TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=13670
4. leht 7-st

Autor:  erxx [ 01.01.2016 18:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Väga hull, hx35 on auto peal juba täiesti arvestatav. Ei kujuta ette kuidas sellise tsikliga sõita on, 300 pealt viskab ka vist selili. :)

Autor:  RasmusL [ 01.01.2016 22:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Kusjuures ei teagi, mul 200kmh pealt enam uisutama ei hakkand,seega on ilmselgelt vaja jõudu juurde :lol: Aga ei tegelikult polnud ka see ca 1kg/1hp midagi meeletut, keerasin ta üsna mitu korda tühjaks. 1kg/2hp, siis vast hakkab midagi juhtuma juba 8)
Aga tänasest- enamustel pohmell, ise aga olin päev otsa garaasis, sain lõigutud ja kokku punktitud väljalaske ja wastegate toru. Väljalase siis 3"rv ja wastegate oma 42mm rv. Vaja viia keevitajale veel kes ilusalt teeb,ise suudaksin vast mingid mustikad aind teha. Järgmine nädal tahaks saada need ka ära poleeritud..
Pilt
Pilt

Autor:  RasmusL [ 08.01.2016 22:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Täna sain sumpa ära poleeritud ja paika sätitud, krt radikat kinnitades tuli välja et turbo liiga kõrgel. Ei saand radikat alt kinni..Tegin vasest 5mm tihendi vahele,ja istub hästi nüüd. Prillide joonised(amordi torude kinnitused) saime ka cnc mehega valmis, keskele uputan segukella.
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  murjam [ 11.01.2016 0:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Seda ohtu ei ole, et väljalase või turbo radikat kuumutama hakkaksid?
Jaksu!

Autor:  RasmusL [ 12.01.2016 1:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Krt ei teagi.maru lähedal on küll ja radika alumine osa ning turbo külmakoja vahel 5mm...Aga turbot allapoole ei kannata toppida muidu vaja õlipumpa vahele äravoolule.
Jaksu läheb tarvis :)

Autor:  murjam [ 13.01.2016 1:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Võib-olla mingist eraldavast plekist vms kattest on abi. Pakun pildi ja 5mm hinnangu järgi, et midagi sinna vahele panna paha ei teeks. Väljalase ikka kuumutab korralikult.

Autor:  RasmusL [ 16.01.2016 12:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Peab vist vaatama sinna jah midagi..esiots nii täis topitud kõike,et kerge ruumipuudus on :-D Kui kuumaks see holseti kompressori osa võib minna ?

Autor:  raxx83 [ 16.01.2016 12:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Kompressori koda ilmselt ei lähe nii kuumaks, et sellepärast muretsema peab, aga turbiini pool läheb küll tuliseks :-D

Autor:  RasmusL [ 16.01.2016 18:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Oleks pidanud kuumakoja ja kolle keraamikaga katma, pidavat natuke tempi alla tõmbama, vähemalt juttude järgi :)
Aga, ma ei tea palju teid peale turbosüsteemide ehitamise kotib, aga täna sain tagumise piduri ketta tehtud ja ka korraliku suppordi ostsin sõbralt. Eelmine aasta oli taga orig pisike ketas ning 1-kolviga support, nüüd siis 320mm ketas ja 6-kolviga. Vaja osta veel vähemalt 16mm piduripump. Praegune ketas oli algselt ümmargune aga pidin ikkagi esimeste sarnaseks tegema,seega näitasin natuke rellakat ja lasin sikk-sakiliseks :-D
Pilt

Järgmisena võtsin ette tagumise amordi vahetuse, arvasin siiamaani, et see on bolt-on aga sittagi..ülevalt silmus liiga lai ja alt kahvel liiga kitsas. Egas midagi,rellakas kätte ja saagima. Veits imelik tunne oli küll 1600e amorti saagida aga püsis see rellakas käes õnneks.
Pilt

Uus radikas tuli ka kohale,kaugelt hiinamaalt muidugi(tutika originaaliga hinnavahe ca 500e) Käes tundub igati korralik,eks siis näeb kui mahlad sisse kallata. Välimus muutus oluliselt paremaks :-D
Pilt

Prillide ülemine osa ka pooleldi valmis, tuleb veel ääred ilusaks lasta, altpoolt seest tühjemaks, rida 8mm kuuskante sisse amortide kinnitamiseks ning ära poleerida, usun et saab asja. Praegu juba oluliselt kergemaks saanud, toorik mille cnc-sse panime kaalus 13.5kg, see lauapeal aga juba 5kg. Paksus 90mm.

Autor:  RasmusL [ 05.02.2016 23:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Sai Helsinki motomessi jaoks kokku pandud,hommiku kella 5ni, tulemus polegi väga hull,kui mõelda,et ühtegi pistikut pole ühendatud ega pidureid samuti..järgmine nädal alustan kiige tugevdamisega.
Pilt
Pilt

Autor:  RasmusL [ 03.04.2016 11:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Richard Rawlings approved pill :D
Pilt

Autor:  Cofy [ 04.04.2016 21:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Nice, tegi pakkumise sulle või ? :-D

Autor:  RasmusL [ 06.04.2016 1:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Käis rahapatakaga ringi ja ostis tuttava hotrodi ära 50k eest :) Japse ta ei osta :-D

Autor:  RasmusL [ 16.04.2016 20:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

täna sain lõpuks sidurikaane vaheflantsi valmis. Väike kartus oli sees kas sobib külge,kuid nagu piltidelt näga siis valatult. Minu andmete järgi peaks olema selline sidur esimene maailmas kawasaki z1000-ndele, seega eks näis kas tööle ka hakkab :D Samas hayabusadele ja teistele saab kohe riiulist neid tellida.

Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  RasmusL [ 10.06.2016 23:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Krt siia pole ammu midagi kirjutanud, aga pill koos ja dünotatud nii et sõita saab. Pingis kadus tsiklil laadimine ära ja selle tõttu jäi pooleli. Mootor kuumenes samuti üle, lõi jahutusvedeliku paisupaaki ja sealtkaudu tagaratta alla.. seega kiire küsimus ringile, kui ma käiks kolleteibiga kollektori üle,siis see ilmselt peaks vähendama seda kuumust seal radika ja kollektori vahel ? Kas kuumakoda ka millegagi katta saab/tohib, nt selle sama teibiga ? Olen kõik omavahel nii lähestikku seal surund,et kuidagi vaja tempi alla saada. Panen siia ka hetke dünograafiku, 0.3 bari väiksema rõhuga sain 10hp rohkem kui eelmine aasta 1,3 bariga. Ignition modulet oleks vaja,saaks süütenurka muudetud ja eelmise aasta rõhuga oleks juba ca 300hp käes. Kuid otsustasin jätta asja selleks suveks nii nagu on, järgmine talv mootor laiali ning suured plaanid ees sellega. Tahaks kubatuuri juurde saada ja endale maagilist 400hp piiri püüda sellega. Sõita on sellega setupiga parem kui väikse turboga, jõud tuleb tasapisi ja alguses ka kuidagi palju parem. Td04 tundus et pigistas mineku algul kinni ning siis 5k pealt hakkas rebima hullult.

Pilt

4. leht 7-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/