TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW E36 5 silindrit + HX50, [MÜÜDUD]
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=13584
13. leht 17-st

Autor:  Corrado [ 14.11.2016 21:43 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 318 m40 e36

228 oli uueväärne niisama võtta, 240mm oleks pidand eraldi ostma hakkama.
Ja kui vajadus tekib, saab ta igakell välja vahetada.

Autor:  Corrado [ 20.12.2016 22:15 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 318 m40 e36

Hetkeseisust siis pilti:
Pilt

Vl keevitasin kõik üle vahepeal kuna kippus mõranema.. loodan, et viga oli vaid korralikult läbi keevitamata õmblustes :)
Seekord sai kolle ka liivapritsitud ja värvitud 800C värviga.. näis kaua kestab :-D
Ühtlasi sai turbo sisse ehitatud nn "quick spool valve".

Autor:  Corrado [ 01.03.2017 1:27 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 318 m40 e36

Niisiis.. vahepeal kerge vaikus olnud, aga täna lõpuks sai dünos käidud.
Siiski tuleb sinna veel minna sest kõik ei läinud nii nagu loodetud.

Alustuseks mainin veel ära, et hüdrokad sai nahui visatud lõpuks ja klapijuhtimine käib täiesti mehaaniliselt nüüd.

Kõik toimis ilusti väljaarvatud väntvõlli anduri lugemine, mis ajul sassi läheb pidevalt ja mille tõttu koguaeg vahele jätab.
Olin seda enne maanteel ka tundnud kuid dünos hakkas eriti hullult lahmima, mistõttu sai veidi lihtsalt seadistatud aga peale keerata miskit ei saanudki.
Hetkel siis võib probleemi allikaks olla kolm varianti - vigane vändaandur, vigane vändaanduri juhe või paneb ajus sees kodukootud VR-lugeja ämbrisse.
Homme toon asjasse selgust ja siis tuleb uuesti minna.

Hetkeseisuga 0,9 bari ülerõhku ja 163kw rattast väga kohutava tõmbega :-D



Ja lihtsalt nii arutelu jätkuks: kas kuskil on lõpuks ära ka otsustatud palju veermikukaoks arvestatakse tagaveolisel bõmmil?
Ise nagu eeldaks, et puhtalt veoskeemi arvelt on raske seda protsenti otsustada, sest iga automark ju erinevalt ehitatud ka.

Autor:  zoom1 [ 01.03.2017 23:00 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 318 m40 e36

15% manuaal tagavedu. Vb veits palju, aga enamus sellest lähtub.

Autor:  Corrado [ 02.03.2017 0:17 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 318 m40 e36

zoom1 kirjutas:
15% manuaal tagavedu. Vb veits palju, aga enamus sellest lähtub.

No seda laias laastus protsenti ma tean väga hästi.. aga see on nagu üsna iganenud number juba.. kas vahepeal ei ole tegeldud juhuslikult mingite täpsemate andmete researchiga? :D
Või kedagi ei huvita lihtsalt see? :D

Autor:  H.E [ 02.03.2017 11:09 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 318 m40 e36

Corrado kirjutas:
zoom1 kirjutas:
15% manuaal tagavedu. Vb veits palju, aga enamus sellest lähtub.

No seda laias laastus protsenti ma tean väga hästi.. aga see on nagu üsna iganenud number juba.. kas vahepeal ei ole tegeldud juhuslikult mingite täpsemate andmete researchiga? :D
Või kedagi ei huvita lihtsalt see? :D


Düno pink ise, ruumi tingimused jpm mõjutab tulemuse numbrilist väärtust nii palju, et pingis mõõdetud kw on niikuinii suhteliselt suurusjärk. See kas ta on tegelikult 13% või 18% ei oma selles kontekstis tähtsust.
Nagu supleriga mõõta kriidiga märgitud mõõtu.

Autor:  Corrado [ 02.03.2017 14:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 318 m40 e36

Ammendav vastus :)

Igatahes hoian kursis kui düno vol 2 tehtud on.

Autor:  Jaaniusss [ 02.03.2017 15:48 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 318 m40 e36

Krt ma arvan et tegu on mu lemmik projektiga siin! Igastahes suur respect et ikka edasi viitsid selle m40ga tegeleda, enamus oleks vist juba ammu alla andnud ja r6 sinna vahele pannud! :lol:

Autor:  Cofy [ 02.03.2017 23:45 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 318 m40 e36

Sama siin. Kui juba saasta tõmbe jne asjadega selline tulemus tuli, siis ootaks heade asjade kokkulangevusest tingitud numbreid :D

Autor:  Corrado [ 29.04.2017 3:12 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 318 m40 e36

Vahelduseks leidsin selle viitsimise endas, et natuke jälle kirjutada siia :)
Midagi tehniliselt väga muutunud pole, peale selle, et selle mehaanilise tõukuri asjaga panin tugevalt ämbrisse ja lühidalt siis nüüdseks peal uus plokikaas :-D
Muud teinud nagu polegi.. vahele jätab endiselt aga peale natukest maanteel seadistamist ja proovimist on jõutud arvamusele, et see orig jagajasüsteem ei jõua lihtsalt süüdata korralikult. Ilma mingi aretamiskatseta lähen coilpackile üle.
Ka boost controlleri peab elektroonilise vastu vahetama, kuna hetkel düüs vahele pandud, et üle 1bari ka keerata saaks, aga tulemus selline, et esimese hooga piigib 1.6barini ja siis vajub 1.3 peale hoidma... nii ei saa :-D

Igatahes sellises seades käisin ka haapsalus ja tänu väga sitale ilmale aega ei tuld (14.0 ja 2.3 60ft) aga lõppkiirus 170 hakkab vaikselt juba endalegi meeldima :)

Autor:  jeff01 [ 29.04.2017 14:40 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 318 m40 e36

Panid meh tõukurid ja jätsid hüdroka profiiliga nuka? Nii vist head nahka ei saa hüdronuka järsema rambi tõttu.
Unusta coilpack. Ainus coilpack mis töötab on bosh motorspordi nime alt müüdav ~120€ variant kuid seegi pole teab mis hea asi. Mul töötas uueana 1,5barini kenasti aga mida rohkem pähe sai seda varem hakkab vahele jätma.
Proovi kas sul on võimalik normaalsed COPid peale panna....kindlasti välista BMW omad (Tuleb isegi odavam kui kasutaksid audi aktiivpoole ja lisana toimiks su MS peale seda hulga paremini) Sul on v3 trükkplaat? Ideaalis viskaks sinna cam synci osa kaa peale ja saaks kahe laadimise asemel ühega hakkama ning oleks sul 3+ barini vähemalt süütesüsteem kõlbulik ja mured sellega võid unustada.

Autor:  HP [ 29.04.2017 17:47 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 318 m40 e36

Oma volvol kasutan mingit suht lambikat coilpack ja toimib kuni 2.0 barini kenasti. Kaagi käest peab küsima mille oma on ja kust saab.

Autor:  jeff01 [ 29.04.2017 21:03 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 318 m40 e36

HP kirjutas:
Oma volvol kasutan mingit suht lambikat coilpack ja toimib kuni 2.0 barini kenasti. Kaagi käest peab küsima mille oma on ja kust saab.

Eks väike turbo ja väiksem silindrirõhk leevendavad asjaolusid veidi.

Autor:  Corrado [ 30.04.2017 0:35 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 318 m40 e36

Kaak soovitas mulle ka mingit boschi coilpacki mis siiamaani tal ilusti töötand kõigil kuhu peale pandud on.
Olen kuulnud küll nendest audi copidest mida kõik taga ajavad ja ulme hinda maksavad.
Ma veel endiselt üritaks mitte ülemäära kulukaks ajada tegemist, kuna tegu siukse eksperimentaalrpojektiga juba nagunii on, siis ikka lõpuni välja :-D

Kõigi jutu ja kuulamise järgi kõike tehes ei sõida ükski auto normaalselt. Ma ei väida, et kellegi jutt siin või kusiganes vale oleks, aga lihtsalt info on niivõrd erinev igalpool, et lõppkokkuvõttes teen ikka nii nagu ise paremaks pean :lol:

Kust see kogemus muidu tuleb :)

Jeff, kaanega oli hoopis see probleem, et kuna nende lada tõukurite paigalduseks ei õnnestunud kaanes auke korralikult keermestada, siis väänasin need jupid sinna päris kenakese jõuga sisse ja lihtsalt füüsiliselt lendas kaas ribadeks. Mõnesmõttes ka hea, sest nende reguleerimine oli seal kitsas vahes ikka täiesti pain in the ass :-D

Siiski lõpuks võin ka vahelduseks vastu rinda taguda, et lõpuks on auto külge tehtud lahendused ka kestma hakanud. Ehk siis tasa ja targu, sitast saiaks :burn

Autor:  jeff01 [ 30.04.2017 9:42 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 318 m40 e36

Eks sa proovi, ehk ongi õigem kui oma kogemust ei jaga vaid igaüks samamoodi oma rahakoti najal kõik ära proovib :) aga sellest fourbangerist ei tule ju alla 2 bari mittemidagi ja süütesüsteem peab selleks vastav olema. Hinna osas paned mööda, 4 audi copi maksavad muidu vähem kui bm originaalpool.

13. leht 17-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/