Liitunud: 29.11.2004 21:48 Postitusi: 2829 Asukoht: tartu
Paisupaagi korgi vastus on õigete mõõtudega ja rõhu väljumise võimalus jäi ikka alles jah?
_________________ DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/ Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Liitunud: 13.11.2007 19:32 Postitusi: 255 Asukoht: Tartu
Eile siis juhtus nii
Ja nagu ikka tänud Kaagile kes alati nõu ja jõuga abiks on, kui endal enam hammas peale ei hakka
Mingiõhtu viskan õlirõhukella järgi, et kontrollida oma oletust, aga õlitus tundub, et hetkel toimib.. hüdrokad küll klabisevad kohutavalt, aga tegu on mitu aastat väljas lahtisena vedelenud mootoriga, niiet selle võib andeks anda
Liitunud: 13.11.2007 19:32 Postitusi: 255 Asukoht: Tartu
Asi jälle natuke edasi liikunud
Kardaan on valmis ja all, käiguhoovastik on sisuliselt valmis, natuke tuunin veel, enda mugavuse tarbeks. Jahutussüsteem on samuti valmis, ühe lekke avastasin, plokki mineva toru O-rõngas ilmselt kas viga saanud või lihtsalt surnud ajaga
Roolivõim veel vaja lõpetada, summuti alla teha ja siis hakata vaikselt otsi kokku tõmbama.
Liitunud: 02.02.2010 15:22 Postitusi: 102 Asukoht: Tartu
Äratuntav R5 hääl. Hetkel see lörin rikub pisut ilusat r5 urinat, kuid siiski r5 hääl(kõla) on ilus!!! Turboga kaob ka lörisev kõravlhääl. Ootame turbot EDU!!!
Liitunud: 13.11.2007 19:32 Postitusi: 255 Asukoht: Tartu
Tuleb varsti see turbo Kuna antud mootori eluiga jäi üürikeseks, siis nagu juba algselt plaanis oli, ehitan uue ja tugevama mootori, et natuke hõlpsamini turbot kannataks.
Mis antud mootorit puudutab, siis otsa sai saale ja julgen arvata, et aastaid seismist ja esmakäivitus ilma eelnevalt õlirõhku üles laskmata tegi oma töö
Uus moto lähebki siis juba koos turboga aiste vahele. Jääb see ametlikuks tegemise plaan ära, ei viitsi tegelda, jääb siis lihtsalt võistlusotstarbeliseks autoks kuna tänavale enam asja pole sellega
Liitunud: 13.11.2007 19:32 Postitusi: 255 Asukoht: Tartu
Kõige kiuste on talv tulnud ja jäärajad juba valmivad... süda ei andnud rahu ja uus mootor sai peale tõstetud. Seekord tegu siis nn toorikuks võetud 2.0 155kw T5 variandiga. Ja nagu lubatud, siis koos turboga
Nüüd ka siis vähe paremini hoitud ja värskema mootoriga tegu
Liitunud: 13.11.2007 19:32 Postitusi: 255 Asukoht: Tartu
Selle aasta esimene update siin
✓ Mootor peal ja käib ✓ Kütusesüsteem "valmis" ja toimib ✓ Jahutussüsteem toimib nii nagu peab ✓ Sisselasketorustik valmis ✓ "Summuti" valmis ✓ Õiged süütepoolid olemas ja küljes ✓ Roolivõimutorud valmis ja kõik toimib
Ja hetkel kiiremas korras tegemist vajavad asjad * Screamerpipe * Paisupaagi küljes kiirliide välja vahetada * Pihustid välja vahetada * Kütusepump välja vahetada * VVT juhtimine
Sisselasketorustiku tegemiseks käisin Kaagil külas kuna ei viitsind niipalju seibe relakaga lõigata kui vaja oli
Pidevalt aga elab mul seljas Kaak, kes jubedalt sügeles seadistada ja sõita, ning ega muud üle ei jäändki kui veel natuke poolikus seisus masinale vajalikud andurid sappa visata ja üks väike maanteetiir teha Maanteel oli päris hirmus praeguse ilmaga.. niisiis garaaside vahelt üks liikuv pildike
Tulemus siis, et suht ilma koormuseta 0,7 bariga pihustite duty 102% ise lootsin küll, et nende pihustitega(315cc) talve saab üle elatud, aga tutkit.. seega ostsin 825cc pihustid, ning tahaks loota, et nende pärast see aasta rohkem muretsema ei pea. Lisaks ilmselgelt vaja ka pump välja vahetada.
Kevadeks sai valmis ostetud sepiskepsud ja mitu aastat juba ootab oma aega ka 2.5 mootori vänt, millega koostöös siis antud mootorist 2401 kuubikut tuleb praeguse 1984 asemel
Liitunud: 13.11.2007 19:32 Postitusi: 255 Asukoht: Tartu
Vahepeal siis niipalju juhtunud, et praeguseks hetkeks olen kaks korda dünos käinud. Esimene kord lihtsalt selleks, et seadesse panna baasrõhuga ja veenduda asjade toimimises, ning peale kergeid muudatusi käisin täna siis teisel katsel ning seekord ka rõhku peale keeramas
Eelmisel korral siis oli 0,6bari rõhku ning 167kw rattast.
Järgmiseks sammuks on uus väljalaskekolle, kuna praegune isegi juba hingab rohkem kui algselt arvatud
Selle stock 2 liitrise ja mittehingava vl koldega on praegu siis 255kw/378nm rattast, ehk siis ~270kw/400nm mootorist 1.4 barise rõhuga.
Liitunud: 13.11.2007 19:32 Postitusi: 255 Asukoht: Tartu
Kuna dünos sai selgeks, et heitgaasid ei taha hetke setupiga hästi välja mahtuda, siis läksin esmaspäeval peale tööd garaasi, plaaniga hakata kollektorit kokku vorpima. Rahulikult läti alkoholi libistades ja torusid sobitades, tekkis ahastus, et minu 42mm põlvedega ei mahu mittekuidagi seal inimlikult manööverdama, kuna nimelt turbo asukoha tahtsin samaks jätta, et ei peaks muid asju ringi ehitama.. nõutult ringi vaadates jäi pilk kaagi kollektori materjali peale.. mille näol siis tegu 38mm isenditega. Korra neid proovides tegin järelduse, et pean endalegi peenema materjali muretsema ja kuna olin just eelnevalt ühest tallinna ettevõttest hinnapakkumist küsinud vajalikule kraamile, siis võtsin vastu otsuse, et järgneva päeva hommikul tuleb järgi minna. Kuna võtsin korraga tiba suurema koguse siis oli odavam seal järgi käia kui tartust võtta :D
Torud olemas, hakkasin vaikselt siis voolima, selleks ajaks tulid juba tuttavad näod ka appi ja juttu jätkus kauemaks :D
Kaak võttis enda kanda siis kuuse tükkide väljalõikamise
Peale kambakesi tundideviisi arvutamist ja ja hunniku toru hakkama panemist sai selle vidina lõpuks kokku punktida ning peale lõppviimistlust jäi ta siis selline:
Hetkel siis twin scrolli juhtimiseks mõeldud klapp on sisuliselt küljes ja rõhu juhtimiseks wastegate on ka veel teha, ning saab terve kollektori kokku suristada ära.
Paraku siiski lõpuks pidin turbo asukohta natukene muutma omast lollusest, aga miskit teha pole, saabki ehk tibake parem Oleks seda muidugi kohe alguses plaaninud, ei oleks pidanud nii keerulist ussi sinna üldse tegemagi :mrgreen:
Liitunud: 13.11.2007 19:32 Postitusi: 255 Asukoht: Tartu
Kunagi peale viimast postitust oli ka järjekordne düno, mille tulemuseks 319kw/432nm rattast 1,5barise rõhuga.
Aga kuna stabiilne deto käis koguaeg kaasas, millest lahti sai vaid boosti alandamine(mis aga ei tulnud kõneallagi ), siis katkiminemine oli vaid ajaküsimus.
Garaasi sõites tegin maanteel ühe tõmbe ja sinna see kaanetihend läks.. nagu öeldud - deto. Vahele läks MLS kaanetihend, mis siis avalaksul tingis selle, et tema asemel andis hoopis plokk järgi
Olemas ka 3.64 ülekandega differ mis nüüd alla läheb(hetkel 2.93) ja oluliselt kiirendusvõimet parandama.
Mootori poolelt siis uus plokk, mis sai prooviks lastud kinniseks teha pealt (closed deck). Vajadust otseselt veel sellise jõu juures pole, aga vigu andestab kindlasti rohkem nii Lisaks suurem vänt, teised kolvid ja sepiskepsud. Lisaks kerged kodused kaanetööd - põlemiskambri külgedelt eemaldasin omajagu liha, et squishi ala natuke vähendada ja kolvi-kaane kaugust suurendada.
(originaalkepsud sealjuures kaaluvad 50g tüki kohta rohkem)
Olemas ka 3.64 ülekandega differ mis nüüd alla läheb(hetkel 2.93) ja oluliselt kiirendusvõimet parandama.
Vaadates kuidas kohalt minek toimus, siis 20% jõudu juurde ülekandega panna ei tundu eriti mõistlik. Kui just slickiga sõitma ei hakka. Üks käguvahetus tuleb veerandi peal 3,64ga juurde ?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist
Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid