Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 17:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Bmw 525i e34
PostitusPostitatud: 11.09.2014 22:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.03.2013 22:22
Postitusi: 52
Pikka juttu väga ei tee.

Sai soetatud üks vana ja küllaltki väsinud e34 520i. Kere poole pealt tahavad mõned kohad küll keevitust saada (Karbid ja esimesed tagasilla kinnitused) kuid üldiselt on sile ning otseselt silma ei riiva.
Salongis olid algselt punased nahistmed mis said õnneks maha müüdud ning asemele võtsin kuuri alt originaalid riidest sport istmed.

Spec- list.

m50b25 mootor
m50b20 ühemassiline hooratas koos originaal b20 pidurimeistri kattega sidurikettaga.
m50b20 käigukast
type 168 2,90 ülekandega differ (tulevikus läheb vahetusse type 210 vastu)
Garrett GT4082 turbo
Audi 2,2t küljest pärineb väline Wg
Cooler pärineb Mb vito küljest( El ventikaga)
Kõhu all 2 simonsi pütti 2,5"
Salongis rõhukell ja kohekohe peaks saabuma ka segukell
Kolle tehtud m52 mootori plekk vl kollest
Aju originaal koos mõningate muudatustega (küte ja süütenurk)
s62b32 mootori pihustid (hetkel 3,5bar regulaatoriga aga lähiajal peaks saama ka 5bar kütterõhu regulaatori)
3" downpipe
2,5" sisselaske torustik

Ülerõhk on sätitud 0,5 bar peale ning rõhu puhub ülesse kuskil 4000rpm juures.

Hetkel rohkemat lisada ei ole aga tuleviku plaanidesse jääb progeaju ost ning kangema siduri otsingud. Praegu olen paar korda 3 käiguga libisema saanud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Mainin ka ära, et kogu projekt on valmis klopsitud nö "Põlve otsas" ja materjali poole pealt kasutatud kõike mis kätte juhtub. Nt 3,5" v-band klambri tegi tuttav treial ja tänu sellele pääsesin mitmekümmne eurosest väljaminekust.

Tervitades.
Villu.

_________________
e38 730d/e34 525i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 525i e34
PostitusPostitatud: 13.09.2014 8:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
0,5 bari 4000rpm juures kõlab suhteliselt nutuselt, selline rõhk võiks hiljemalt 2500 pöörde juures juba olemas olla, aga muidu sümpaatne projekt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 525i e34
PostitusPostitatud: 13.09.2014 8:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ilmselt põhjuseks yhe kambriga wg juhtimine. Pehme vedruga hakkavad need wastegated varem avanema kui boost tuleb. St et kui 1 bar vedru sisse panna ei tähenda see automaatselt seda, et suurem rõhk hiljem peaks tulema :) M50 on stockis 7000ndeni täiesti probleemideta kasutatav....Njh originaal ajuga vb mitte.
0,5ga vast oma 160 kw olemas :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 525i e34
PostitusPostitatud: 17.09.2014 14:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.03.2013 22:22
Postitusi: 52
Pöördun murega teiste poole.
Nimelt töösooja mootoriga käib kõik väga ilusti. Rõhu all läheb edasi nagu loom ja mingeid tõrkeid ei ole.
Kui aga olen mõnda aega juba kiirendand ja kiiremini sõitnud, siis hakkab kuskil 0,5 bar juures juba puristama. Kella järgi on segu puristamise hetkel küllaltki rikas . Kas peaksin hakkama otsima turbo mootorile mõeldud uusi küünlaid või sõidab ta originaal NGK-ga ka ?
Kuna segu on üleüldse päris rikas siis tõstsin rõhu 0,7 peale. Kiirendamise ajal siiani nälga pole kordagi jäänud.

Tekst sai küll päris keerukas aga ehk oskab keegi natuke näpunäiteid jagada..

Villu.

_________________
e38 730d/e34 525i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 525i e34
PostitusPostitatud: 17.09.2014 19:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Nii väikse rõhuga otsiksin sobivad küünlad odava NGK seeria seast vabalthingavale ettenähtud kuumusastmega mitte külmemaid (Ei mingeid iridiume, platinume ega midagi) 1 elektroodiga ja lööksin sädevahed 0,7 peale ja PEAB TÖÖTAMA kui ei siis pole viga küünaldes. Nii on M50nel 1,5 barini täiesti OK kui poolid korras on.

2 elektroodi korral omal lihtsalt koputamist 2x rohkem ja vahe ei saa nii täpne. Muidu töötab ka too hästi. Stock poolide, rikka segu ja suure boosti korral kulub neid kyynlaid omajagu kuid muud ma ikka ei paneks.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Viimati muutis jeff01, 17.09.2014 22:35, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 525i e34
PostitusPostitatud: 17.09.2014 20:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.03.2013 22:22
Postitusi: 52
Selge. Annan homme poodi tellimuse sisse. Hetkel peal kahe elektroodiga küünlad :)

_________________
e38 730d/e34 525i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 525i e34
PostitusPostitatud: 17.09.2014 21:41 
Eemal

Liitunud: 02.11.2011 12:00
Postitusi: 37
v1llu1 kirjutas:
Pöördun murega teiste poole.
Nimelt töösooja mootoriga käib kõik väga ilusti. Rõhu all läheb edasi nagu loom ja mingeid tõrkeid ei ole.
Kui aga olen mõnda aega juba kiirendand ja kiiremini sõitnud, siis hakkab kuskil 0,5 bar juures juba puristama. Kella järgi on segu puristamise hetkel küllaltki rikas . Kas peaksin hakkama otsima turbo mootorile mõeldud uusi küünlaid või sõidab ta originaal NGK-ga ka ?
Kuna segu on üleüldse päris rikas siis tõstsin rõhu 0,7 peale. Kiirendamise ajal siiani nälga pole kordagi jäänud.

Tekst sai küll päris keerukas aga ehk oskab keegi natuke näpunäiteid jagada..

Villu.

Segu vaatad narrowbandi pealt?
Vaheta küünlad ja tee proovisõit. Kui hakkab puterdama, jäta auto seisma, ühenda aju lahti, oota umbes 10-20 sek ja ühenda tagasi. Kui ta sõidab siis normaalselt kuni järgmise tõrkeni, tuleb o2 adaption ajust välja kirjutada ja widebandi abil aju ära seadistada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 525i e34
PostitusPostitatud: 23.09.2014 18:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.03.2013 22:22
Postitusi: 52
Segu vaatan originaal lambda pealt Autogauge küttesegu kella abiga.

Uued küünlad said täna ära tellitud ning peaksid homme/ ülehomme saabuma. Siis uurib ja puurib asja edasi.

_________________
e38 730d/e34 525i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 525i e34
PostitusPostitatud: 24.09.2014 10:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2011 11:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tln
v1llu1 kirjutas:
Segu vaatan originaal lambda pealt Autogauge küttesegu kella abiga.

Uued küünlad said täna ära tellitud ning peaksid homme/ ülehomme saabuma. Siis uurib ja puurib asja edasi.

narrowband lambda ja segukell on m6ttetu segu jälgimiseks, sellelt täpset infot ei näe.

_________________
Nissan 200SX S14


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 525i e34
PostitusPostitatud: 24.09.2014 14:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.03.2013 22:22
Postitusi: 52
Samas parem kui mitte midagi.

_________________
e38 730d/e34 525i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 525i e34
PostitusPostitatud: 24.09.2014 20:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Pmt võid cruiset ja tühikäiku natuke selle järgi timmida kui sul on seda kuidagi üldse võimalik sättida. Boosti all olevat ala pole mõtet vist vaadata sest kitsaribaline näitab vaid, et rikkam kui 14,7 afr aga mitte seda kui rikas konkreetselt. Heas korras anduriga ja multimeetriga on kunagi ka seadistatud kuid see pole mitte eilne vaid üleeine päev :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 525i e34
PostitusPostitatud: 29.09.2014 22:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.03.2013 22:22
Postitusi: 52
Nonii.
Uued küünlad kannavad siis NGK nime ja on ühe elektroodiga. Kuumuse aste jäi sama mis originaalis. Elektroodi vahe sai 0,7 peale timmitud.
Tundub, et sõidab kuid kohati nagu teeb väga labmi koha pealt fuelcuti või lihtsalt lükkab nagu miskit tagant ära ja kohe hüppab järgi tagasi. Võib olla viga küttepumbas, et ei jõua piisavalt ette lüüa ? Samas koguaeg seda probleemi ei ole.

Muidugi jah uute küünaldega hakkas mootor hoopis teisiti hingama ja jõu lisa on tuntav. Originaal pidurimeistri katetega siduri tõmbab lihtsalt kiirendusel 3 käiguga ringi. Seda siis soojast peast kui kõvasti pähe antud juba.
Monomähkija diffriga huvitav sõita niiske ilmaga. Mingiaeg saab sellele ka rohtu ja keevitab tuugalt kinni diffri. Talv ju tulekul :)


Hetkel aga auto seisab kuna sisselaske alt jooksev tosooli lõdvik otsustas ennast kuhugi vastu katki hõõruda. Korraliku pilve lõi ikka üles :)


https://www.youtube.com/watch?v=t7Ymlzerf9Q
Diffri ülekanne endiselt 2,90 milegagi.

Terane kõrv saab aru, et kardaani pukk andis ka järele. Esimese käiguga kiirendades korralik vibra sees.

Pilt

_________________
e38 730d/e34 525i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 525i e34
PostitusPostitatud: 19.10.2014 19:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.03.2013 22:22
Postitusi: 52
Tere jälle.

Taaskord tegi vanadus omatöö ja kaane tihend pudenes vahelt ära. Oskab keegi selle kohapealt nõu anda, et kas panna asemele uus originaaltihend või on ka mingeid tugevamaid ja paksemaid variante ?

Tänud ette ära juba.

Villu.

_________________
e38 730d/e34 525i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 525i e34
PostitusPostitatud: 19.10.2014 20:51 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
v1llu1 kirjutas:
Tere jälle.

Taaskord tegi vanadus omatöö ja kaane tihend pudenes vahelt ära. Oskab keegi selle kohapealt nõu anda, et kas panna asemele uus originaaltihend või on ka mingeid tugevamaid ja paksemaid variante ?

Tänud ette ära juba.

Villu.


http://www.shopengineparts.com/parts.as ... 0B25+2.5L+

Maksab originaaliga võrreldes kullahinda.
3,556 on kõige paksem.
Cometic = kindel kvaliteet
Eestis müüb US-Parts, võib juhtuda, et mõnda paksust on Soomes laos, siis saad 1...3 päevaga kätte ka.

Terv


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw 525i e34
PostitusPostitatud: 19.10.2014 21:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitusi: 121
v1llu1 kirjutas:
Tere jälle.

Taaskord tegi vanadus omatöö ja kaane tihend pudenes vahelt ära. Oskab keegi selle kohapealt nõu anda, et kas panna asemele uus originaaltihend või on ka mingeid tugevamaid ja paksemaid variante ?

Tänud ette ära juba.

Villu.

Ei juhtu selle originaal tihenditega midagi.Pigem on tegemist olematu juhtimisega,detoga lasid tihendi vahelt ära lihtsalt.
Need mootorid käivad ka 1+ bar orig tihendiga kui proge aju+seadistus on õigesti tehtud

_________________
Panzerfaust Racing


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 55 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11