6. leht 7-st
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Postitatud: 22.01.2018 17:52
Postitas RasmusL
Kusjuures, zzr1400 ehk siis zx14r on sama ulmelise potentsiaaliga ratas kui nt hayabusa. Soomes peaks üks zx14r olema üle 700hp rattast. Dragi kasutuses siiski. Oleks ma natukene osanud mõelda kaugemale omale ratast valides olekski ostnud kas busa või zx14r. Hetkel on käinud selline peaga vastu puud jooksmine aga loodame, et tuleb miskit välja ikka
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Postitatud: 24.01.2018 10:50
Postitas cb4_335
Pidi olema jah korraliku varuga. Mulle müüa pakkus, et teevad aju tuuningu kui soovin, pidavat märksa teravamaks saama.
Mu eelmise kirja pint oli see, et isegi 147Kw ratas oli hirmutav, kui peale sõitmist veidi mõtlesid.
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Postitatud: 25.01.2018 21:36
Postitas RasmusL
Saab ka ilma turbota tollest jõudu kiskuda jah, samal vennal kes minu rattale seadistust teeb, et e85 peale tööle pandud zx14r vabalthingav ning väljalaset moditud. Sõitis miilile vist mingi 360kmh kanti :D
Kui aega on siis upgrademe kõike, mida saab/peab. Ehk siis hetkel jahutus. Uus radikas ning Mishimoto 10" ventikas. Orig on 8" ning nagu näha siis on see ikka üpris pirakas, kuid samas õhuke jällegi. Eks vaatame, külge peab selle sobitama.
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Postitatud: 29.01.2018 10:47
Postitas Robo
Sami sõitis miilil 2014 aasta Kawa ZZR1400 puhta metanooliga täpselt 340 kmh.
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Postitatud: 29.01.2018 17:42
Postitas jeff01
Robo kirjutas:Sami sõitis miilil 2014 aasta Kawa ZZR1400 puhta metanooliga täpselt 340 kmh.
tahtsid öelda, et lendas... Vaatasin su punaseid tükke täna kui kolde järel käisin, neid juba millegiga segi ei aja :D
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Postitatud: 31.01.2018 11:21
Postitas RasmusL
Robo kirjutas:Sami sõitis miilil 2014 aasta Kawa ZZR1400 puhta metanooliga täpselt 340 kmh.
Krt siis ma ajan vist millegagi segamini :D Aga Jeff, jupid on seal soodapritsimises tõesti ja et sellest punasest värvist lahti saaks....et uuesti punaseks värvida
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Postitatud: 01.02.2018 9:50
Postitas Robo
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Postitatud: 01.02.2018 11:58
Postitas RasmusL
Robo kirjutas:
Naljakas vaadata, kui palju turborattaid vabalthingavast maha jäid
Mootorijupid said pritsitud soodaga Rastblaster nimelises töökojas Tartus. Julgen soovitada kõigile, hind ning kvaliteet väga hea ning klienditeenindus samuti!
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Postitatud: 12.03.2018 20:46
Postitas RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Postitatud: 09.04.2019 11:15
Postitas RasmusL
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Postitatud: 10.04.2019 13:02
Postitas hents99
Kiiduväärt!!
Tsiklimehed pole ikka endiselt normaalsed
Et selline aparaat kahejalavahele usaldada...
Jõudu ja edu!!!
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Postitatud: 10.04.2019 22:54
Postitas RasmusL
Tänud
Tegelikult on seadistamine veel pooleli, kütusena hetkel kasutusel RE85, ning sellega kannatab ka 2 bar keerata, turbo piisab 450hp-ni, niiet natuke on veel ruumi minna. Plaanis teha 2 kütusekaarti, teine siis 98-le, ning lenksu juurde nupp millest siis seda vahetada. Bensuga jätan heaga sinna 0.9 bari kanti , millega ratas tootis 258hp.
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Postitatud: 10.04.2019 23:02
Postitas JanP
Kui suur/väike võiks tsikli puhul olla ülekande jõukao protsent?
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Postitatud: 10.04.2019 23:03
Postitas RasmusL
JanP kirjutas:Kui suur/väike võiks tsikli puhul olla ülekande jõukao protsent?
Kui võrrelda mootori vs tagarattajõudu siis -10% umbes
Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
Postitatud: 11.04.2019 0:55
Postitas hents99
Ei mäletagi, mis numbri stock KTM LC8 turboga välja andis...Nissan pulsar gtr vms turbo jäi lõpuks mitte piirama...4 silindrit muidugi veidi teine asi, samas pöördeid ikka omajagu, st turbo kuuma poole valik peab üsna korraliku varuga olema, et turvalisus säiliks.
Detonatsiooni pole vaja õnneks karta, isegi bensuga mitte...hingamine niivõrd hea.
Kas bensiinile alternatiivkütuse kasutamine on hädavajalik või pigem ettevaatlusest tingitud (coolerit Vist pole)
Dynos seadistus võimalus on ka eeldus heaks tulemuseks.