Tere turbohoolikud üle pika aja, ei olegi siia foorumisse ammu midagi kirjutanud. Ratas töötas terve suve kenasti, kilomeetreid tuli vast mingi 4k ringi. Kuna aga talve inimene ma pole ja lumest rõõmu ei tunne, otsustasin ka see talv garaasis olla ja ratast natuke uue hooaja tarvis muuta. Fredy Jäätes, ehk siis Tallinna kuulus HD-vrodide ehitaja käis suvel Tartus külas, tegi rattast saate ning kirus mu pilli vedrustuse maa-alla. Teadagi, loomulikult 11a vana vedrustus ei vasta enam tänapäevale, veel enam, et see ei tööta korralikult nii nagu peaks töötama. Algne plaan oli lihtsalt panna teine õli esiamortidesse ja vedrud ning taha mingine öhlinsi monoamort. Kuid kuna Fredy on Öhlinsi maaletooja eestis, siis otsustasin võtta ette ja taha korralikud tûkid. Selle talve plaan oligi teha pidurid+vedrustus+veljed poleerida. Kuid, kuna paljud tuttavad Soomes on oma ratastele hakkand Holseteid toppima, kes hx35 kes hx40jne, ei saand ka mina enam kiusatusele vastu panna. Nûûd kuuaega esiots laiali olnud, eelmine nädal sain KKD-st kätte Holset HX35. Tuleval nãdalavahetusel või järg nãdal saan vast alustada kollektori tegemisega.Jeffi käest flantsid käes. Mõtlesin, et paigutan wg otse turbo kûlge, mitte kollektorisse. Pidavat tsikli puhul hästi töötama.Ehituse deadline olen sãttinud 1 veebruariks, praeguseks olen suutnud ãra poleerida esivelje
. Aga no krt see oli räme töö,käsitsi alumiiniumi poleerimine ja vana pulbervärvi maha sulatamine. Tulevatest jõunumbritest ei oska midagi spekuleerida, proovin vast ãra palju see stock kone kestab :D . Kuna mootor läks hirmus kuumaks kohapeal sussi tossutades, siis tuleb rattale ka cooler, mille valmistas soome spets Ilpo Raatikainen oma 30a kogemusega..usun et toimib. Panen siis selle talve juppide nimekirja mis tsiklikûlge läheb, ning kôigest ka pildid allpool.
Holset HX35 turbo
Cooler
Esiordid Öhlins FGRT201
Tagumine amort Öhlins TTX GP
Brembo pidurid ette
Kellermanni suunakad ette ja taha
Hetkeseisus poleeritud esivelg, kodarad vaja uuesti vãrvida. Ette tuleb rehviks Metzeler 200/55 r17
Ning pill ise hetkeseisus
Eks tööde käigus tuleb veel muutusi, see nãdal tahan hakata seda tagumist velge poleerima. Ûmber tuleb ka teha boostitoru, tagumiseks piduriks tahan panna miskise 4 kolviga brembo esipiduri, kuna orig tagumine lihtsalt liiga nõrk selle fatso jaoks.
Värviga võtan ka midagi ette, aga see jääb viimaseks, esiporikas vaja ka teha. See suvi sai ilma lastud, ning vihmase ilmaga oli pamorda koguaeg kruusane..