Palju vett vahepeal merre voolanud ja väga palju vett ning õli on ka kanalisse mul garaasis vahepeal jooksnud
Läbi suurte ponnistuste jõudsin ka nädalavahetusel Haapsalus toimunud kiirendusele.. kulus selleks paar mootorit aga tehtud sai
Nagu algusest peale on meeletud detoprobleemid kummitanud, siis seda mitte uskudes sai eelmisel esmaspäeval värskelt kokku laotud mootor ära sulatatud, kuna detos täiesti ulmeliste süütenurkade ja segude juures, mis ei tundunud reaalne, ning sai tundlikkust maha võetud
Loomulikult minu soovitusel, et mitte jätta muljet nagu Kaak oleks kehv seadistaja.
Ise tahtsin tol hetkel alla anda, kuna pole enam juppe ega finantsi, et reedeks pill jonksu saada. Kaagil aga ei andnud rahu ja koos meie ülejäänud kambaga tõmmati järgmine päev mul bemm laiali, et uut mootorit kokku panna. Kolmapäeva õhtuks saime masina uuesti kokku ja uuesti dünosse - tulemuseks endiselt meeletu deto. St ei lasknud enam detoma loomulikult, aga üle 200kw ei kannatanudki keerata, sest lihtsalt ei saanud detost mööda enam. Selleks hetkeks lõime käega, et sõidan siis selle jõuga haapsalus. Tol momendil oli siis 1bar rõhku ja healjuhul paar kraadi süüdet.
Kuna kõik asjad on paari kuu jooksul kapotiall saanud vahetamist, siis hakkasid nagu põhjused otsa saama, et miks ta ikkagi detob. Selleks hetkeks oli jäänud variantideks liiga kõrgelt hingama hakkav(ja ehk potentsiaalselt madalamal rõhul liiga palju takistav?) turbo ja tehase sisselaskekollektor, mis volvodel kõrgemal pöördel ei hinga.
Neljapäeval proovisin hx40 peale kruvida, õhtul läksime seadistama ja muutusi polnud, üllataval kombel isegi spoolup ei tulnud tuntavalt varasemaks.
Reedel olin juba suhteliselt loobunud haapsalus mingeid aegu sõitmast, aga kuna sõiduisu oli suur siis minna tahtsin siiski. Sisuliselt pakkisime juba asju, kui tuli veel idee, et prooviks etanooliga.
Etanool sisse valatud, läksime veel kergele maanteetiirule kuna dünosse enam polnud võimalik saada. Tulemus? Deto kadunud päris kaugele ja süüdet kannatas juba vähemalt 20 kraadini keerata ilma, et midagi kuskilt kostuks.
Rõhk sai 1,5barini keeratud ja ega rohkem kuhugi minna polegi hetkel, kuna pihustid 100% kasutuses ja sedagi pigem lahjapoolse seguga.
Sel hetkel emotsioonid laes, sest pill liikus tõesti ulmeliselt hästi, pakkisime kõik kokku ja haapsalu poole tripp algas.
Sõitude kohta ei hakka pikalt seletama: Startida on võimatu kuna 2.93 ülekanne tagab esimese käigu lõpuks 80kmh ja variandid on kas ratas täiega ringi või tõmbab mootoripöörde lihtsalt alla - tuleb vähe aeglasem ülekanne ja peaks kõvasti paremini minema saama kohalt. Käigukast on niipalju hädine, et käike sisse ei saa kiiresti - tuleb uus.
Seade oli jaheda ilmaga tehtud ja niipalju toores, et ligi 30 kraadise kuumaga päikese all, oli üsna korralik jõukadu ja mida lämbemaks päev läks, seda enam lõppkiirused kukkusid ja tuntavalt auto jõud kadus.
Aga sellegipoolest suutsin sõita esimesel päeval välja 12.6 aja kiirusega 194kmh, mis on siis minu uus isiklik rekord.
Saaremaal katsun selle 11 ka kätte saada
Ja sõbra golf toimetas mõlemal päeval ilma muredeta
Antud masin siis sõitis parimaks 13,8 ja 190kmh, mis samuti mehe isiklik rekord.. aga kuna temal alles ka esimene 400m võistlus, siis läheb veel mõned sõidud enne, kui sellest vana rehviga monomähkijast paremat välja pigistab