Kuna Joosep juba oma teemas tegi tähelepaneku, et ma pole ammu postitanud siis vahelduseks teen seda
Viimasest pildist on muutunud täpselt niipalju:
Käisime Kaagiga seadistamas, 2 barine seade jäi kuna mapi väljund oli vaja ringi tõsta mujale sisselaske külge(pulseeris liiga palju), garaasi juurde sõites murdus lihtsalt üks klapp ära ja kukkus mootorisse, pekstes kõik segamini.
Aamen...
Suure vihaga viskasin pooled jupid mootorist minema ja teise poole müüsin puhmasele, ning nüüd istub(ajutiselt) aiste vahel m52b20, mis sai siis sõbralt laenatud
Mootor 100% stock, lahti võtmata. Eelnevalt olnud "hobidriftika" peal ning kõvasti rehve kärsatanud ja külgees sõitnud.
Orig torukolletest keevitasin kiirkorras sisuliselt log-type turbokolde ning ladusin kõik kokku tagasi ja ruttu sõitma.
Esimene seade sai 0,8 barini, jätsime sinna kuna küünlad olid ka mingid iidamast-aadamast junnid seal peal ning jättis boosti all vahele. Lisaks toimus heitgaaside pihkumine kollektori ja kaane vahelt, eks oma osa selles oli puuduvatel poltidel.
Uued küünlad peal ja leke kõrvaldatud, käisime täna uuesti kruttimas. Nüüd siis 1,3 bari peal ja kõik vinksvonks.
82% duty cycle järgi võiks ennustada siis kuskil 250kw olemasolu.
Siinjuures eelnevale arutelule jätkuks, siis selle 1.8ga oli 2bari pealt duty 70%@880cc, ehk siis umbes 300kw kanti ta oli selle 2 bariga.
Seda, mis seal 2,4 bariga toimus teab aind vanajumal ise.
Igatahes arvutused on toredad, millalgi peab julguse kokku võtma ja jälle dünotee ette võtma.
Praeguseks aga mõned pildid ja siis ma ei teagi mis saab..
Ja muidugi roosad pidurisupportid
Nüüd saab bemmist natuke puhata ja lõpuks suprat ehitama hakata