Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 14:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Vw Golf MK3 16vT - SilverR
PostitusPostitatud: 12.02.2015 17:18 
Eemal

Liitunud: 10.02.2015 17:49
Postitusi: 8
Tere

Algselt oli tegemist 1.8 66kw mootoriga golfiga, millele sai paigaldatud 2.0 9a 16v mootor. Kuna mootori remont oli nagunii plaanis teha ja jäid näppu mõned vidinad audi 20v r5-lt, siis oma ehitusega ma lõpuks siia jõudsin. Varasem kokkupuude sellise ehitusega puudub, sellepärast ka selle teema siia tegin, ehk märkate midagi mida saaks paremini teha jne. Eelarve on üsna minimaalne, seetõttu igast suured kõrvitsad ja torukolled jäävad esialgu ära, proovib võimalikult kiire asja olemas olevate juppidega valmis teha.
Esialgne spec list, mis olemas ja mis plaanis on/otsida tuleb:
Mootor:
2E plokk 159mm kepsudega millel otsad ümber tehtud, et saaks kasutada 9A kolbe, surveaste tuleb kuskil 9-sa ringis.
9A plokikaas, KR nukad, uus kett, klapisääre tihendid ja klapid üle sooveldada.
Väljalaske kolle Audi 20v r5-e oma millel jupp otsas maha saetud ja kinni keevitatud.
Turbo KKK K24-7000, wastegate audi pealt.
Sisselaske kollektori proovib ka audi pealt leida, S2 oma sobiks ideaalselt. Segusiiber VR6 ehk?
Intercooler plaanis tellida ebaykas, 550x140mm juhul kui midagi muud kasutatult silma ei jää.
Vems v3.7 hakkab seda kõike juhtima, mõte oli kasutada FSI coil on plug-e, tuleksid üsna odavalt kätte ja netis midagi halba nende kohta ei räägita. Ette rihmaratta külge trigger wheel jne.
Summuti süsteem on 2.5 tolli, hetkel kahe resoga, tulevikus ilmselt lisan ühe juurde.
Intercooleri torustik oli mõttes 2.5 tollisest roostevabast torust teha.
Kütuselatt 1.8t, pihustid 400cc ehk? seda võiks nüüd väheke targemad soovitada, turbo nagu jõu poolest võiks lubada 250-260 hp.
Kütusepump on K-jeti oma.
Käigukast:
02A 1.9 tdi küljest koos hoorattaga, sidur luk.
Veermik:
JOM coiloverid
Veljeks 16x7.5 Borbet A

Mõned pildid uuest motost:
Pilt
Pilt
Pilt
Üleüldine pilt:
Pilt
Pilt


Viimati muutis SilverR, 20.07.2015 11:14, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.02.2015 21:09 
Eemal

Liitunud: 01.06.2006 17:28
Postitusi: 84
Oled proovinud ka, kas selle vl kollega turbo tuleseina ja mootori vahele mahub? Mul on natuke kahtlusi.
Muidu edu! Vägev säästuprojekt! :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.02.2015 21:11 
Eemal

Liitunud: 27.05.2005 13:40
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn
Märk maha, tõotab põnev tulla.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.02.2015 21:29 
Eemal

Liitunud: 10.02.2015 17:49
Postitusi: 8
Aitäh! Edu ikka tarvis.
Napilt, aga täitsa mahub, samaväärse lahenduse pilt:
http://i197.photobucket.com/albums/aa95 ... 021454.jpg


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.03.2015 20:08 
Eemal

Liitunud: 10.02.2015 17:49
Postitusi: 8
Mootori alumine ots hakkab kokku saama, vaja polo trigger wheel ja kepsud ära oodata, siis võiks juba peale tõsta ja jätta ka sinna. Pihustid ostsin 391cc@3bar, külge lähevad koos 1.8t pihusti latiga.
Pilt
Sisselase mida veidi ümber teha tuleb:
Pilt
02A kast peale pandud:
Pilt
Mootor prooviks peal:
Pilt
Mõned värvitud detailid jne:
Pilt
Pilt
Pilt
Karteri põhja tegin ka veidi seest ümber:
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.04.2015 22:19 
Eemal

Liitunud: 02.04.2015 19:43
Postitusi: 1
Miks selline lahendus karteipõhjale?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2015 6:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2011 11:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tln
"et õlivõttur kurvides õli saaks" , tegelt ei usu, et see lahendus toimib, klappidega oleks vast õigem asi.

_________________
Nissan 200SX S14


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2015 9:02 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Pigem see natuke ikkagi leevendab õlivõtturi teemat. Kuid aitab ka õli liigse loksumise vastu.
Uutel on kõikidel ime plastikud karteris, et õli võtturini jõuaks ja üleliia ei loksuks.
Pigem näen, et selle karteri suurim miinus on, et ta on täielikult sile alt. Kogu õli on ühtlaselt karteris ära jaotatud. Pigem tuleks pool karterit teha kaldu, et võimalikult suur kogus õli jõuaks kiirelt tee võtturini. Ning võtturi ala teha süvendatud.
Variant on niisama kaldtee ehitada, kuid siis kannatab karteri kogumaht (lisaks oleneb, kus kohas võttur asetseb, enamikel on ühel pool ääres). Teine variant täitsa uus teha, tõsta karteri kogumahtu ning teha "suunav" õlivool võtturini.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2015 9:21 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Veendu, et vibratsioon neid seinu ära ei liiguta st neid lahti ei rebi.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2015 10:16 
Eemal

Liitunud: 10.02.2015 17:49
Postitusi: 8
Originaalis on seal sarnane asi põhjas, aga lihtsalt keskel ja koos mingi plastikust windage tray-ga õlifiltri jala küljes. Mul läks tihendi küljes olev windage tray ja sellel pole midagi sellist küljes ja tundus üsna lihtne loogiline asi mida teha, et olukorda parandada.
Tundub üsna mõistlik keevitus olevat, ei usu, et lahti võib tulla. Eks ole tulevikus näha.
Originaal:
http://techtonicstuning.com/main/images/115_120.JPG
Tihendiks läks selline latakas:
http://i.ebayimg.com/00/s/NjAwWDgwMA==/ ... ~60_35.JPG

Momendil seisab kergelt see ehitus, erinevate juppide kättesaamisega on raskusi..


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.07.2015 11:12 
Eemal

Liitunud: 10.02.2015 17:49
Postitusi: 8
Väga palju enam pole jäänud:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.08.2015 18:47 
Eemal

Liitunud: 16.01.2014 22:43
Postitusi: 12
Kelle tehtud sissekollet Sa kasutad muidu kuna ei paista originaal I5.

Iseeenesest muhe projekt, jälgin :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.08.2015 23:31 
Eemal

Liitunud: 10.02.2015 17:49
Postitusi: 8
Tuttava tuttava poolt keevitatud, flantsi ja runnerite osa on midagi r5-e küljest, ülejäänud omalooming.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11