BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Kunagi 2 aastat tagasi sai soetatud omale masin milleks oli 316i Facelift
kerega e30 mis saigi ostetud eesmärgiga asi korda teha nii mootori, kere
kui ka veermiku poole pealt. Peale ostu nägi masin välja nagu iga teine!
Alla sai kohe keeratud ka madaldussari -40 Weitec'ilt.
Sai siis sellise asjandusega ringi sõidetud mõned ajad, vahepeal sai
kõrvale ostetud ka teine auto igapäeva liikuriks. Sain selle kupeega sõita
ühe suve ja talve enne seda kui kruvikas kätte sai võetud ning
lammutama hakatud. Pildid peaks rääkima enda eest:
Kere sai kenasti korda tehtud, augud ja roostekolded eemaldatud.
Kere sai täiesti puhtaks kakutud.
Peale mõningast tööd nägi masin ise välja juba rohkem auto moodi.
Sellises mõõdus projektika puhul on selline mänguasi "must have"
Juppide ladu mis tuleb külge kruvida
Ja lõpuks siis ka auto süda, mis seda kere peaks vedama hakkama
....ja põhjus miks see masin siia foorumisse oma tee leidis...
Plaanidest lähemalt.
Mootor:
* M50B25 + M52B28 = M50B28
* Intercooler 600x300x100 (3,5")
* PPF 50mm BOV
* HKS Wastegate Replica
* V.E.M.S.
* Holset HX50
* Custom sisselaske kolle
* 1000cc pihustid
Veermik:
* 5x120mm conversion - (tehtud)
* Big Brake Kit (315mm ketas ees ja 280mm taga) - (Tehtud)
* Originaal puksid. (olemas)
* Madaldus (-115mm ees ja -100 taga) (olemas)
* Bilstein B8 (kunagi hiljem coiloverid) (olemas)
* Ilma võimendita roolilatt (olemas)
Välimuse poole pealt on siht seatud M-Tech 2 suunas aga välistatud pole
ka M3 replica.
kerega e30 mis saigi ostetud eesmärgiga asi korda teha nii mootori, kere
kui ka veermiku poole pealt. Peale ostu nägi masin välja nagu iga teine!
Alla sai kohe keeratud ka madaldussari -40 Weitec'ilt.
Sai siis sellise asjandusega ringi sõidetud mõned ajad, vahepeal sai
kõrvale ostetud ka teine auto igapäeva liikuriks. Sain selle kupeega sõita
ühe suve ja talve enne seda kui kruvikas kätte sai võetud ning
lammutama hakatud. Pildid peaks rääkima enda eest:
Kere sai kenasti korda tehtud, augud ja roostekolded eemaldatud.
Kere sai täiesti puhtaks kakutud.
Peale mõningast tööd nägi masin ise välja juba rohkem auto moodi.
Sellises mõõdus projektika puhul on selline mänguasi "must have"
Juppide ladu mis tuleb külge kruvida
Ja lõpuks siis ka auto süda, mis seda kere peaks vedama hakkama
....ja põhjus miks see masin siia foorumisse oma tee leidis...
Plaanidest lähemalt.
Mootor:
* M50B25 + M52B28 = M50B28
* Intercooler 600x300x100 (3,5")
* PPF 50mm BOV
* HKS Wastegate Replica
* V.E.M.S.
* Holset HX50
* Custom sisselaske kolle
* 1000cc pihustid
Veermik:
* 5x120mm conversion - (tehtud)
* Big Brake Kit (315mm ketas ees ja 280mm taga) - (Tehtud)
* Originaal puksid. (olemas)
* Madaldus (-115mm ees ja -100 taga) (olemas)
* Bilstein B8 (kunagi hiljem coiloverid) (olemas)
* Ilma võimendita roolilatt (olemas)
Välimuse poole pealt on siht seatud M-Tech 2 suunas aga välistatud pole
ka M3 replica.
Viimati muutis Mardo, 20.06.2011 23:25, muudetud 1 kord kokku.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
eks neid velgi annab vahetada ka kui tõesti nad sinna ei sobi, ideaalne
oleks alla kruvida sama velg mis on limmet'il all aga see selleks....
need veljed said ostetud suht hea hinna eest arvestades et peal olid
lisaks veel ka PFGoodrich rehvid.
sama velg:
http://www.felgen-man.de/Treffen/E30/1.jpg
limmeti velg:
oleks alla kruvida sama velg mis on limmet'il all aga see selleks....
need veljed said ostetud suht hea hinna eest arvestades et peal olid
lisaks veel ka PFGoodrich rehvid.
sama velg:
http://www.felgen-man.de/Treffen/E30/1.jpg
limmeti velg:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Muidugi need praegused veljed ei sobi sinna absoluudselt, nii et kingi need kohe heaga mulle!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Päris õues ei ehita, kõrval ikka tööruum ka aga pahtli nühkimine ja sihukeTEH kirjutas:Pilte vaadates tekkis üks küsimus- Õues ehitad?
sai õues tehtud, kaasa arvatud krunt, jne.
Hetkel seisab masin hoovi peal ja mitte päris lageda taeva all, varsti
garaasi alla ja siis suure hoolega ehitama
Mihkel, seda sa sooviksid
aga kui müügiks läheb sis võtan ühendust
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Täna sai võrreldud natukene mootori osasid, kätte jäänud
M52B28 ja M50B25 mootori osasid...
Vasakul siis M52B28 mootori keps ja paremal M50B25:
M52B28 kolb 83,955mm
M50B25 kolb 83,98mm
Antud kepse kasutama ei hakka aga kolvid lähevad küll käiku, seega oleks
küsimus siinsele ringile - kumb kolb teie meelest oleks sobivam?
Kergem M52 kolb või raskem M50 kolb, enda mõistus nagu ütleb et
kergem on parem aga et kindel olla, ootan teie arvamusi
Ette tänades.
M52B28 ja M50B25 mootori osasid...
Vasakul siis M52B28 mootori keps ja paremal M50B25:
M52B28 kolb 83,955mm
M50B25 kolb 83,98mm
Antud kepse kasutama ei hakka aga kolvid lähevad küll käiku, seega oleks
küsimus siinsele ringile - kumb kolb teie meelest oleks sobivam?
Kergem M52 kolb või raskem M50 kolb, enda mõistus nagu ütleb et
kergem on parem aga et kindel olla, ootan teie arvamusi
Ette tänades.
Viimati muutis Mardo, 04.05.2010 23:32, muudetud 2 korda kokku.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Sul on ju ka kolvi läbimõõt oluline, 25 sajandiku on läbimõõdu vahe.
Kas M52 ja M50 on täpselt sama bore-ga?
Kuigi turbokale peakski veidi suurem paisumisruum parem olema.
Ei viitsi praegu Ross-i spec sheeti välja otsida, et vaadata palju seal NA ja Turbo kasutuse bore erinevus pidi olema.
Igatahes turbo kasutuse juures olid lõtkud suuremad.
Kas M52 ja M50 on täpselt sama bore-ga?
Kuigi turbokale peakski veidi suurem paisumisruum parem olema.
Ei viitsi praegu Ross-i spec sheeti välja otsida, et vaadata palju seal NA ja Turbo kasutuse bore erinevus pidi olema.
Igatahes turbo kasutuse juures olid lõtkud suuremad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
vot selle mõõdu koha pealt ma nüüd hetkel ei oskagi öelda
bmwfans leht ütleb et sellist mõõtu kolbe üldse ei pandudki 2,8'le
bore on jah neil mootoritel täpselt samas mõõdus.
Kepsu plaanin kasutada M20B20 mootorilt pikkusega 130mm.
Tõesti "plaanin" kuna arvutada pole jõudnud veel mittemidagi.
Õhtul tuleb pea kokku korjata ja arvutama hakata, Astrona abi
oleks siin vist teretulnud
bmwfans leht ütleb et sellist mõõtu kolbe üldse ei pandudki 2,8'le
bore on jah neil mootoritel täpselt samas mõõdus.
Kepsu plaanin kasutada M20B20 mootorilt pikkusega 130mm.
Tõesti "plaanin" kuna arvutada pole jõudnud veel mittemidagi.
Õhtul tuleb pea kokku korjata ja arvutama hakata, Astrona abi
oleks siin vist teretulnud
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Henri, kirjas on M52B28 ja M50B28, mitte B25. Oot aga kas mitte B28 ainult M52 pole?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.