Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 17.05.2024 20:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 252 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW 318 e36
PostitusPostitatud: 12.12.2015 16:00 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Aastaid mulisemist on lõpuks millegini viinud ka :-D Ehk siis minu esimene MS, kuid kindlasti mitte viimane :burn
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318 e36
PostitusPostitatud: 19.12.2015 20:02 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Vahepeal sai uued kepsusaaled ja kolvirõngad ligi võetud... ning rõngaid silindrisse proovides vaatasin, et rõnga paisumispilu jubesuur :-D Kiirelt nihik silindrile peale löödud, tuli välja, et va kurivaim on kunagi juba remontmõõtu puuritud. Kessetra remondib m40b16 mootorit sellisel tasemel? :-D

Igatahes läheb kasutusse m43b18 plokk kust muidu vaid sisu plaanisin võtta.. see vähemalt std mõõdus :-D
Pilt

Seekord värvisin ülejäänud autole tuleva värviga, ehk siis lamborghini grigio telesto :axe


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318 e36
PostitusPostitatud: 01.01.2016 20:49 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Vahepeal siis sai ära värvitud kapotialune ja enamus juppidest mis mootori külge lähevad.
Pilt
Pilt
Pilt

Mootoril vändagrupp sees, homme saab veel terve hunniku tükke külge laduda.

Kaanetihendiks läheb seekord m43b19 mootori tihend, mis omab ka metallikihti sees erinevalt vanemate mootorite omadest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318 e36
PostitusPostitatud: 02.01.2016 19:22 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Värvilised asjad on alati ilusad.
Kuid kõige tähtsam, ehk siis mootori sisust endast pole ühtegi pilti või sõna. Katsetad jälle originaal- ja fixuse odavate varuosadega?

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318 e36
PostitusPostitatud: 02.01.2016 21:54 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Mootor seest stock jah, pole seal katsetada midagi, eelmine kord ju kestis oma 1,5 bari ja ca 200kw ilusti, niiet piir on veel kätte saamata.
Kõik puhtaks küüritud, kepsusaale läks uus, muu on vana. Tahtsin rõngaid ka vahetada kuid said valed rõngad ja kuna ühe pakendi retsisin ära, siis ei saand tagasi ka enam viia :-D Eks lähevad järgmisesse mootorisse siis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318 e36
PostitusPostitatud: 03.01.2016 4:07 
Eemal

Liitunud: 25.09.2015 12:53
Postitusi: 15
Nüüdseks su vana moto minu käes, kuna sai ära ostetud see 02 mille peale su mootor rändas :D. Ütleme nii, et turbo mootori ehituses tehtud ikka nii mõnigi viga :) alates sellest , et sisu stock ja saaledes suht suur lõtk sees, arvestates, et mootor ikka väga vähe sõitnud. Ma küll ei tea kas see turbo, mis sai selle mootori juurde, oli sinu oma, kuid ka see oli omadega nii kannikas kui üldse sai. Õli pealevool ja äravool olid pm horisontaalselt ja õli lahmas nii turbo korpusest välja kui ka väljalaskesse. Üleüldiselt, peale karteri eemaldamist ei viitsinud isegi ülejäänud mootorit lahkama hakata , kuna karterist vaatas vastu pm ainult prügi. Ainus soovitus sulle on see, et, et võta pisut aega ja kannatust ning kogu pisut raha sepissisu ja kvaliteetsete sisu detailide peale. See 1,5 bari võib nö kesta, kuid tegelikkus on see, et kui natukenegi internetis ringi vaadata ja lugeda teadjamate meeste juttu, siis stock sisuga pm ükski BMW sisu üle 1 bari ei kannata. Saad küll dynos käidud ja linnavahel sõõrikuid teha, kuid igapäeva sleeperit sa niimoodi ei saa! Praktiliselt see millega tegeled on ajaraisk. Uuri pigem pisut m40 mootori hingeelu ja saad teada, et see turbotamiseks üpris nadi variant. Puhtalt plokikaane pärast juba, kuna klappidest jääb pisut puudu. Võid küll boosti keerata nii palju kuid tahad, kuid ega sellest kaheksast klapist ikka rohkem läbi ei mahu kui vaja. Entusiasm on suur ja kiidan sind selle eest, kuid loodan, et kuulad ja uurid pisut maad ja saad targemaks. Võib igasuguseid asju proovida ja katsetada, kuid usu, et kõike on juba enne sind mitmeid kordi proovitud ja tulutult, seega minu soovitus oleks proovida asju ettenägelikult teha ja arvestada juba sellega, et stock sisu ei kannata sellist boosti ja ka mootori enda piire arvestades ei tasu unistustesse sattuda. Võta näiteks m42 ja proovi sellega õnne. Edu ehitusega!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318 e36
PostitusPostitatud: 03.01.2016 10:03 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Sellest hetkest kui too mootor minu käest ära läks, pole mina sinna kätt sisuliselt külge pannud ja kuna seal vahetati nii turbo kui muid asju, siis see enam minusse ei puutu mis seal tehtud oli :)

Ühtlasi ei läinud sinna ka mitte ühtegi uut juppi sisse kokku pannes, sh ka mitte saalesid mis juba enne kulunud olid, ei imesta üldse, et seal lõtkud ja suur kulumine oli. Ehk siis seal ikka mitte väga vähe sõitnud mootor, vaid ikka oletatavalt mingi 3-400k km sõitnud mootor :-D

Kui ka hoolikamalt teemat lugeda, siis see mootor sai ka kokku pandud puhtalt katsetamise jaoks. Mina sõitsin taga miskine 6-7k km maha sellisena ja vana kulunud stock mootorina kestis ta minu käes küll.

Selles kogu asja point ongi, kuna m40 ei maksa mitte midagi, siis võib neid võtta ja pilbasteks lasta niipalju kui isu on. Polegi ju juttu olnud, et ma siin mingit 100k kestvat mootorit ehitan :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318 e36
PostitusPostitatud: 03.01.2016 11:04 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
silent kirjutas:
Nüüdseks su vana moto minu käes, kuna sai ära ostetud see 02 mille peale su mootor rändas :D. Ütleme nii, et turbo mootori ehituses tehtud ikka nii mõnigi viga :) alates sellest , et sisu stock ja saaledes suht suur lõtk sees, arvestates, et mootor ikka väga vähe sõitnud. Ma küll ei tea kas see turbo, mis sai selle mootori juurde, oli sinu oma, kuid ka see oli omadega nii kannikas kui üldse sai. Õli pealevool ja äravool olid pm horisontaalselt ja õli lahmas nii turbo korpusest välja kui ka väljalaskesse. Üleüldiselt, peale karteri eemaldamist ei viitsinud isegi ülejäänud mootorit lahkama hakata , kuna karterist vaatas vastu pm ainult prügi. Ainus soovitus sulle on see, et, et võta pisut aega ja kannatust ning kogu pisut raha sepissisu ja kvaliteetsete sisu detailide peale. See 1,5 bari võib nö kesta, kuid tegelikkus on see, et kui natukenegi internetis ringi vaadata ja lugeda teadjamate meeste juttu, siis stock sisuga pm ükski BMW sisu üle 1 bari ei kannata. Saad küll dynos käidud ja linnavahel sõõrikuid teha, kuid igapäeva sleeperit sa niimoodi ei saa! Praktiliselt see millega tegeled on ajaraisk. Uuri pigem pisut m40 mootori hingeelu ja saad teada, et see turbotamiseks üpris nadi variant. Puhtalt plokikaane pärast juba, kuna klappidest jääb pisut puudu. Võid küll boosti keerata nii palju kuid tahad, kuid ega sellest kaheksast klapist ikka rohkem läbi ei mahu kui vaja. Entusiasm on suur ja kiidan sind selle eest, kuid loodan, et kuulad ja uurid pisut maad ja saad targemaks. Võib igasuguseid asju proovida ja katsetada, kuid usu, et kõike on juba enne sind mitmeid kordi proovitud ja tulutult, seega minu soovitus oleks proovida asju ettenägelikult teha ja arvestada juba sellega, et stock sisu ei kannata sellist boosti ja ka mootori enda piire arvestades ei tasu unistustesse sattuda. Võta näiteks m42 ja proovi sellega õnne. Edu ehitusega!!


:bb Eestlase lemmik toit on teine eestlane! :lol: :lol: :lol:

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318 e36
PostitusPostitatud: 03.01.2016 11:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Joel ära väga hinge nüüd küll võta, näed ju ise mis seal kirjas on :)
Mõni punkt mis ei lasknud vastamata jätta:
Õli pealevoolu nurk on nii savi kui see saab vähegi olla
Karterist leitud prügi ei oleks sepissisu ära hoidnud.
Internetis ringi vaadata või kellegi juttu mootori ehitamisel kuulata on muidugi tore... aga loeb ka reaalne kogemus.
Jah palju üle 1 bari ei kannata tõesti....esimene mis alla annab on keps.....tavaliselt 1,8-2 bariga kui turbo piisavalt suur.
Lauri sootsil on sama vähe klappe silinri kohta....ehk ruumi edasiliikumiseks veel on kui liitrijõudu silmas pidada.
Kui mikromootoritest rääkida siis tean rootsis ehitatud 1,6 liitrist 2 klapi mootorit millel 396 hobujõudu standardklappidega mis on oluliselt väiksemad kui Joeli mootoris. (mitte bmw.....veel vanem ja primitiivsem mootor) Turbo ongi selleks, et kaane mittehingamist kompenseerida :-D

EDU uuel aastal!

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318 e36
PostitusPostitatud: 03.01.2016 14:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.06.2014 20:33
Postitusi: 166
Silent-ile.

Mul kaks M50 mootorit ülelaetud stock juppidega ( panin aga kõik uued kuluosad), surveastet ainult alla toodud natuke.
Ühel 1.3 barri taga, teisel 1bar ning töötavad mõlemad ilma ühegi probleemita.
See 1 barrine mootor tänaval 6tuhat maha vuranud. Käib siiani.

Rahast kahju pole siis jookse muidugi kohe sepissisu järgi aga kui infot otsid siis näed, et on palju ökomaid lahendusi.

_________________
E30 2.8L turbo. 480 rwhp. Drifti auto
E30 2.8L turbo. 430 rwhp. Tänava/ kiirendus auto.
2013 Audi S4 440 whp.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318 e36
PostitusPostitatud: 06.01.2016 9:20 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Mis sa sellel nukkv6llil maha treid? Sr-is kirjutasid.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318 e36
PostitusPostitatud: 06.01.2016 10:03 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Kuna kasutusse läheb m43 nukk siis tuleb rihmaratta kinnitus ringi teha ja simmerile tööpind tekitada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318 e36
PostitusPostitatud: 07.01.2016 0:29 
Eemal

Liitunud: 07.09.2011 11:59
Postitusi: 154
mitsu_manic kirjutas:
Värvilised asjad on alati ilusad.
Kuid kõige tähtsam, ehk siis mootori sisust endast pole ühtegi pilti või sõna. Katsetad jälle originaal- ja fixuse odavate varuosadega?




Tegelikult üpriski tark otsus on katsetamiseks kasutada nii originaal, kui muud odavat järelturu varuosa.
Ma isiklikult oleksin üpriski nördinud, kui esmastel ehitustel tambiks mitmetuhandese sepissisu mootorisse ja laseks selle laiali nagu kapsa, ning vaevalt väga erinevust laialiminekul võrreldes odavate osadega esineks.

Tore on, kui inimestel on jätkuvalt huvi oma finantsi ja aega investeerida enda tehnikaalaselt harimisse, olgu siis odav, või kallis, peaasi, et järgitakse elementaarseid nõudeid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318 e36
PostitusPostitatud: 07.01.2016 19:34 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Yhe mootori ta juba ehitas säästu juppidega. Teine v6iks ju tulla nii nagu peab. Kui laiali läheb, siis on tihti peale viga seadistamatuses.

[quote="Reimann"]
Tore on, kui inimestel on jätkuvalt huvi oma finantsi ja aega investeerida enda tehnikaalaselt harimisse, olgu siis odav, või kallis, peaasi, et järgitakse elementaarseid nõudeid.[/quote]

Elementaarsed n6uded mootori ehitamisest- loe: alustuseks mootori remontimisest on ju täitmata!? Mis tulemust sa siis veel ootad?
Tihti peale ning ka p6hiline tulemus säästu asja juures, on l6pptulemuse kallinemine.
A ja O : Sepissisuga mootori jaoks raha kogumine, värvipurkide raha kulutamine ARP poltidele, bling-bling valuvelgede raha suunaks progretavale juhtajule jne.
Kokkuhoid ON koonerdamine :)

Ega ma ei tea ka asjast tglt midagi. K6ik kirjutavad neid "negatiivsusi" ainult enese rahuldamiseks, mitte ometi selle pärast, et foorumist oleks positiivset kasu (loe: asjast saaks asja). ;)

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 318 e36
PostitusPostitatud: 07.01.2016 20:23 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Mitsu_manic, loodan, et ei pahanda kui Sinatan, aga pean küsima lihtsalt, et millest Su negatiivsus küll tuleneb? Endal mingid halvad kogemused laiali lendavate mootoritega kuhu jube raha sisse laotud vms?

Ma ei hakka enne mootorisse raha panema kuniks ta lendab laiali sellepärast, et lihtsalt ei kannata rohkem jõudu. Kuna veel pole seda piiri käes, aga ma üritan seda kombata, siis ei ole ju mõtet panna uusi tükke sinna mootorisse mis VÕIBOLLA varsti prügikasti rändavad?
Arvad, et ma ise panen suurima rahuloluga vanade juppidega mootorit kokku? Loomulikult ei pane ju, aga paraku ei vedele mul ka rahakotis seda paari tuhandet sinna mootorisse sisse panekuks. Kas ma peaks siis stockina edasi sõitma lihtsalt sellepärast, et ma rott olen? Vaevalt nüüd küll.

Ma olen ajanud piisava raha kokku, et mul oleks olemas kaks kõige tähtsamat komponenti - progeaju ja värskelt kokku pandud mootor kindlustamaks, et tegu pole mingi ära hooratud käkiga mis peale käima panekut kahe päeva pärast laiali jookseb mingi umbes õlikanali pärast. Uued tihendid, uued kepsusaaled, kõik hoolikalt ära puhastatud vältimaks mingi pasa ringi liikumist mootoris - põhiline juba olemas.

Sakslaste mootorid on teada tuntud kanatama vähemalt 100hp per pütt stock sisuga.. mul ei ole praegu ei pihusteid ega turbot, et seda piiri veel katsudagi, milleks sepissisu kui mul pole vahendeid, et originaaligi laiali lasta?

Ei kannata absoluutselt seda suhtumist, et kui raha pole siis ära ehita. Samahästi võin ma öelda, et kui ei meeldi siis ära loe seda teemat. Siiski kuna loed ja ma olen piisavalt silma hakanud, et näed vaeva kommenteerimisega, siis proovi natuke nende mätta otsast ka vaadata, kes ei ela veel unelmates kus võiks lihtsalt nii muuseas 5k kohe mootorisse hakkama panna ilma, et silm pilguks :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 252 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11