TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=13670
6. leht 7-st

Autor:  RasmusL [ 22.01.2018 17:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Kusjuures, zzr1400 ehk siis zx14r on sama ulmelise potentsiaaliga ratas kui nt hayabusa. Soomes peaks üks zx14r olema üle 700hp rattast. Dragi kasutuses siiski. Oleks ma natukene osanud mõelda kaugemale omale ratast valides olekski ostnud kas busa või zx14r. Hetkel on käinud selline peaga vastu puud jooksmine aga loodame, et tuleb miskit välja ikka :)

Autor:  cb4_335 [ 24.01.2018 10:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Pidi olema jah korraliku varuga. Mulle müüa pakkus, et teevad aju tuuningu kui soovin, pidavat märksa teravamaks saama. :-D


Mu eelmise kirja pint oli see, et isegi 147Kw ratas oli hirmutav, kui peale sõitmist veidi mõtlesid. :evil:

Autor:  RasmusL [ 25.01.2018 21:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Saab ka ilma turbota tollest jõudu kiskuda jah, samal vennal kes minu rattale seadistust teeb, et e85 peale tööle pandud zx14r vabalthingav ning väljalaset moditud. Sõitis miilile vist mingi 360kmh kanti :D

Kui aega on siis upgrademe kõike, mida saab/peab. Ehk siis hetkel jahutus. Uus radikas ning Mishimoto 10" ventikas. Orig on 8" ning nagu näha siis on see ikka üpris pirakas, kuid samas õhuke jällegi. Eks vaatame, külge peab selle sobitama.

Pilt

Autor:  Robo [ 29.01.2018 10:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Sami sõitis miilil 2014 aasta Kawa ZZR1400 puhta metanooliga täpselt 340 kmh. :)

Autor:  jeff01 [ 29.01.2018 17:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Robo kirjutas:
Sami sõitis miilil 2014 aasta Kawa ZZR1400 puhta metanooliga täpselt 340 kmh. :)

tahtsid öelda, et lendas... Vaatasin su punaseid tükke täna kui kolde järel käisin, neid juba millegiga segi ei aja :D

Autor:  RasmusL [ 31.01.2018 11:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Robo kirjutas:
Sami sõitis miilil 2014 aasta Kawa ZZR1400 puhta metanooliga täpselt 340 kmh. :)


Krt siis ma ajan vist millegagi segamini :D Aga Jeff, jupid on seal soodapritsimises tõesti ja et sellest punasest värvist lahti saaks....et uuesti punaseks värvida :lol:

Autor:  Robo [ 01.02.2018 9:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Pilt

Autor:  RasmusL [ 01.02.2018 11:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Robo kirjutas:
Pilt


Naljakas vaadata, kui palju turborattaid vabalthingavast maha jäid :lol:

Mootorijupid said pritsitud soodaga Rastblaster nimelises töökojas Tartus. Julgen soovitada kõigile, hind ning kvaliteet väga hea ning klienditeenindus samuti!
Pilt

Autor:  RasmusL [ 12.03.2018 20:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Juba teist nädalat mingis debiilses gripis ja mott suht maas, kuid tänane päev oli täitsa mõnus ja mott sai ka kerge boosti taha :lol: Carrillo kepsud saabusid lõpuks ning nüüd jääb kõik ainult enda taha. EFR turbo saabus eelneval nädal, ning suured tänud lähevad Krabi Fabricationi Kaur Vähile !

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  RasmusL [ 09.04.2019 11:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Krabi Fabrication tegi vahepeal kenad jubinad mulle, rst kolle, 3" titanium väljalase ning samast materjalist ka boostitoru.
Pilt

Pilt




Natuke nagu tuli jõudu :lol:

Pilt

Autor:  hents99 [ 10.04.2019 13:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Kiiduväärt!!

Tsiklimehed pole ikka endiselt normaalsed :-D
Et selline aparaat kahejalavahele usaldada... :burn

Jõudu ja edu!!!

Autor:  RasmusL [ 10.04.2019 22:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Tänud :) Tegelikult on seadistamine veel pooleli, kütusena hetkel kasutusel RE85, ning sellega kannatab ka 2 bar keerata, turbo piisab 450hp-ni, niiet natuke on veel ruumi minna. Plaanis teha 2 kütusekaarti, teine siis 98-le, ning lenksu juurde nupp millest siis seda vahetada. Bensuga jätan heaga sinna 0.9 bari kanti , millega ratas tootis 258hp.

Autor:  JanP [ 10.04.2019 23:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Kui suur/väike võiks tsikli puhul olla ülekande jõukao protsent?

Autor:  RasmusL [ 10.04.2019 23:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

JanP kirjutas:
Kui suur/väike võiks tsikli puhul olla ülekande jõukao protsent?



Kui võrrelda mootori vs tagarattajõudu siis -10% umbes

Autor:  hents99 [ 11.04.2019 0:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Ei mäletagi, mis numbri stock KTM LC8 turboga välja andis...Nissan pulsar gtr vms turbo jäi lõpuks mitte piirama...4 silindrit muidugi veidi teine asi, samas pöördeid ikka omajagu, st turbo kuuma poole valik peab üsna korraliku varuga olema, et turvalisus säiliks.

Detonatsiooni pole vaja õnneks karta, isegi bensuga mitte...hingamine niivõrd hea.
Kas bensiinile alternatiivkütuse kasutamine on hädavajalik või pigem ettevaatlusest tingitud (coolerit Vist pole)
Dynos seadistus võimalus on ka eeldus heaks tulemuseks.

6. leht 7-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/