TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Fiat Coupe 2.0 16v Turbo
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=13862
1. leht 2-st

Autor:  volvov8 [ 12.02.2015 10:51 ]
Teema pealkiri:  Fiat Coupe 2.0 16v Turbo

Soetasin omale suveks selle natuke räsitud Fiati

Plaan suveks korda teha ning vähemalt korra ka rajale saada.

Ostes on/oli seis selline:
Vedrustus,summuti ja pidurid vajasid ülekäimist, Välised iluvead vajavad tegemist, Roolivõimendi tegi kurja häält,
Sidur olevat labadega keraamiline aga võtab kuidagi kahtlaselt ülevalt ning libistades paneb auto rappuma ning hakkab häält tegema (ei ole kunagi kokku puutunud selle siduriga ja ei oska kommenteerida)
Radika jahutus vent töötas ennem koguaeg aga nüüd lõpetas see töö. Kütusepump on ühendatud tagatulest,
Käivitades pihusti tuli jääb põlema mõneks ajaks ning vahest lägeb keset sõitu jälle põlema (AFR kõigub siis LEANi peal) Tule põledes kakub ülemine ots kinni nagu ei saaks piisavalt kütet. Samas kui tuli ei põle töötab normaalselt.

Pilt

Autor:  Ragnar [ 15.02.2015 12:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Coupe 2.0VT

Sul on Fiat Coupe 16VT või 2.0 16v Turbo :)

Kui labaketas, siis ongi okei et väristab kui leevenditeta ja see on ka ok kui ülevalt võtab. Mul võttis CG Racing ketta ja Alfa GTA korviga samamoodi ülevalt. Pihusti tuld näitab sellepärast, et tegemist on Integrale softiga mis on jaoks kohandatud. Töötab ilusti, aga alguses vilgutab tuld. Samal ajal on piiraja 4000rpm ja lahja tõesti. Mina ja paljud teised sama softiga sõitnud, harjub ära selle 10s tule põlemisega, ega ta liiga midagi ei tee.

Edu korrastamisega!

P.S mul on oma vanast autost veel mõned varuosad üle, a la küljeklaasid ja mõned salongi detailid kui huvi. Ehk leiab veel midagi kui vaja.

Autor:  arne13 [ 21.03.2015 19:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Coupe 2.0VT

Mul ka Helix Motospordi labadega sidur..Võtab suht madalalt..rappub kui kurat aga mingit erilist häält küll ei tee..

Autor:  volvov8 [ 02.05.2015 13:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Coupe 2.0VT

Mul on ikka 16v turbo. Kes sellele masinale diagnostikat teha oskab? Jama selline et mootor enam korralikult ei käi. Ühtegi tuld ei põleta, töötab nagu subaru. 2500p pealt on hing kinni ja lööb tagasi filtrikopsiku kaudu. Ainuke asi mis tundus kahtlane oli nuka otsas oleva anduri pistik mis korpuse küljest katki murdunud aga juhtmed olid väljast terved. Kui masin töötab ja selle pistiku tagant ühendan ei muutu midagi ei hullemaks ega paremaks. Samas võiks ka küünlad ja juhtmed ära vahetada igaks juhuks kuid ei usu et probleem selles.
Kes sellele mootorile andureid ja asju müüb?

Pilt

KJahtlustan seda tükki

Autor:  Aigo [ 02.05.2015 21:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Coupe 2.0VT

EDIT: minu kunagise kuubiku hallandur pildil!

neid korpuseid on vähe raskem saada, kuid andureid oli isegi saada. interneeduseavarustes on autoosad.ee lehelgi täitsa olemas.
Aga otsi lancia delta integrale 2.0 16v turbomootori alt(sama mootor) Need tüüpilised feilima neil kuubikutel ja ise pistsin sinna lancia oma külge ja töötas, peale müüki kahjuks oma rohelise turbokonna edasist käekäiku ei tea.

kui hästi mäletan siis Fiatil nukkvõlli hall anduriga selline teema, et kui auto käima ära juba läheb siis seda enam ei loeta, eks ragnar ja aarne oskavad parandada mind nad tegelenud kauem coupe'dega. Kuid diagnosti jaoks mul muidu kaabel olemas, kuid ei mäleta enam kas tarkvara ka alles, sest peale viimase fiati omamist pole enam kasutanud aastaid.

Autor:  volvov8 [ 02.05.2015 22:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Coupe 2.0VT

Käima ta mul läheb ilusti ja kuni kusagil 2000rpm töötab. Peale seda hakkab puterdama ja kui turbo rõhk üle nulli tõusma hakkab tõmbab kinni ja paugub.

Autor:  Aigo [ 02.05.2015 23:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Coupe 2.0 16VT

mõõda kütuserõhk ära mul ühel coupe'l kustus pump ära ja enne seda hakkas sama jama suht, kuid pöördeid lasi kuskil 3000rpm'ni.

küünla juhtmed, küünlad, sisselaske lekked, kütuse rõhk(pumba korrasolek)
oi igatsen isegi praegu coupe'd taga.

Autor:  volvov8 [ 03.05.2015 0:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Coupe 2.0VT

:-D Võid minu oma remontida.
Üritan homme pilgu neile asjadele peale visata. Igasuguseid marke omanud ja neid remontinud aga see 16v tundub kosmos.

Autor:  Aigo [ 05.05.2015 14:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Coupe 2.0VT

No ma võin proovida, kuid seda peale seda nädalavahetust, sel ajal mul suur üritus ees.

Autor:  Ragnar [ 07.05.2015 10:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Coupe 2.0VT

Selle kirjelduse järgi on hoopis MAP andur saba andnud ja leiad ta sisselaske kollektori tagant tulemuuri küljest. Võimalik, et ka vaakum katki või üldse tagant ära tulnud. Mul oli vähemalt selline lugu kui unustasin originaal ajuga MAP andurile vaakumi kinnitada.

Kui voolikud ok ja küljes siis esimese asjana pese ta lihtsalt brake cleaneriga läbi ja vaata kas muutub miskit.

Autor:  volvov8 [ 21.05.2015 22:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Coupe 2.0 16v TURBO

Panin uued küünlad ja boschi juhtmed. Tulemus null. Täna kiskusin uuesti küünlad maha ja üks küünal oli täiesti must. Sädet kontrollides oli kõik olemas. Kas võib olla et selle silindri pihusti peetis? Kas pihustite ultraheli puhastus on mõtekas või peaks uue soetama?

Kui vedeleb mõni sobiv pihusti siis oleksin huvitatud! :help

Autor:  Aigo [ 22.05.2015 0:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Coupe 2.0VT

Homme annan teada mis mul fiatidest alles on, hetkel juba mõni vedel leib sees ja ei taha sõita. Kas mitte mustaks ei lähe, kui segu rikas? Ehk kütust palju õhku vähe? Õhu filter, mõõda kompressioonid ära, Ega rõngad kinni pole, ega turbo õli ei puhu mootorisse? süüde paigast. Kontrolli ikkagist lõpuks ometi juba rihma, see on neil üks nõrkadest kohtadest minu kogemuse järgi.

Autor:  volvov8 [ 22.05.2015 7:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Coupe 2.0VT

kompressioonid on kõigil silindritel täpselt 8. Teised küünlad olid ilusad pruunikad.

:-D Vaata üle jah. Äkki jäänud mõni fiatiku pihusti.

Autor:  RFL [ 22.05.2015 9:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Coupe 2.0VT

Tõsta pihustid ringi ja vaata, kas probleem käib sama pihustiga kaasas.

Autor:  volvov8 [ 22.05.2015 23:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Coupe 2.0VT

Kontrollisin pihustite tööd silmaga. Mina mingit vahet ei näinud. Vahetasin kolmanda ja neljanda silindri pihustid ära ja lappasin kokku. Homme teen väikese sõidu ja vaatan kuidas siis küünlad on.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/