TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=13670
1. leht 7-st

Autor:  RasmusL [ 19.12.2014 22:35 ]
Teema pealkiri:  Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Tere kõigile!

Teen siia siis oma tsiklist teema, vast pakub kellegile huvi ka turboga kaherattaline tänavapill. Juttu on päris palju, aga proovin hakata siis pihta täitsa selle ratta ostu algusest...

Aasta oli 2013 kevad, kui sai see ratas soetatud Motohoovist. Kohe ära sõites sai sõiduajal küljest keeratud originaal peeglid,mis olid jubedad mikihiirekõrvad. Järgmisena korralikum lenks ja nr märgi alus, ning väljalase ümber, et ikka rohkem röögiks. 2013 juuli 13 sai sellisel üritusel nagu on SMASH, hommikul kell 6 tagarattale tõmmates, teise käiguga kusagil 150kmh juures korralikult peaga asfaldisse lennatud, nii et puru oli kõik. Mootori küljel rusikasuurune auk sees ja ise ka lõhki igaltpoolt. Siis tulin tulemusele, et masin vajab vingemat välimust ja mootori jõu kahekordistamist. :-D

2013a 15.sept alustasin laiali kakkumist. Olin eelnevalt suhelnud Soome tsiklihuligaanidega, ja meeldis nende ehitus,ning sõidustiil ja sai nendega pead kokku löödud ja hakatud nuputama. Esimese asjana tahtsin vahetada originaal rehvi(190) 330 vastu. Tuttav vastas,et selliseid siin tehtud küll ja veel, et teeks midagi vingemat. Siis mainis,et tal vedeleb 360 laiusega rehv,mis on juba valmis tehtud veljel..natuke mõtlesin ja krabasin endale. Siis sai hakatud mõtlema tagumise kiige ehitust. Variante oli mitmeid. Sai valitud lihtsa ehitusega kuid kindla,mis varemgi tehtud. Kiige siis mustast torust, ja keevituste vahele on torude sisse pandud veel teine torujupp, et asi 100% tugev oleks. Peale seda oli vaja saada kett sirgeks. Mootorist sai originaal hammakas välja toodud,ehk siis tehtud niiöelda offset hammasratas, koos korralike laagerkinnitustega tsikli enda raami külge. Järgmisena oli vaja, esiots ka laiemaks ehitada, kuna ei tahtnud, et pill näeks välja nagu anoreksiku ja latiinoperse segu :) Selleks sai Soomest Vantaa Uddeholmist ostetud 350x60x60 2 alumiinium tükki, sõber Tartust tegi programmi ja sai CNC masinas välja vormitud uued "prillid". Tagumisest originaal veljest sai sisemus välja freesitud, esimesest orig veljest samuti, ning esimese velje sisemus(kodarad) sai keevitatud tagumise velje sisse. Nii tuli esirehvi laiuseks 180. Paak sai samuti keevitatud ca 15cm laiemaks. Esituli on saksamaalt tellitud, mingi vana seal neid käsitööna meisterdab. Peale seda saigi pill Soomest Eesti toodud,ja hakkas lõplik kokkuladumine suure kiirusega,kuna 3 päeva oli Tartu Motoexoticani jäänud. Seal oli ta nähtaval. Esimesed tiirud kevadel olid huvitavad..tundus et ringristmine peal asi läheb ainult otse. Kuid paari nädalaga sai asi käppa, isegi nii käppa et juba 17 mai kostitas eesti Ment mind 1000eurose trahviga kiiruse pärast Kambjas :-D Peale seda chillisin siis rahulikult ja rohkem linnas sees. Hakkas kätte jõudma sügis,ning mõte pilli turbotamiseks. Kuna ma olen inimene,kes pole rahul millegagi,siis on vaja koguaeg, et oleks millele oma papp ära raisata 8) Sai kirjutatud Nils Laurile,ning uuritud,mida annab selle rattaga teha. Sai mingisugune nimekiri pandud paika ja hakkas juppide väike kokkuostmine. Esimese asjana siis TD04-16H turbo,mida kasutatakse soomes igal teisel kaherattalisel tänapäeval :-D Sai ka uuritud kolde ja plenumi valmistamist Tallinnas,kuid tulin tulemusele,et kuna pill Tartus, siis tahaks leida kedagi siit,et ei pea iga asja pärast hakkama sõitma kaugele. Tegin siis siia foorumisse kasutaja, ja leidsin kasutaja Jeff01 ja KaroK, aga kuna Jeff võttis üsna kiiresti ühendust,siis sai temaga hakatud asja ajama, ja no pole pidanud kahetsema...See milliseid tükke suudab ta voolida on lihtsalt :bb Palju rohkem teind,kui ma algselt plaanisin. Kuna endal pole keevitusi ega midagi, siis kergem ja vb isegi odavam lasta teha inimesel,kellel kogemused ja tööriistad olemas. Niikaua kui kolle ja plenum valmimisel olnud, olen mina kokku ostnud veel mõningaid juppe: Boosti näidik, koonusfilter, Innovate lambda komplekt, kõik mootoritihendid, ja tuli ka meelde,et vedeleb turbosmarti 50mm orig wastegate paari aasta tagusest bemmi projektist. Olen mõelnud,et mida mootoriga teha, jaanuaris peaks lahti võtma, ning kuidagi surveastet madaldama. Ise kaldun arvama,et silindrite alla paks alutihend. Eks näis sellega veel, mis saab. Turbokolvid oleks ca 700e... Peale seda siis tuleb veel tellida 2-3 elektroonika karbikest, Powercommander 3 USB, ignition module, 3bar map andur, pihustid vb ka kütusepump. Seadistusega tegelevad Deiv ja Nils, nii umbes sai ära räägitud :) Hetkel masina värvus mattmust, värvitud T-labis, kuid tahaks kindlasti midagi uuendust. Juba alguses tahtsin värviks läikiv must ja candy punase segu aga siis jäi ära, kuna hooaeg tuli kätte kiiresti. Nüüd tahaks kevadel selle ära teha.
Hakkan siis pilte lisama siia järk-järgult,nii nagu projekt on edenenud. Väga palju neid pole aga midagi ikka. Viimaseks lisan video, mis mu tuttavate tehtud nende sõidustiilist,mille pärast ma üldse hakkasin ratast ehitama. Jõunumbritest ei oska hetkel veel väga spekuleerida, tahaks nigu kahekordistada ehk siis 260hp mootorist..Soomes on samasugusest pillist võetud 310hp tagarattast.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Siin siis see video millest eelnevalt rääksin: https://www.youtube.com/watch?v=TWEapOcjFUU

Tüüpide kiirus driftides on 200-260kmh..soome riik on ka kaheks aastaks neilt tsiklid käest võtnud ning hoiule pannud :lol:

Autor:  bmwre39 [ 20.12.2014 1:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

(Y) kaherattalised pole just minule aga videot vaadates 8) jätan märgi maha igatahes ja jälgin edaspidiseid käekäikke:)

Autor:  kilplane [ 21.12.2014 13:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

So much rainbows and unicorns!!!!!!!!!!

Autor:  arts24h [ 21.12.2014 15:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Väga kõva projekt. Meenus kohe ca 2 aastat tagasi tegin põhjasoomes ühe maja katust millelt avanes vaade laugele kurvile. Nägin ühte samasugust hullu sealt bikega suurel kiirusel külgees läbi libisemas. Võttis kohe südame soojaks ja ilus oli vaadata küll.

Autor:  Robo [ 21.12.2014 16:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

No tere tulemast siis ka õigemas foorumis :bb
Pikka närvi turboteel :-D ( Loe: paksu rahakotti :lol: )
Turbokas on alati kas lahjad või laiali :!:

Deiv 8)

Autor:  RasmusL [ 06.01.2015 0:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Tere tere Deiv ! :bb

Pilt
Pilt
Pilt


Kas keegi oleks nii kõva vend, ja teeks mulle silindribloki tihendi järgi alumiiniumist cnc-s vms 1,5mm paksu tihendi ?? Raha eest loomulikult mitte õllede... :)

Autor:  silvia [ 06.01.2015 0:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

http://www.nmw.ee/

Võta tihend kaasa ja otsi töökojast meister(Kuldar 53424340)
Teevad suuri tellimusi aga aitavad alati ka väikseimaid muresid lahendada.

Heikki

Autor:  kurikristjan [ 06.01.2015 19:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

kui materjali ise leiad, siis saaksin ehk vesilõikuses teha. Nii õhukest mul ei ole võtta.

Autor:  RasmusL [ 06.01.2015 21:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Tänud vastajatele ! Lähen homme käin Nordicust läbi, ei tulnud pähegi, et nemad võiks aidata. Kuigi olen eelnevalt seal lasknud paagi laiaks keevitada ja ka autole abi saanud 8) Aga kui ei, siis Kurikristjan vaatame edasi, ma arvan, et materjali saaksin sebida sellise.
Täna sai tehtud jahutussüsteemi voolikud ära ja uus nr märgi alus alumiiniumist.
Pilt

Autor:  ---ardo--- [ 07.01.2015 12:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

millal sinu poolt video tuleb :burn ? kas dynose ka lähed sellega

Autor:  RasmusL [ 07.01.2015 19:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Pill tuleb tööle saada, suvel lähen soome huligaanidele külla küll rattaga, vast teeb siis pundiga mingi suurema video,neil said 2 tingimised ka just detsembris läbi seoses selle eelneva videoklipiga :lol:

Seadistada tuleb Soomes Sami Vittaniemi juures, et asi korralikult saaks ja kestma jääks.

Reedel peaksin kätte saama ka 1,5mm alutihendi NMW-st.

Autor:  Robo [ 08.01.2015 10:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Kle. ma lammutasin oma pilli ka eile laiali ära ja uurin,et kas sul mu kütsipumba ja regulaatori vastu huvi alles veel :?: Need on sinu rattale jumalast õiget tükid iseenesest :roll:
Minu pilli teemas on nendest mingeid piltte kahh .

Autor:  RasmusL [ 08.01.2015 16:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Loomulikult, kirjuta hinnasoov mulle postkasti :) Ma pean vist lisapihustid ka paigaldama ?

Autor:  Robo [ 09.01.2015 9:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Pigem lihtsalt teised - suuremad pihustid ;) Millalgi Nilsiga sai tiba uuritud,siis jäi nagu meelde,et ZX10R olid vist suht piisavad ja otsesobivusega aga pead ei anna :roll:
Igaljuhul saab vägagi OK hinnaga Soomest Finjector.fi -st . Tuleb ainult uurida - milliseid !!!

Terv Deiv

Autor:  RasmusL [ 09.01.2015 20:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Kawasaki Z1000 Turbo 04`RasmusL

Ok eks uurin nende pihustite kohta veel.

Täna sain kätte surveastet alandavad alutihendid. 1mm+0,5mm kuna 1,5mm materjal oli otsas. Sai kohe hulgim võetud tagavaraks,kuna hinnale see nagunii väga ei lisandunud enam. Kiidan väga Nordic Metal Works`i Tartus !!

Pilt

1. leht 7-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/