murjam kirjutas:
Mis runnerite pikkuseks ja läbimõõduks sai? Hästi edeneb, jätka samas vaimus!
Palju sl-kolle kaalub?
Ma ei suuda üle saada sellest, et enam-vähem samade vahenditega tehes saaks väga lihtsalt +50% töömahtu/silindreid/pöördemomenti/hobuseid. Loodetavasti on siis R4-l mingi oluline eelis kokkuvõttes.
Jaksu!
Runnerite pikkus 230mm ja 39mm sisemõõduga toru.
Kaalu kohta paraku jään moment vastuse võlgu, kuna pole ei kodus ega tööjuures kaalu
R4 ja konkreetselt sellise r4 eelis on põhiliselt odavus. Mida suurem ja kallim on mootor, seda rohkem raha sinna ka ise laduda tahaks. V8 turbotades tahaks selle samuti üles ehitada, aga siis juba korralikult, mis aga eeldab vähemalt 4x rohkem rahalist kulu.
Teiseks fakt, et tegu on mul ikkagi tänavaautoga. V8 puhul ma tahaks ikka püüda 100hp per pütt saada ja mingi 7-800hp puhul ei pea enam ükski tükk sel autol vastu ja siis läheb enamus ajast ja rahast nende tükkide asendamisele tugevamatega. Mul ON ikkagi spetsiaalselt kiirenduseks mõeldud auto olemas ja ehitan parem seda täie raha eest. Tänavale ei ole vaja sellist autot
Lisaks muidugi see funfaktor, et tegu on ikkagi 1.8ga. V8 puhul kõik ootavad, et astuks edasi.. 1.8 puhul mitte