Uuendaks ka oma teemat.
Kuna rõhulangusele kõrgemal pöördel mingit head lahendust ei leidnud ,sai siiski uue turbo poole piilutud.
Pikalt mõtteid mõlgutades otsustasin siiski hiinlast proovida ja ostsin Pulsari gtx3584rs gen.2 turbo 1,06ar kuumakojaga.Mainin kohe ära,et ostu ei kahetse senini,eks paistab kaua kestab.Tundub igati korralik asi.
Sisselaske torustik sai ka kõik uus ,silmale ilusam + vähem lõdvikuid ja üleminekuid.Rõhu pool kõik 2,5" ja mafi torustik 3,5".
Kuna uue turboga nagunii pidi väljalaske kollektorit ringi tegema sai ka seda vähe sujuvamaks ehitatud(õlipumpa polnud jalus enam),samuti loobusin sisselaske kollektoris APV klapist,mis siis ca7500rpm pealt avas sisselaskes veel 2 õhukanalid. Pmst see siis oligi high power vs low power rx8-te vahe.4port vs 6port.
Tänu sellele tegevusele sain kõvasti ruumi juurde uue dp ehitamiseks.
Sellega kaotasin küll paarkümmend hp,aga samas pööret maha ja gramm kõrgem boost ja on need hobused tagasi.
Uued mootoripadjad said ka külge,Strongflexi padjad+tegin adapterid ja bolt on lahendus
Kõik kokku sain siis kahjuks rõõmu tunda ei saanud.Boosti all hakkas meeletult uputama.Järgnes kuude pikkune vea otsimine,rõhulekke testid,mafi vahetus jne jne.
Viga väga lihtne,ilmselt targemad jagavad kohe fotot vaadates ära
Möödunud hooaja lõpus sain korralikult asja käima ka lõpuks aga pmst oligi aeg talveunne minna jälle
Uus turbo lahendas rõhu languse mure ja hoiab rõhku ilusti piirajani,hetkel küll wg vedru pingega.
Sai Jeffi käest ka ld ebc muretsetud,egas polegi muud kui tuleb kevadet oodata ja saab edasi toimetada