Reimann kirjutas:
Laotakse ju lahtivõtmata mootoritele ka laadurid peale, ning kõik sõidavad.
Pole keegi pilusid mõõtnud, uuest plokikaanetihendist rääkimata. Teame ilmselt kõik mõnda, kes 25a, sõtnud mootori rõhualla pannud, ning ei tule mul kedagi meelde, kes oleks oma mootorist kulunud rõngaste tõttu ilma jäänud.
Ideaalis on hea kõik need protseduurid ära teha, ning loomulikult tähtsama projekti puhul kindlasti ka tehakse, kui on jõusoovi rohkemaks kui 10km, kuid nagu jutust lugeda võib, ei ole antud juhul see prioriteediks ja tähtis on see vaid sõtma saada.
jah, lahtivõtmata mootoris on rõngad ellipsisse kulunud silindrite järgi paika kulunud ja ongi võimalikke probleeme vähem kui vana rõnga teise kohta panemine. Minul on 2x juhtunud selline asi, et rõngavahed keeravad end kohakuti ja kohe on õli karterituulutusest väljas ja ühe silindri surve madalam....kakkausin mootori lahti sest olin kindel, et sain kolvist jagu kuna rõhku oli kuni 2,3 bari kuid võta näpust. Mitte midagi polnud katki vaid lukud olid kohakuti. Järgmist õli väljalöömist eirasin ja varsti keeras end ka kuhugi suunas edasi sest õli väljalendamine kadus sama järsku kui tekkis ning surve tõusis sarnaseks teiste silindritega. (Mul olid kümnendik kulunud silindrid ja korduvalt vanadena sisse toptud rõngad.) Need on lihtsalt VÕIMALIKUD tagajärjed kuid mitte alate ei lähe kõige hullemini.