitusi: 84
Vaikselt vesipritse paigaldamisega tegelenud.
Pilt[/url]
Hetkel kõik toimib, aga lõpuni paigaldada ei saa.
Testides selgus kurb tõde,ilma solenoidita jääb pihusti lekkima,kuni surve süsteemis langeb.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda RX8 1.3 raira
PostitusPostitatud: 04.06.2016 19:36 
Eemal

Liitunud: 10.09.2014 15:21
Postitusi: 84
Nonii.
Solenoid käes ja paigaldatud.Asi toimib nagu peab...pumbalt vool maas ja pihusti ka koheselt lõpetab töö,eii mingit kusemist enam.
Pilt
Arvasin juba,et see auto küll kunagi kokku ei saa.Aga peale kahte aastat hakkab looma.
Koos ta ongi.
Ainus mis hetkel häirib on väljalase.
Hetkel 3" kuni lõpupütini, mis oem ja on 2,5" sisse.Kas ta jääb segavaks faktoriks või mitte???
Kindel on ka see ,et sõitma hakkan oem aju ja mazdaedit reflashiga...tundub parim kooslus!!!


Viimati muutis raira, 19.12.2016 11:49, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda RX8 1.3 raira
PostitusPostitatud: 04.06.2016 19:48 
Eemal

Liitunud: 02.04.2005 20:57
Postitusi: 188
Väga tubli töö on tehtud, müts kukub.

_________________
Poleerimine


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda RX8 1.3 raira
PostitusPostitatud: 29.06.2016 22:55 
Eemal

Liitunud: 10.09.2014 15:21
Postitusi: 84
Õnnestus kontakti saada ühe targa rx8 turbotajaga üle lombi.Vaatas mu tehtu üle ja ehitamine jätkub :( .
Kütuse pump toimiv,aga dw300 laseb surve maha,kui võtab järgi nr2 pihusti,nr3 pihusti.
Lahendus õnneks olemas.Paagi siseses korpuses asuv sifoon,mille 1mm ava tuli puurida 1,5mm peale.
Pilt
Kurb on ka see,et oem ajule ei pidavat boschi pihustid väga sobima,väidetavalt probleemid seadistamisega.
Need jätan hetkel igatahs näppimatta,ehk ikka saab hakkama.
Lootsin,et pääsen 2,5" lõpupütiga,aga ohh ei,pidi juba 0,3bar piirama hakkama oem lahendus.
Ja ka maf tuleb ümber tõsta,way kaugemale turbost.
Tegemist jätkub...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda RX8 1.3 raira
PostitusPostitatud: 08.07.2016 15:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:51
Postitusi: 342
Asukoht: Tln 53 814 024
Mis see puuritav jubin määrab?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda RX8 1.3 raira
PostitusPostitatud: 10.07.2016 21:40 
Eemal

Liitunud: 10.09.2014 15:21
Postitusi: 84
Sifoon on seotud tagasivooluga,seal mingi klapiajam sees mis osa kütsist suunab uuesti ringlusesse ja osa paaki tagasi...
Lõpupütiga tegelenud ja selline ta sai...
Aega ja tahtmist on :)
Pilt
3tolli pealt 2x2.5tolli.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda RX8 1.3 raira
PostitusPostitatud: 31.08.2016 21:46 
Eemal

Liitunud: 10.09.2014 15:21
Postitusi: 84
Pole ka hulk aega teemat uuendanud.
Suur soov oli miili ajaks auto sõitma saada, aga nagu ikka mingi jeblo kui kiire.
Boschi pihustid ei taha kuidagi koostööd teha oem ajuga...boosti alla minnes kipuvad uputama...
Pakun,et viga seisneb pihusti latency tabelis.
Scaling väärtus on kõikgil pihustitel eraldi muudetav,aga latency tabel on kahel erineval pihustil üks.
Mazdaedit laseb ilusti muidu oem aju näppida ja logimis võimalus ka suht ok.
Tundub, et mõistlikum on siiski moditud oem pihustite juurde jääda.
See oleks vähemalt toimiv lahendus...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda RX8 1.3 raira
PostitusPostitatud: 08.12.2016 22:47 
Eemal

Liitunud: 10.09.2014 15:21
Postitusi: 84
Auto sõitvana tükk aega juba talveunes. :)
Boschi pihustid vahetasin välja orig.vastu,low power rx8 pealt sinised 626cc ja modisin enda kollased ära ,tehtud,testitud ja toimiv lahendus.
Ehk siis vana 440cc pealt 850cc peale @4bar.
Seega 2326cc nüüd silindri kohta...
Pilt
Pihustitega mure murtud ja nagu kiuste auto avariireziimis.Oil metering pump surnud :x .
Kihku kähku ebayst uus.Pilt

Nagu näha saabus katkisena,uurisin Omnivast ka,mis saab,lõhutud.
Läbi lillede saadeti pikalt ja süüdi müüa,kehvalt pakitud.;)
Õnneks sai 2st üks kokku lapatud ja asi toimib...
Seadistamisega tegeleb üks USA kodanik,kel ilmselt rx8 oem aju ja mazdaeditiga suurim kogemuste pagas.
Talveunne läks auto baas seadega ja 0,2bar rõhuga..
Kevadel jätkab...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda RX8 1.3 raira
PostitusPostitatud: 09.12.2016 21:56 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
Tavaliselt ikka talvel võetakse kätte ja ehitatakse, seda mis suvel teha ei jõua.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda RX8 1.3 raira
PostitusPostitatud: 10.12.2016 13:37 
Eemal

Liitunud: 10.09.2014 15:21
Postitusi: 84
Tänud heade soovituste eest :) :) :)
Kahjuks pole midagi teha peale seadistamise :burn .Ja kuna absoluutselt kiire pole,siis lükkasime seadistamise kevadesse.
Midagi muuta pole ka plaanis kuna ilmselt olemasoleva tehnikaga saab sellest mootorist kõik kätte mis võtta on...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda RX8 1.3 raira
PostitusPostitatud: 03.04.2017 22:03 
Eemal

Liitunud: 10.09.2014 15:21
Postitusi: 84
Kaks omc on vabalthingavana aia taha läinud,kuna lihtsalt kõrgel pöördel ei saa käiku vahetada,nagu sidur üldse ei lahutaks...
Sai kast maha võetud ja ainus mis silma hakkas,oli kõver korv,tööpinna välimise ja sisemise serva vahe ca 1mm.
Oem sidur väidetavalt selline piiripealne,et mõistlik ikka välja vahetada.
Soetatud sai xtream clutch stage1.
Siduri hüdraulika silindrid said uued tihendid ja kummist õli voolik sai asendatud metallrüüga voolikuga


Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda RX8 1.3 raira
PostitusPostitatud: 01.07.2017 19:08 
Eemal

Liitunud: 10.09.2014 15:21
Postitusi: 84
Seadistama sai hakatud ,siis hakkasid vead ilmnema.LTFT tühikäigul kõvasti plussis,mis viitab vaakumi lekkele...Veaks osutus sisselaskekollektoris olev ssv klapi tihend,muidugi metsikult tore on selliseid vigu otsida,nagu nõel heinakuhjas :-D
Paras jaburdus on seda oem aju seadistada,peale igat flashi 3x10min sõitmis ja kohustus mootor maha jahutada sõitude vahel.
Sellest piisab ,et aju vajalikud andmed talletab.
Korralik ajakulu ja meeletu sõitmine.
Seadistamine sujus edukalt ,tõstsime rõhu 0,6bar peale ära.
Teine tõmme ja
Pilt
ja loomulikult võttis koja ka kaasa :x :x :x
Pilt
Laiali minemise põhjus ainult deto,mis muud,kuna renesise apexid kole nõrgad.
Aga üldiselt 200tuh km sõitnud rootor mootor nägi seest üsna hea välja, ilmselt vabalthingavana oleks tublisti kilomeetreid veel ette kerinud.
Õnneks hetkel pole veel tekkinud tunnet nurka visata see projekt.
Kasutatud,remonditud mootorit pole ka mõtet osta,ilmselt mõistlik ise ehitada võimalikult hea rauaga plokk.
Aastatega on rx8 entusiastid hulgaliselt leidnud lahendusi, kuidas see mootor ka kestma saada turbokana.
Aga positiivne on see,et olin juba unustanud,kui hea juhitavusega see auto on :burn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda RX8 1.3 raira
PostitusPostitatud: 04.07.2017 23:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.10.2012 1:22
Postitusi: 130
Lisaks heale juhitavusele, näeb rx8 ka väga hea välja. 8)

_________________
M50 stroker


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda RX8 1.3 raira
PostitusPostitatud: 16.07.2017 10:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
raira kirjutas:
Pilt
Pilt
Õnneks hetkel pole veel tekkinud tunnet nurka visata see projekt.
Kasutatud,remonditud mootorit pole ka mõtet osta,ilmselt mõistlik ise ehitada võimalikult hea rauaga plokk.
Aastatega on rx8 entusiastid hulgaliselt leidnud lahendusi, kuidas see mootor ka kestma saada turbokana.
Aga positiivne on see,et olin juba unustanud,kui hea juhitavusega see auto on :burn


Ära nüüd pead norgu lase ning tule läbi ning vali mu varuosade kollektsioonist omale uued jupid välja :D

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda RX8 1.3 raira
PostitusPostitatud: 18.07.2017 22:44 
Eemal

Liitunud: 10.09.2014 15:21
Postitusi: 84
:) tänud pakkumast,algselt plaan selline oligi.
Sai kõiksugu varjante kaalutud ,kasutatud mootoreid piilutud,tihendite pakkumised võetud jne
Kuna mootori ehitus läheb nagunii väga kalliks ,siis oleks juba mõtekas teha nii võimalikult hea asi kui saab.
Suhtlesin erinevate mootori ehitajatega ja lasin ehitada endale UK-s uue mootori :)
Minuni peaks mootor jõudma augusti teisel nädalal.
Mis siis muuta lasin:
Rootorite apex tihendite pesad lõigatakse sügavamaks(edm tehnoloogia),kasutusele tulevad rx7 apexid.
Rootorid tasakaalustatakse.
Õlisurvet tõstetakse 60psi pealt 90 peale,uus regulaator.
Mootori poldid goopy perfomance.
Jämedamad kui oem ja 2mm pikemad ning palju tugevamad.
Kasutatakse neid ,ennetamaks kodade deformatsiooni suurte koormuse korral.
Ja mootori lasin ka ära portida.
Lõpetuseks mainiks veel ära,et sõitma hakkab see auto nüüd etanooliga ,nagu mu seadistaja ütles,et etanool ainus asi mis me mootoreid päästab :-D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 76 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11