Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 21:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 93 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 11.06.2016 9:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.06.2014 20:33
Postitusi: 166
Kollektori ära teipida ja turbole kuumakott ümber peaks aitama väga hästi.
Kuumakott: http://www.cjmotor.net/image/cache/GCG/ ... x500_0.jpg

Väga hästi toimib ka kui väljalaske kollektori ja turbo kuumakoja keraamilise kattega kataksid.
Mõlema koosluse kohta ma rääkida ei oska aga võiks saada väga hea kuumakaitse.

Keraamilise katte kohta infot: http://www.cerakotehightemp.com/resourc ... etTest.pdf

Eestis tegeleb Tallinnas selline ettevõte nagu http://www.A-tactical.com (Dmitri Baronetski. Telf: 5025512

Hinnakiri:

Pilt

_________________
E30 2.8L turbo. 480 rwhp. Drifti auto
E30 2.8L turbo. 430 rwhp. Tänava/ kiirendus auto.
2013 Audi S4 440 whp.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.06.2016 21:07 
Eemal

Liitunud: 29.09.2014 11:36
Postitusi: 71
Kusjuures oli talvel plaan keraamikaga katta aga jällegi miskipãrast läksin lihtsamat teed ja lasin tavalise kuumakindlaga üle..kuumakott aga polegi pähe tulnud-hea idee. Teen need teoks ära. Tänud asjaliku vastuse eest ! :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.06.2017 16:39 
Eemal

Liitunud: 29.09.2014 11:36
Postitusi: 71
Tere kõigile. Aastake on möödas eelmisest postitusest ning toimunud on palju-väga palju :-D Alustan siis, kuhu pooleli jäin. Eelmine aasta kimbutas mind üle kuumenemise probleem, ning ei olnud ka kuumakotist tolku. Viga oli hoopis cooleri paigutus otse radika ette, ning ventikas ei jõudnud õhku läbi kahe "radika" tõmmata. Probleem lahenes cooleri maha müümisega ning pill töötas terve suve ideaalselt. Talvel sai ette võetud siis jälle uus modifitseerimine- amortide madaldus, traaversite tuunimine, ratta kergemaks ehitamine ning pidurite upgrade. Esiamordid läksid 40cm madalamaks, ülemine traavers poole väiksemaks(kergemaks) vesipritse süsteem sai maha müüdud, ning rattale sai ka uus tagumine kiige tehtud. See siis sai laiendatud originaalist ning on alumiiniumist. Eelmine oli hüdrotorust(raud) ning kaalus 3 toruga 18kg kui uus aga kaalub ainult 7kg. Kaaluvõit siis 11kg kiige pealt, ning üleüldse sain tervet ratast kergemaks umbes 20kg mis on mootorratta maailmas väga hea tulemus. Laiadest velgedest aga tingida ei tahtnud, seega välimus jäi sama "laiaks" 8) Veel aga tüütas ära mind originaal klaasfiibrist saba ja esiotsas tühi auk mille põhjustas esiporika puudumine. Talve jooksul sai mõlemad valmistatud alumiiniumiumist ning tulemusega olen väga rahul. Jälle omamoodi huvitav kuna enamus teevad ikka selliseid asju klaasfiibrist. Väljalaske(sumpa) valmistas Jeff mulle eelmine suvi KKD motorsportsist ostetud 3" rst resonaatorist ning mees tegi tubli töö- tulemus 5+ ! Pidurid said ette kõige suuremad mis on võimalik mootorrattale osta ehk siis Rootsi toodang-ISR brakes. CNC-s freesitud esisuppordid on välimuselt ikka muljetavaldavad ning 6-kolviga pidurdusvõime meeletu. Juurde sai ka ostetud sobiv sama firma piduripump ning sidur sai tehtud trossi pealt õli peale. Veel sai ära kaotatud süütelukk, ning asemele tuli Motogadgeti M-lock, ehk siis 2 eurosendi suurune tablett läheb süüteluku asemele, ning tasku jääb teine tablett mille siis asetad sekundiks vastusüüteluku asemele paigaldatud tabletti ning süüde läheb sisse. Sama keiss siis kui süüde välja võtta. Kaaluvõit jälle paarsada grammi :-D Kuu aega tagasi juhtus dünos aga kurb asi, mootorisse tuli mingisugune õlitus probleem ning lahkus esimese silindri kepsusaale. selleks hetkeks oli 80% gaasi asendiga 272hp@ 1,4bar. Hetkel siis mootor laiali ja plaanis ehitada nii korralikult kui suudan ja rahakott kestab. Ehk siis orig juppidega enam kokku ei pane. Eile rändas plokikaas soome tegija juurde, kes on neid portinud ja tuuninud üle 20aasta. Facebookist leiab nime järgi " Kansiviritys J. Kosunen" . Mees teeb siis sisse-väljalaske kanalite portimise, klapipesade ja põlemiskambri tuunimise ning kõik muu vajaliku. Luubiga vaadates oli näha ka et deto on külas käind vahest. Veel on mul vaja kusagilt sebida korralikud H-profiil kepsud ning sepiskolvid. Tellitud on juba kõvemad nukad, nuka hammakad(regullitavad), kõik tihendid, ignition module ehk pääseb lõpuks ka süütenurka seadistama, ja ka tugevamad kaanepoldid tuleb panna. Viskan ka mõned pildid üles peale pikka juttu :lol:

Uus alukiige:
Pilt
Pilt

Kollektor ja kuumapesa kaetud keraamikaga:
Pilt

Alumiinium saba tegemine:
Pilt
Pilt

Esiporikas:
Pilt

ISR 6-kolviga esisuppordid:
Pilt
Pilt

Kõik juhtmed sai veetud 14mm sisemõõduga lenksu seest, välja jäi näha ainult gaasitrossid:
Pilt

ISR piduri ja siduri pumbad:
Pilt

Jeffi tehtud sumpa ning näha ka "tuunitud" traaversid:
Pilt

Laiali olev mootor:
Pilt
Pilt

Head suve kõigile!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.06.2017 17:00 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Väga lahe projekt!!! Turbo-sikkel on äge asi. Ise pole veel julgenud omale 2-rattalist osta....Hetkel sihin vb õhkjahutusega Buell Lightningu poole, siis ei tekki mõtet turbotama hakata. Elu tundub niigi liialt lühike :D

Hobujõude on päris palju väiksest mootorist :bb
Aga eks jah tuleb omajagu juurde. Tsiklit on vähemalt lihtne häälestada, kuuleb, mis mootoris toimub (muidugi juhul, kui dünos häälestada)

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.06.2017 17:31 
Eemal

Liitunud: 29.09.2014 11:36
Postitusi: 71
Hents niipalju ma võin juba etteruttavalt öelda, et Buellile on saada turbo kitte ning keegi soomlane vist ehitas isegi twin turbo süsteemi sellele peale :D

Aga hobujõude tuli 953cc mootori kohta üsna kiidetavalt jah, 191nm väänet. Oleks ilmselt rohkemgi kestnud, kui seda õlitusjama poleks tekkind. Samas Oleks on teadaolevalt suht mõttetu vend. Hetkel sihiks panen siis 350hp, mille kanti tahaks mootoriga jõuda. Kui juba vabalthingavast Kawasaki ZZR1400 võetakse 230heppa tagarattast siis natuke naljakas on turboga sinna samma kanti saada :lol:


Samas kui kellegil tõsine huvi on, võib mu Holset HX35 #12 ära osta. Sõitnud on ainult 1000km. Wastegate väljavõtt tehtud kuumakotta- see vist automeestele ei sobi ? :|


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.06.2017 17:43 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
WG kuumakoja külge on väga hea idee, iseasi on teostus. Mõlemad võiksid olla samast või vähemalt sarnasest materjalist. Muud pole miskit.

Ma olen vaene inimene, pean kõik asjad ise tegema :) Seega valmis kit pole hea mõte :D

Aga omale siiski ei tahaks, teistele võiks isegi teha. V2 turbo on ka huvitav, kuigi ise pole kunagi sõitnud ühegi turbo-sikliga.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.06.2017 2:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kui suur kiige ja rehvi vahe on? Tundub väga pisike - kas oled ikka arvestanud, et suurel kiirusel rehvi diameeter keskelt oluliselt suureneb?

Jaksu!

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.06.2017 12:16 
Eemal

Liitunud: 29.09.2014 11:36
Postitusi: 71
See kiige-rehvi vahe ainult tundub pildil selline pisike, kuna ratas pole oma kohapeal. Tegelikkuses jääb umbes 3cm vahet sisse eest, külgedelt umbes 5mm, sinna rohkem pole vajagi :)

Jaksu läheb tarvis ja natuke raha ka... :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.06.2017 19:51 
Eemal

Liitunud: 29.09.2014 11:36
Postitusi: 71
Pilt

Nii need Hayabusa tikkpoldid sinna Kawasaki blokki sisse lähevad helicoilide abiga. Kõik muu on ok aga kawal 1.5 keere ning busal peenkeere. Omajagu sai ka nendega pead murtud, mõtlesin korra, et teeb täiesti ise sobivad tikud, kuid ilmselt oleks see pull kallimaks läinud, kui osta valmis poldid ning sobitada. Zx12r omad oleks keerme ja pikkuse poolest olnud otsesobivusega, kuid siis tuli välja et polt on vapsee M11 mitte M10 :wack: Japsid ikka oskavad üllatada. Kõige nussim teema selle juures on see krdi bloki sobitamine puurpinki, et kõik saaks täpselt sirgelt. On see ju 19 kraadise nurga all kui sirgele pinnasele panna. Naljakas iseenesest kogu teema, kawa mehed panevad suzu juppe ning suzu mehed kawa juppe omale külge :lol: Räägin siis enda tutvusringkonnast.
Otsustasin nüüd seoses selle mootori ehitusega rääkida ka rahasummadest, kuna eestlasele on ju see maru tabu teema, ja kunagu kusagil keegi midagi ei räägi sellest, siis prooviks sellel vähemalt siin teemas selgroo murda. Usun ,et see teema on suuresti abiks neile, kes kunagi tahavad nt Kawa Z seeriat tuunida, näevad kohe ära mis jupid sobivad ning mis hinnaga saab. Mina aga olen pidand hetkel kõik ise välja uurima ja võrdlema lauapeal erinevate rataste juppe omavahel et leida sobivad, kuna sellele pole absoluudselt mitte ühtegi mootori "tuuning" jubinat saada.

Alustame siis näiteks nendest tikkpoltidest. APE toodang, poldid+mutrid 210e.
Plokikaane portimine(sisse-väljalase, põlemiskambri modimine, klapipesad, tasalihvimine) oma-ala parima juures 1100e
ZX14r Kawa Carpenter racing tugevad klapivedrud 200e
Carrillo kepsud ning CP kolvid custom made, teine komplekt kogu maailmas- kokku 1500e
ZX9r sisselaske nukkvõllid 2x kasutatuna ebayst, umbes 110e kokku
ZX9r regullitavad nukkahammakad ning nukakett ja mehhaaniline nukaketi pinguti 330e
Origaal juppe, klapisääre tihendid, mootorile uued tihendid, õlivõttur, nukaketi tallad 340e( hiljem lisanduvad ka uued saaled)
Kasutatud,kuid vähesõitnud väntvõll ebayst 140e(tutikas oleks olnud 1200)
Royal Purple Max Cycle 10W40 õli 100e 4liitrit.
FiveO motorsportsit uued 4x625cc pihustid. 450e
Dynojet Ignition Module 350e
Turboga on ka hetkel teema õhus, panin Holseti müüki, kuna nüüd kui mootor saab tehtud korralikult, tahaks ideaalis panna ka parima turbo mida tsiklile on võimalik panna, selleks oleks Borg Warner EFR 7168F. (1900e). Kuid eks seda vaatab jooksvalt siis, kui mootor koos ja raamivahel. Võibolla jätab ikka esialgu veel holseti ja piinab sellest kõik välja.

Hetkel siis sellised toimingud tehtud, kepsude ja kolbidega läheb 8 nädalat umbes, hea kui augusti lõpuks siis kätte saab. Nagu üleval pool kirjutasin, siis on CP-Carrillo teinud eelnevalt ainult 1 sellise komplekti Holeshot Racingule, ja teistelt tootjatelt pole samuti midagi saada. Otse tehasega, kui ühendust võtsin, oleks komplekt läinud maksma umbes 2500e, kuid siis sain Holeshoti kontakti, võtsin ühendust tolle ninamehe Jack Frostiga, ning tema kaudu pidavat siis tulema üsna palju odavamalt.

Kasutatud väga heas korras väntvõll:
Pilt

Royal Purple max cycle õli, hetkel parim turul saada olev mootorratta mootoriõli
Pilt

Seda konkreetset õli sai testitud dynostari dünopingis, samas kohas kus siis meie kõikide turbo efi rattad on seadistatud. Katsejänese rattaks võeti etanolil töötav vabalthingav stock sisuga kawasaki zzr1400 ratas.Vabalthingav sellepärast, et annab iga tõmbega suhteliselt samad numbrid erinevalt turbo rattast.
Ka õlikile surve test tehti Timken machinega, kui minule ennist vägahea õli "kirsimoos" castrolil oli see 400nm siis Royal Purplel on see aga 2000nm+ . Ka seadistajale endale kes on mitmekümne aastase kogemusega mees, olid tulemused tegelikult väga üllatavad, hobujõu vahe testi kehvema õli ja royali vahel oli tervelt 4hp ning loomulikut survetest mis seletab nii mõnegi varasemalt "premium" õli kasutanud kokkujooksnud turbo ratta dilemmad.
Panen ka pildi üles testi tulemustest:
Pilt
Pilt

A: Õlikile survetest
B: Tagaratta jõud(3x tõmbe keskmine tulemus)
C: Õlirõhk peale 3-me tõmmet
D: Õli temperatuur peale 3-me tõmmet


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.06.2017 14:38 
Eemal

Liitunud: 29.09.2014 11:36
Postitusi: 71
FiveO motorsport-ist sai tellitud 4x630cc pihustid. Suht kiiresti tulid kohale, toll keevitas hinnale 100e juurde :evil: Need siis moditud sobima ilma midagi ümber ehitamatta z1000nde throttlebodysse. Varasemad olid zx10r originaalid, vist mingine 4x280cc kui ma päris puusse ei pane.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.08.2017 12:56 
Eemal

Liitunud: 29.09.2014 11:36
Postitusi: 71
Kui enda projekt ei edene, siis ei tähenda et teistel seda ei toimu. Vahepeal lendab cnc masinast huvitavaid ja veel rohkem huvitavaid tükke välja ja juulis said pronksist freesitud silindripead valmis. Omanik ehitab siis koopiat 30ndate Indiani landmile pillist, millega tal plaanis minna Bonneville soolaväljale. Terve mootori, k.a kolvid teeb ta ise. Ilmselt mingine Burt Munro suurem fänn. Toorikud tõi 2016a oktoobris ja 2017 juuli algul sai valmis tükid kätte :lol:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Ja siin ka juttu Timken masinast ja selle "kasulikkusest"

http://news.liqui-moly.info/lpforms/lpf ... 74kSkcFiI1


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.08.2017 21:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Vinge töö käib siin :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.08.2017 23:13 
Eemal

Liitunud: 29.09.2014 11:36
Postitusi: 71
Motary1 kirjutas:
Vinge töö käib siin :)


Tore, kui meeldib. Midagi vaheldust siia nelja rattaliste vahele :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.01.2018 14:38 
Eemal

Liitunud: 29.09.2014 11:36
Postitusi: 71
Võiks miskit siia ka vahest kirjutada, muidu kaob autode vahele kaherattaline päris ära :) Kolvid saabusid reedel Holeshot Racingu kaudu siis Cp-Carrillo tehasest. Ära nad lõpuks tulid, kuigi kartsin, et saingi rahadega üle kuna 8 nädalast sai 35 nädalat. Jupid on aga ilusad.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Plokikaan sai ka porditud "kansiviritys J.Kosunen" poolest seega peaks olema väga-väga hea. No eks see näha ole.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Vahepeal sai ka tehtud nii-öelda dragrace stiilis uus tagumine ots, ehk 190 lai ratas koos pikema kiigega. Seda siis pm aind dyno puhuks ja kui tahta lolli mängida ning rehvi põletada kuna see 360 rehv maksab umbes 500e :-D Kiige sai keevitatud 60mm pikemaks, kui origaal on, aga kui pilti vaadata pole arugi saada.

Pilt
Pilt

Umbes pool aastat sai järjepidevalt otsitud Dynojeti Ignition modulet, ehk siis süütemoodulit. Toodeti seda umb 10a tagasi ning ammu tootmisest maas. Kuid ideaalne asi sellele rattale, saab süüdet muuta, launch controli seadistada, igat silindrit eraldi seadistada, tõsta rpm piirajat jne. Sobib kokku pc3ga seega pole vaja juhtmestikku ka muuta.
Pilt

Veel kui kepsud jõuaksid, saab hakata kokku laduma. Enne peab muidugi uue värvi ka selga laskma mootorile.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.01.2018 16:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 647
Asukoht: Keila
Puhas ulme...Muid sõnu pole.
Tükid on ilusad muidugi :)


Mul oli paar aastat Kawa Zzr1400, sellel miski 147Kw. Ja no...ka oli ulme, kuidas 10s 300km/h saabus.

Ma ei kujuta ette, kui see asi veel märksa teravam oleks olnud. :-D

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 93 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11