Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 0:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 04.01.2015 13:58 
Eemal

Liitunud: 31.08.2014 23:36
Postitusi: 29
ega jah olen kuulnud ja näinud müügis palju gt millel kirjas kuulutuses kolin sees või saaled ringikäinud.loodan et talve peab vastu :badgrin: ja suve poole mootori ka laiali võttan.seni kaua saan koguda raha ja osta tihendikomblekti,saale komblekti jne.
samas suve poole tuleb hakkata kere töid teostama jälle.kuna gt on ka tagumised tiivad läbi see vist tüüb viga imprezadel.
kindlasti mõtlete mis teisest subarust saab see läheb varuosadeks ma arvan.enamus juppe ka läheb gt peal kuna sees on kalts sissu siis teisel on wrx sissu.samas gt pole ühtegi kella sees olemas on mul õlisurve,veetemp ja voltmeeteri.samas pean ostma bari kella ka kuida muidu turbo rõhku näha.mainiste ära et gt saab panna sti kasti tõsi jah aga kast maksab sama palju kui gt turu väärtus on.see on jah hea et ta kerge.jää kaan võiks peale juba tulla tahaks proovima minna juba :burn


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2015 14:41 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Kui saale kolin sees, siis enam uuest saalest ei piisa. Vaid ka uus väntvõll ning õlipumba vahetus on standard protseduur.
Meie omal näiteks oli ainult 1-l kepsul kolin sees, kuid kõik teised saaled olid samuti kulunud ja väntvõlli pekki keeranud. Lihvida ei soovitata üldse. Uus väntvõll c 600€, õlipump c 200€ jne

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2015 18:27 
Eemal

Liitunud: 31.08.2014 23:36
Postitusi: 29
miks just väntvõlli ei soovita lihvida uuest.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2015 18:43 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Tavaliselt on nad nii pekkis, et 0.25 rem ei aita ning 0.5 on juba nii suur, et tehase pinnakarastus kaob ja väntvõll muutub makaroniks.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.01.2015 18:58 
Eemal

Liitunud: 31.08.2014 23:36
Postitusi: 29
oh nä kohe targem loodame et talve ikka vastu peab et kui kevadel mootorit tegema hakkan siis uued saaled sisse ja vända saadaks lihvima.aga kus muidu eestis lihvitakse väntasi.samas vaatasi youtubist sti mootori kokku panemist suht huvitav tundus.käis kokku hoobis teistmoodi kui r6 mootor.lahti oskab lammuada iga loll aga kokku panna on juba raskem :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.01.2015 23:28 
Eemal

Liitunud: 13.09.2005 18:14
Postitusi: 41
Asukoht: Tartu
Tegelikult ei ole see Subaru mootor miski ime raketiteadus ja peab ta vastu ka kui mõistlikult kasutada. Kui ikka kergelt öeldes rumal inimene rooli taga on ,siis pole mootori tüübil vahet - puruks läheb nagunii.
Lahti võtmiseks ja kokku panekuks piisab tavalisest lihtsast tööriistakomplektist, kõige "erilisem" võti on 12mm 12kant padrun.
Ainus eriline asi selle mootori juures on see, et ennem ploki laiali tõmbamist, pead nö. kolvisõrmed eemaldama, sest silindritel on "põhi" all ja see ei lase nii sama mootorit laiali tõmmata, kui keps kolvi küljes.
Et kokku pandud mootor pärast ka vastu peaks, ei ole seda mõtet eriti üle 6k revvida, sest peale seda nagunii midagi enam ei toimu ja säästad sellega saalesid.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.01.2015 23:54 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
See sõrme tõmbamine kolvi seest ei ole samuti lihtsaim osa. Ainult sellel 155kw GT mootoril on väärastunud sõrm, mille tõmbamiseks tuleb teha tööriist.
Kõigil teistel on sõrm nagu sõrm ikka, kuid sellel on sisemine osa koonuses, kuhu taha ei jää tõmmits kinni.

Ehk siis, tava sõrme tõmmits:
Pilt

GT sõrm ja tõmmits.
Pilt

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.01.2015 0:06 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Selline õhuke sõrm ongi nagu viimasel pildil?

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.01.2015 2:00 
Eemal

Liitunud: 13.09.2005 18:14
Postitusi: 41
Asukoht: Tartu
Välja lükata on asi palju lihtsam.
Nii õhukese seinaga sõrme ei ole ma siiani veel näinud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.01.2015 10:25 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Hents99: vaata uuesti, see sõrv läheb väljast sissepoole koonuseliseks. Seina paksus ei ole mitte 2mm nagu pildil, vaid tglt lausa c 5mm. Keskmine auk on c 8mm ainult.

junx kirjutas:
Välja lükata on asi palju lihtsam.
Nii õhukese seinaga sõrme ei ole ma siiani veel näinud.


Välja lükata ei saa, kuna teiselt poolt ei saa lukustus splinti eest ära. Ainult tõmmata.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.01.2015 12:47 
Eemal

Liitunud: 13.09.2005 18:14
Postitusi: 41
Asukoht: Tartu
Ei ei.
Eemaldad kolbidel välimised lukustid ja siis lükkad läbi ploki pika vardaga sõme välja.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.01.2015 13:18 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Ei saa ju. Selle jaoks peab sul väljalükatav kolb olema BTC, ning siis on kohe ka kõrval olev kolb TDC. Ehk siis kõrval oleva TDC kolvi vändakael jääb ette.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.01.2015 14:42 
Eemal

Liitunud: 13.09.2005 18:14
Postitusi: 41
Asukoht: Tartu
Midagi sellist:
http://www.youtube.com/watch?v=KShxRZDbCC8


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.01.2015 16:10 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Ok, vb tõesti. Kuid siin on sõrm tavaline, mitte keskelt koonuseline.
Kokku hakkame laduma, siis proovime seda video varianti, kuid kahtlen miski pärast.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.01.2015 17:19 
Eemal

Liitunud: 13.09.2005 18:14
Postitusi: 41
Asukoht: Tartu
Ma ise olen siiani kõik nii kätte saanud.
Aga teema omanikule vihjeks, et kui mootori pulkadeks võtad ja on võimalus Venemaa kaudu asju saada, siis uuri juppide hindu Peterburgi Subaru esindusest. Kohati olid Mariine hindadega müstilised vahed.
http://www.subarupiter.ru


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11